Odpowiedz na ten temat

Własna firma - jak ciąć koszty?

  • lady_z 2010.04.25 [15:07]
    Witajcie usmiech.gif Nie wiem czemu akurat przy niedzieli, ale dopadła mnie myśl co można zrobić żeby zmniejszyć koszty w firmie. Przychodzi Wam coś do głowy? Wszelkie sugestie mile widziane.
  • jessy_kly 2010.04.26 [08:26]
    Hej. Jest mnóstwo rzeczy które możesz zrobić żeby zmniejszyć koszty i ciężko będzie je tu wszystkie wymienić. Ja na ten przykład już od dawna korzystam z energooszczędnych żarówek w biurze. Nie jest to może jakaś wielka oszczędność, ale na pewno wygoda bo nie muszą tych żarówek wymieniać tak często jak tradycyjnych. Poza tym przeniosłam swoje biuro do sąsiedniego budynku i oszczędzam na opłatach za użytkowanie. Można by jeszcze długo wymieniać, ale największą oszczędnością jest chyba dla mnie zewnętrzna księgowość. Od kiedy zleciłam to jednej firmie ( tutaj link jakbyś była zainteresowana: http://www.ckdhetman.pl/ ) to zauważyłam spore oszczędności - przede wszystkim nie muszę utrzymywać księgowego w firmie, to jest chyba największy tego plus. Co do innych oszczędności to zdaj się na swoją intuicję, bo nawet kupowanie tańszego papieru do drukarek pozwoli firmie zachować trochę kasy usmiech.gif Pozdrawiam!
  • taaaa najlepiej ciąc koszty 2010.04.26 [08:28]
    na pracownikach...a bezrobocie rośnie.......... pechowiec.gif
  • gebby 2010.05.01 [09:59]
    Najprościej byłoby wszystko robić samej, ale w przypadku bardziej rozwiniętych firm tak się niestety nie da oczko.gif Moja firma mieści się w starym wolno stojącym domu i każdej zimy trzeba było wydać spore sumy na ogrzewanie gdyż budynek był nieocieplony. Rok temu zainwestowałam parę groszy w ocieplenie i pomimo ostrej tegorocznej zimy wydałam ponad połowę mniej na ogrzewanie niż w sezonie 2008/2009. Jeśli chodzi o inne sposoby cięcia kosztów to faktycznie niezłym pomysłem może być prowadzenie księgowości na zewnątrz. Weszłam na stronkę tej firmy Hetman z Warszawy i za pomocą umieszczonego tam kalkulatora usług policzyłam jak koszty kształtują się w przypadku mojej firmy. Jest całkiem tanio, naprawdę nie przypuszczałam że ceny tych usług tak spadły. Tak się składa, że też jestem z Warszawy i do biura Hetmana na Połczyńskiej nie mam daleko więc może umówię się na spotkanie, wiele nie stracę.
  • Rilla_ 2010.05.01 [11:47]
    Księgowość robię sama, na początku troche mi to zajęło, żeby to opanować, ale teraz już śmigam smiech.gif Dzięki temu mam też kontrolę nad wydatkami. A propos wydatków, można pomyśleć nad kupnem auta lub komputera na firmę.

  • BiznesOnline 2010.05.01 [14:32]
    a może zamiast ciąć koszty pomyśl co możesz zrobić, aby zwiększyć przychody usmiech.gif

    http://www.KursEbiznesu.pl ZA DARMO! Czy już wiesz jak zarabiać online 6500 zł miesięcznie lub wielokrotność tej kwoty?
  • monia_bizneswoman 2010.05.01 [15:04]
    Juz jest taki temat, to może przenieście dyskusję tam?

    A odnośnie cięcia kosztów - jesli to mała firma to proponuję zaoszczędzić na księgowości - już o tym bylo ale moja propozycja to szybkafaktura.pl - super tani program do samodzielnego prowadzenia KPiR np, a takze zarządzania magazynem lub sprzedażą( min. wystawiania faktur) Korzystanie z tego programu pozwala duzo zaoszczędzić na firmie księgowej, bo opłaty to 7-15zł miesięcznie ( w zalezności od tego z ilu modułów chce się korzystać). program jest prosty, łatwy w obsłudze, nie wymaga ani kupna dodatkowego oprogramowania (kolejna oszczędność), bo potrzeba tylko dostępu do internetu.A nawet laik poprowadzi z nim KPiR.
    Oszczędności już robi się w ciągu 3 pierwszych miesięcy korzystania z programu, bo są za darmo. Zainteresowanych odsyłam dowww.szybkafaktura.pl
  • monia_bizneswoman 2010.05.01 [15:06]
    Juz jest taki temat, to może przenieście dyskusję tam?

    A odnośnie cięcia kosztów - jesli to mała firma to proponuję zaoszczędzić na księgowości - już o tym bylo ale moja propozycja to szybkafaktura.pl - super tani program do samodzielnego prowadzenia KPiR np, a takze zarządzania magazynem lub sprzedażą( min. wystawiania faktur) Korzystanie z tego programu pozwala duzo zaoszczędzić na firmie księgowej, bo opłaty to 7-15zł miesięcznie ( w zalezności od tego z ilu modułów chce się korzystać). program jest prosty, łatwy w obsłudze, nie wymaga ani kupna dodatkowego oprogramowania (kolejna oszczędność), bo potrzeba tylko dostępu do internetu.A nawet laik poprowadzi z nim KPiR.
    Oszczędności już robi się w ciągu 3 pierwszych miesięcy korzystania z programu, bo są za darmo. Zainteresowanych odsyłam dowww.szybkafaktura.pl

  • gość 2014.08.25 [12:40]
    Najlepiej na początku zarejestrować firmę na wirtualne biuro jeżeli biuro stancjonarne nie jest konieczne. Ja mam tak zrobione w biurze OfficeZone, że płace im jakieś 90zł miesiecznie i mój adres firmowy jest wlasnie na nich, do tego jeszcze dostaje się jakiś pakiet usług od nich wiec jest to całkiem wygodne rozwiązanie.
  • gość 2014.09.18 [17:52]
    Także polecam skorzystanie z oferty wirtualnego biura. Jest to duża oszczędność. Ja osobiście polecam http://www.krakowski-adres.pl/. Profesjonalna i kompleksowa obsługa.
  • El Camillo 2014.09.19 [01:09]
    Ciąć koszty można na wiele sposobów. Pytanie tylko co jest najmniej potrzebne.
  • gość 2014.09.23 [15:31]
    Nie trzeba od razu rezygnować z czegoś, trzeba szukać miejsc, w których mozna zaoszczędzić, na przykład kupujac hurtowo. Ja tak robię z materiałami biurowymi. Zawsze zamawiam w http://www.biuroklub.pl/ i mam pewność, ze są dobrej jakości i ze ceny są konkurencyjne.
  • gość 2015.01.19 [14:08]
    Korzystam z http://www.wvo.org.pl/ i dzięki nim przede wszystkim mam więcej czasu na wykonywanie własnych zleceń. Wygodna sprawa i polecam.
  • madzia68 2015.02.08 [14:33]
    Możesz na wiele sposobów ciąć koszty w swojej działalności. Możesz np. korzystać z biur rachunkowych, zamiast zatrudniać księgową. Zamiast kupować nowe kserokopiarki możesz brać w leasing. Rekrutować pracowników przez portale http://www.gowork.pl/praca/manager ;st zamiast korzystać z biur rekrutacyjnych. Pewnie oszczędności na energii daje oświetlenie LED.
  • gość 2015.02.09 [13:31]
    najlepiej przerzucić częśc usług na outsourcing. Tak jak np księgowośc ja mam robioną w firmie financialluk we wrocławiu. Takie wyrzucenie usług na zewnątrz zdecydowanie zmniejsza koszty.
  • gość 2015.02.10 [14:01]
    Zmniejszyć koszty można poprzez wybór odpowiedniego operatora telekomunikacyjnego - ja korzystam z usług teleinformatycznych oferowanych przez ITSA - http://itsa.pl/
  • gość 2015.02.10 [16:10]
    Myślę, że dobrym rozwiazaniem jeśli chodzi o zmniejszenie kosztów jest korzystanie z usług biura rachunkowego (http://www.delta.waw.pl/ ), a nie zatrudnianie ksiegowej. Zdecydowanie bardziej kompleksową opieką będziesz otoocznona za strony biura, a księgowej mogą przydarzać się różne rzeczy, np. urlopy zdrowotne, chore dziecko itd. Biuro da c***ewność, że wszystko będziesz miała rozliczone w terminie
  • gość 2015.02.17 [10:57]
    Korzystanie z pomocy profesjonalnego biura rachunkowego wcale nie jest wcale takie kosztowne. Wystarczy na przykład zobaczyć na cennik biura rachunkowego: http://www.adamus.net.pl/cennik , żeby przekonać się, ze jest to bardzo dobra opcja.
  • karol098 2015.03.01 [15:53]
    można skorzystać z usług wirtualnego biura. http://www.wirtualnebiuroprogress.pl/ To oszczędność kilku etatów. Prowadzą sekretariat, kadry, księgować itp. I co nie bagatelne nie płaci się za nich zusu.
  • tertio 2015.03.02 [00:49]
    To prawda, ze wirtualne biuro może pozwolić na znaczne zmniejszenie kosztów. Ja ostatnio korzystałem z usług z tej stronki: http://ideaplace.pl - poza wirtualnym biurem oferują jeszcze możliwość coworkingu, także można dopasować sobie opcję tak żeby nam pasowała.
  • gość 2015.03.02 [01:04]
    Kup dwa metry kwadratowe pola, i przejdź na krus. Jako chłop małorolny dostaniesz jeszcze dotacje junijne na sadzenie buraków...
  • ania23k 2015.03.02 [13:44]
    Jeśli prowadzisz taki większy sklep online to zamiast inwestować w własną centrale telefoniczną możesz skorzystać z infolinii telefonicznej w chmurze np. http://www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-p rzychodzace/infolinia jest to chyba tansze oraz bardziej praktyczne rozwiążanie.
  • jpabiak 2015.03.03 [09:34]
    Sporo można oszczędzić nie wydając wora pieniędzy na rekrutację, tylko korzystając z darmowych serwisów, które pozwalają na zamieszczanie ogłoszeń, np. tutaj: http://www.gowork.pl/pracodawca_ogloszenie_be z_rejestracji1_1 więc niekoniecznie trzeba zaraz zatrudniać headhunterów usmiech.gif
  • janekAL 2015.03.08 [23:32]
    Żeby zrobić sobie optymalizacje podatkową czyli mocno obniżyć podatki do zapłaty można też kupić złoto lub srebro na firmę i wtedy jest podwójny zysk jeśli cena kruszców rośnie, wtedy głowa boli podwójnie bo podatki będą dwa razy większe do zapłacenia ale dopiero w momencie sprzedaży złotych czy srebrnych sztabek inwestycyjnych, na srebrze dodatkowo można odliczyć też VAT usmiech.gifhttp://amerbroker.pl/?go=content&amp ;action=show&id=173
  • wiktoria741 2015.05.22 [17:27]
    Też się długo zastanawiałam jak ciąć koszty w firmie i doszłam do wniosku, ze nie jest to takie trudne jak się wydaje. Wystarczy zmienić parę rzeczy w firmie. Ja np. myśle o zmianie operatora na telefonię internetową, zmianie dostawcy prądu i założeniu lokalizatora gps w samochodach służbowych. znalazłam wysokiej jakości lokalizatory na http://www.monitoring-gps.net/ i chciałabym zamówić kilka na próbę.
  • LejekO 2015.06.04 [22:38]
    Wiktoria, jak chcesz ciąć koszty to zamów monitoring GPS z Findera ( http://www.finder.pl ) system jest bezpieczny i naprawdę daje oszczędności - nawet już przy jednym samochodzie w firmie.
  • ayris 2015.06.09 [17:17]
    Jeśli masz samochód w firmie to możesz pomyśleć o zakupie lokalizatora gps no tej firmy monitoring-gps.net Dzieki temu zaoszczędzisz sporo na paliwie i będziesz mógł kontrolować trasę oraz czas pracy kierowców. Jak dla mnie to swietne rozwiązanie ułatwiające życie i pozwalające na zaoszczędzeni kasy.
  • gość 2015.06.10 [08:58]
    W naszej firmie korzystamy z systemów monitoringu od http://www.gpsguardian.pl/ , obecnie mają chyba na rynku najlepsze nadajniki, lokalizatory gps.
  • magdatada 2015.07.20 [18:20]
    Można na przykład sporo zaoszczędzić inwestując w outsourcing IT zamiast własnych pracowników. To jest znacznie lepsze i tańsze rozwiązania. Firma Integrated Solutions oferuje coś takiego. Tutaj http://www.integratedsolutions.pl/pl/oferta/s ervices/wsparcie-informatyczne-przedsiebiorstw/ można sobie o tym przeczytać.
  • gość 2015.09.04 [09:36]
    Spróbuj zaoszczędzić na sprzęcie. Kupuj w sklepie internetowym xeromania.pl w leasingu 0%
  • gość 2015.10.14 [12:04]
    U siebie zdecydowałem się na skorzystanie z usług http://www.hicopy.gdansk.pl/ którzy zoptymalizowali w mojej firmie koszty eksploatacji urządzeń biurowych. Wyszło z tego całkiem sporo oszczędności

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...