Odpowiedz na ten temat

Własna firma - jak ciąć koszty?

  • gość 2015.10.14 [12:19]
    Zakup używanych urządzeń typu kserokopiarki odwww.arso.pl też może pomóc w oszczędzaniu, tym bardziej że tego typu sprzęt posiadają w naprawdę dobrym stanie
  • Aness85 2015.10.29 [15:23]
    Cięcie kosztów zależy od firmyoczko.gif w firmie w której pracuję dużo udało się zaoszczędzić na wynajęciu biura tłumaczeń, wcześniej takie rzeczy były robione przez freelancerów, ale były problemy z terminowością lub jakością tłumaczeń, teraz nie ma takiego problemu http://www.amar-translations.pl/ tłumaczy nam dokumenty, zawsze w terminie i dokładnie, a najważniejsze, jest tańszyoczko.gif
  • gość 2015.11.02 [19:08]
    Moim zdaniem na przykład warto zamawiać środki czystości i chemię gospodarczą w hurtowych ilościach, np. z hurtowni ELLA (http://odziezroboczalublin.pl/ ). Lepsze ceny i bardziej korzystne oferty.
  • gość 2015.11.05 [13:22]
    Można zamiast księgowej skorzystać z usług biura rachunkowego w tedy masz mniejsze koszty. A dobre biuro rachunkowe zawsze podpowie coś co może zmniejszyć podatki czy koszty.
    Ja korzystam z Biura Rachunkowego M-A w Łodzi i jestem bardzo zadowolona. Wszystko na czas a w razie wątpliwości Pani Agnieszka chętnie posłuży radą =)
  • Manamak 2016.03.02 [15:43]
    Jeśli masz jakieś samochody służbowe, to warto zainwestować w monitoring pojazdów GPS. Tutaj jest tekst przedstawiający, ile realnie można na nim zaoszczędzić http://ikol.pl/lokalizator-gps/pl/jak-oszczed zac-dzieki-lokalizacji-gps-czesc-1.html
  • sertenka 2016.03.02 [18:51]
    Co fakt to fakt, że na dobrej księgowości można sporo zaoszczędzić. Ja mam księgowość w TaxCare i od kilku lat płacąc niewielki abonament zależny od ilości faktur (ja płacę 150zł). Mam kilka opcji wpływających na moje płatności. Między innymi co kilka miesięcy moja księgowa robi mi analizę moich wydatków i pomaga zniwelować koszta.
  • MarzenaIwona 2016.03.03 [20:06]
    Chetnie dołącze do procesu zbiorowego z partner.eu. Proszę o kontakt osoby zainteresowane. Mam z nimi problem juz od dwoch lat.
  • daguska0 2016.03.16 [19:34]
    Nic mi nie przychodzi do głowy oprócz tego co już zostało powiedziane. Tak apropo kosztów to od 1 stycznia 2016 roku nie ma korekty kosztów. Tutaj jest artykuł na ten temat http://thak.pl/korekta-kosztow-od-2016-roku/ Zachęcam do przeczytania. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione.
  • gośka873 2016.03.18 [21:59]
    Można zaoszczędzić dzięki różnym ulgom. Jeśli zamierzamy zakupić kasę fiskalną, to najlepiej zerknąć sobie tutaj http://aty.pl/ulga-na-zakup-kasy-fiskalnej-ws zystko-co-powinienes-o-niej-wiedziec/ . Jest tam bardzo przydatny artykuł. Warto zaglądać na serwis ekonomiczny A Ty? , ponieważ jest tam wiele porad.
  • gość 2016.03.22 [15:24]
    monitoring pojazdów w firmie to rzeczywiście bardzo dobre rozwiązanie, okazuje się, że pracownicy okradają firmy spuszczając paliwo lub jeżdżą sobie firmowymi samochodami na weekendowe wypady. Data System z Poznania prowadzi chyba najlepsze aktualnie systemy do monitorowania pojazdów i zużycia paliwa http://datasystem.pl/
  • gość 2016.03.22 [15:31]
    Wiem z własnego doświadczenia że nie należy płacić ludziom więcej niż niezbędne minimum. Oni i tak będą niezadowoleni żebyś im miodem doopę smarował. Każdego kto tylko wypowie słowo podwyżka natychmiast wykopać i na jego miejsce wziąść innego tańszego który zrobi więcej. Żadnej litości!
  • gość 2016.03.25 [14:51]
    Powyżej jest bardzo dużo poleceń różnych firm. Tylko jak wybrać najlepsza?Polecam wpis: https://pugo.pl/blog/jak-wybrac-najlepszy-mon itoring/ Można tam przeczytać kilka pomocnych wskazówek.
  • joolleczka 2016.04.29 [19:13]
    Na wielu rzeczach tak naprawdę mozesz oszczędzać. Ja staram się oszczędzać na paliwie. Ostatnio znalazłam program do kilometrówki na https://wfirma.pl/kilometrowka-online i zastanawiam się nad zamówieniem go. Można go testować przez 30 dni za darmo poza tym znacznie ułatwia pracę i rozliczanie przebiegu samochodów.
  • gość 2016.05.29 [20:10]
    Przykładowo my z mężem u siebie w firmie ucięliśmy koszty na dziale It. Wcześniej mieliśmy w nim zatrudnionych ludzi na etatach a potem stwierdziliśmy że bardziej opłacalny powinien być outsourcing. Niestety etat czasami niektórych rozleniwia i wtedy spada wydajność a my nie za to płaciliśmy. Do tego urlopy, szkolenia i jeszcze inne rzeczy które swoje nas kosztowały. Teraz mamy o wiele lepsze efekty i wszystko przebiega sprawniej. Ogólnie każdemu polecam takie rozwiązanie tylko musi to robić solidna firma u nas to Itworks.
  • Maelina 2016.08.26 [10:58]
    Ciekawym sposobem na cięcie kosztów może być leasing pracowniczy. Wiele osób pewnie nie wie z czym to się je, dlatego warto przeczytać np. ten http://www.bochnia-leasing.pl/dzieki-leasingu -pracowniczego-mam-dobrych-pracownikow/ artykuł na ten temat.
  • moniq12 2016.08.27 [13:14]
    Mi się wydaje, że sporo można oszczędzić na reklamie, takie rzeczy jak np. prowadzenie facebooka czy zwiększanie wiarygodności firmy w sieci poprzez content marketing można przecież ogarnąć samodzielnie. Są też specjalne platformy typu https://serwersms.pl które są dobrym narzędziem wykorzystywanym do komunikacji z klientem.
  • gość 2016.08.28 [12:18]
    U nas koszty tnie outsourcing. Na zewnątrz mamy księgowość, kadry i płace, a nawet sprzątanie. Firma sprzątająca, z której korzystamy, http://skbsystem.pl , wychodzi nas dużo mniej niż pani na etacie. A jeszcze nie musimy kupować środków czystości ani nic. Tak że opłaca się to.
  • gość 2016.09.02 [11:36]
    Dokładnie, outsourcing pomaga bardzo zredukowac koszty tylko trzeba znależc dobra firmę ktora sie tym zajmie, tak zeby wiedzieć ze jest to robione profesjonalnie, bo nie chodzi o to zeby oszczedzać i tracić na jakości. U nas np helpdeskiem i call center się zajmuje firma https://ccig.pl/ i bardzo sobie chwalimy to rozwiazanie
  • AFF 2016.09.07 [13:27]
    Znajomy ma firmę i wziął samochód w leasing w raiffeisen leasing, wlicza sobie to w koszta więc wychodzi mu taniej.
  • Frank_L 2016.09.26 [14:40]
    Wow, jakie zróżnicowane pomysły!usmiech.gif Dla mnie najważniejsze to porządna analiza sytuacji wyjściowej biura, profesjonalny audyt zewnętrznej firmy (A4 Polska z Lublina takie wykonuje), np. w zakresie używanych urządzeń biurowych.
  • marakujka22 2016.10.07 [11:34]
    Przy jakiejś firmie usługowej czy produkcyjnej często można sporo zaoszczędzić na rachunkach za prąd czy gaz po prostu zmieniając sprzedawcę na tańszego. Zobacz o czym warto pamiętać w przypadku zmiany dostawcy prądu do firmy: http://www.sukcesmagazyn.pl/artykul/1278151.h tml
  • gość 2016.10.07 [11:38]
    Zatrudnij ukrainców. Robią za dwóch Polaków a kosztują połowę. Ja tak zrobiłem i bardzo sobie chwalę.
  • flądraFrencz 2016.10.09 [18:44]
    Samochód w leasingu jest dobry bo można sobie odpisywać wiele rzeczy. Sama mam w raiffeisen leasing i oszczędności są spore
  • gość 2016.10.18 [09:46]
    Gorąco polecam tą firmę
    http://www.jaro.home.pl/
    Firma mieści się w Warszawie ale działa w całym kraju. Współpracuje z wieloma producentami więc każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam
  • ewka331 2016.12.01 [01:22]
    W wielu przypadkach zamiast płacić za korzystanie z różnych narzędzi można znaleźć bezpłatne rozwiązanie. Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory są dostępne darmowe kalkulatory.
  • delika1 2016.12.01 [12:02]
    Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/pobierz/umow y można pobierać darmowe wzory umów oraz formularzy. Jest tam wiele przydatnych dokumentów. Nie ma żadnych limitów pobrań.
  • kolasek 2017.02.27 [19:46]
    W firmie jest duża oszczędność dzięki karcie paliwowej euroShell https://fleetcor.pl/jakie-sa-zalety-karty-eur oshell .Tak naprawdę taki sposób zapłaty za paliwo też jest wygodniejszy niż tradycyjna gotówka czy przelewy na konta firmowe. Szef zadowolony bo ma możliwośc kontrolowania wszelkich wydatków. Polecam
  • crazolla 2017.05.19 [09:31]
    a tak przy okazji firm czy i-leasing jest oplacalny? Chce rozkrecic swoj biznes i gdzies trafilam na reklame i-lesaingu Platformy Finansowej, która w sumie wydaje się być porządna. Komu lepiej wziąć kredyt firmowy a komu leasing od czego to zalezy?
  • ejua 2017.05.25 [12:23]
    Opłaca się i-leasing, raty leasingowe możesz sobie wliczyć w koszty, więc potem masz mniejszy podatek dochodowy usmiech.gif ja mam 2 leasingi od platformy finansowej i powiem Ci, że można się fajnie dogadać i raty nie są duże
  • pauladoc 2017.05.29 [12:55]
    Też o tym słyszałam, mam nieduży salon kosmetyczny i chcę go trochę rozbudować, rozszerzyć działalność, myślałam o zakupie autoklawu i tutaj i-leasing wygląda rozsądną opcją.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...