Odpowiedz na ten temat

Opiekunka dziecięca kierunek szkoła policealna opinie

• ioska 2015.05.18 [23:42]
    Hej! chciałabym iść od września do szkoły policealnej na kierunek "opiekunka dziecięca". Jestem po studiach, konkretnie po pedagogice. Chciałabym pracować z dzieciakami, mam z nimi świetny kontakt. Nie wiem czy dobrze myślę, ale chyba warto robić sobie takie dodatkowe kursy, szkolenia czy kończyć szkoły?
  • gość 2016.02.03 [15:05]
    Jak najbardziej warto zrobić taki kurs czy nawet szkołę policealną usmiech.gif Zawsze to jest dodatkowy papierek, a takie coś zawsze się przyda. W CV można zawsze wpisać i już lepiej to wygląda usmiech.gif Nic nie zaszkodzi spróbować i zapisać się a potem chodzić do takie szkoły. Wiem, że w szkole Delta jest ten kierunek usmiech.gif
    Może ktoś jeszcze się wypowie ?
  • Paulina434 2016.02.16 [13:59]
    Ja też uważam, że dobrze jest mieć kwalifikacje potwierdzone egzaminem, dlatego można zapisać się do szkoły policealnej. W Sukces Edukacji zajęcia są w weekendy, więc można spokojnie pogodzić pracę z nauką. Zajęcia bezpłatne i można zdobyć stypendium nawet 500 zł!
  • gość 2016.02.24 [10:17]
    Może szkoła Delta ? Zajęcia też odbywają się co 2 tygodnie w sobotę i niedzielę w samym centrum miasta. Z dojazdem jest bardzo łatwo, a dodatkowo sama kadra nauczycieli jest bardzo fajna usmiech.gif
    Jeśli mogę polecić jakąś szkołę, to tylko tą.
    Pozdrawiam
  • gość 2016.08.09 [15:57]
    Moim zdaniem jak najbardziej warto. Ja robiłam kurs policealny w http://www.dental.szczecin.pl/ i dość szybko znalazłam fajną pracę.
  • gość 2016.08.12 [13:04]
    Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na 30h kursu na opiekunkę dziecięcą!
    Kurs kończy się certyfikatem oraz zaświadczeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej.
    Miejsce zapisu:
    Katowice Plac Szewczyka 1, tel. 728-930-451
  • Lena70 2016.12.30 [12:29]