Odpowiedz na ten temat

Dobry fryzjer Katowice

  • Olulinka 2006.05.02 [16:23]
    Czy wiecie gdzie mozna znalezc dobrego fryzjera w Katowicach? Bylam juz na 3 maja -Berendowicz i Kublin, fakt pieknie tam dbaja o klientki ale za mycie ze strzyzeniem i nalozeniem farby biora 150-200 zl pechowiec.gif

  • Zobacz także:

  • martkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2006.05.02 [16:26]
    daj spokoj, poszlam do berendowicz kublin jako modelka, za darmo mnie mieli sciac, liczylam ze fajny fryz bede miec a tu zonk!
    mowi im ze chce podciac konce i scieniowac tyl, a oni scieli na krotko moje piekne loki, jeszcze mi nie odrosly, nienawidze ichwsciekly.gif
  • Olulinka 2006.05.02 [17:09]
    byc moze tak postapili z modelkami, bo do klientek to naprawde maja dobre podejscie no ale te ceny...

  • ola_p 2006.05.03 [20:41]
    Ja tez tam byłam jako modelka, oczywiscie wczesniej umowiona i zapisana, a w dniu otwarcia, kiedy to miało byc wielka promocja z tymi modelkami to okazao sie, że jest wiele osob nie zapisanych i nie wiadomo jakim cudem dla zapisanych brakło miejsc, wiecej moja noga tam nie postała i nie postoi , tak sie nie robi zwlaszcza na samym poczatku, kiedy wszyscy obserwuja i oceniaja. Ja chodze na ul. Słowackiego tel. 258 78 58, nie podaje nazwy bo juz 2 razy zmieniali, nie wiem jak sie to aktualnie nazywa, ale atmosfera jest naprawde mila, ceny jak wszedzie.

  • Olunia28 2006.05.30 [15:40]
    Też byłam w Cleopatrze i czuję że tego salonu nie zamienię na inny. Śmiało można powiedzieć że robi cuda z niczego. Miałam włosy których najchętniej bym się pozbyła (żaden fryzjer nic nie potrafił z nich zrobić), a Pani Monika zrobiła ze mnie inną osobę. POLECAm

    Cleopatra STudio Fruzur
    w Katowicach ul. Józefowska 118, 0505-797-154

    warto
  • parisienne1510 2006.08.24 [11:53]
    po pierwszej wizycie u berendowicza byłam zadowolona, ale chyba trzecia z kolei okazała sie straaaszna. prosiłam o lekkie podcięcie, bo chcę zapuszczać włosy. Jak si.e pani do mnie dorwała, to wyszłam z włosami na pól centymetra. Ryczałam w łazience przez kilka dni, nie chciałam wychodzić na ulicę. Wyglądałam i czułam sie strasznie. Jest tam jedna dziewczyna, do której mam zaufanie. Ma na imię Ania.Ogólnie rzecz biorąc jest ciut przereklamowany.
  • Olulinka 2006.08.24 [15:59]
    Znalazlam dobrego fryzjera i niedrogiego. Za nalozenie farby na odrost, zrobienie pasemek, obciecie i wyprostowanie wlosow zaplacilam 75 zl usmiech.gif i jestem bardzo zadowolona z uslugi, milo i niedrogo. Fryzjer znajduje sie na ul. Panewnickiej 110, tel. 32 252 40 05. Polecam Pania Agnieszke usmiech.gif

  • wysokie obcasy25 2006.09.19 [22:50]
    polecam salon fryzjerski"reflex" na ligocieoczko.gif
  • Marta115a 2006.09.20 [08:49]
    Też byłam w cleopatrze na wełnowcu, pani Monika naprawdę jest fachowcem, miałam włosy przepalone po rozjaśnianiu a teraz - miodzio. Polecam

  • Andzia54495 2007.04.12 [15:50]
    Polecam Unikat studio na Krzyżowej. Bardzo profesjonalny zakład. Chodzę tam od kilku lat za każdym razem 100% zadowolenie. Pani Ania zna się na farbowaniu włosów i potrafi świetnie doradzić. Natomiast w strzyżeniu polecam Panią Beate bardzo profesjonalna osoba równiez jak pani Ania. usmiech.gif Polecam bo WARTO!!
  • elka83 2007.06.05 [20:14]
    Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur usmiech.gif
  • ehehe 2007.06.11 [07:51]
    zawsze pozytywne opinie, może piszą właściciele. ile razy w życiu byłam zadowolona z obcięcia, i czego się nasłucham od znajomych, wszyscy tylko czekają, żeby odrosły
  • venezia 2007.06.20 [22:51]
    A ja mieszkam w Piotrowicach a do fryzjera jeżdże do Piekar Śląskich byłam tam kiedyś na zabiegach kosmetycznych i zupełnie przypadkowo skorzystałam tam z fryzjera i teraz tylko tam jeżdze. Fryzjerka bardzo dokładna, konkretna chociaż spokojna i powściągliwa na początku. Super dobiera blondy. Mają L'Oreala i Matrixa. Fajny lokal, parking , klimatyzacja. Polecam. Pani Sonia 327674245
  • olija 2007.06.22 [08:44]
    Venezia co to za salon??jak sie nazywa i przy jakiej ulicy??koniecznie musze sie tam wybrać, jestem z Piekar i właśnie pilnie szukam fryzjerausmiech.gif
  • Olulinka 2007.06.22 [19:49]
    Ja mialam bardzo dobry kontakt z Agnieszka, moze masz z nia jakies zle doswiadczenia ale dla mnie byla bardzo uprzejma

  • venezia 2007.06.23 [23:19]
    Fryzjerka Sonia w Piekarach 32 767 42 45 Studio Urody Q10 ul. Wyszyńskiego, ale który numer nie pamietam. Łatwo trafić, musisz spytać.
  • jasmina_111 2007.06.24 [14:04]
    Hej wiem co to za fryzjerka Pracowała kiedyś w Bytomiu i przeniosła się do lepszego salonu w Piekarach.Rzeczywiście bardzo dokładna choć przez to troche czasu trzeba u niej spędzić. Czesze super eleganckie koki i wogóle oryginalne uczesania, nigdy nie wyglądałam jak stara babcia w tych fryzurach. umiała tez tak obciąc że nie było problemu potem z układaniem włosów. naprawde godna polecenia.
  • janifun 2007.06.24 [23:25]
    A czy ta fryzjerka z Piekar jest tam codziennie ? Czy umie coś doradzić ? Chętnie tam pojade, bo wszystkie fryzjerki w Katowicach to jakieś gwiazdy ostatnio, którym się wydaje że moga człowiekowi na głowie zrobić wszystko i na dodatek tną sztancowo= wszyscy wychodzą z tą samą krzywą grzywką itp Jeden trend w całych Katowicach.
  • olunia28 2007.06.25 [09:31]
    Ja proponowałabym Ci Panią Monikę z Cleopatry na wełnowcu. Nie dość że nie szablonowo, to za każdym razem wychodzę inaczej zrobiona i jest bosko.
  • hewletta 2007.06.25 [19:12]
    nikaaa5 a jakie tam sa ceny?
    glownie chodzi mi tylko o strzyzenie
  • Wtyczka 20 2007.06.25 [20:15]
    a jak dojechac tam na welnowiec? i ile dni wczesniej trzeba sie zapisywac? rozumiem ze damskie strzyzenie kosztuje ok 30 zl, tak?

  • bombiczek 2007.06.25 [22:02]
    Każdy ma swoje upodobania mnie tam na wełnowcu nic nie zachwyciło. Zwyczjniw jakl w większości salonów, fryzjerki też normalne nic specjalnego
  • Wtyczka 20 2007.06.25 [22:45]
    ok. ale jak tam dojechac? tzn jaki numer autobusu i na jakim przystanku powinno sie wysiasc?
  • olunia28 2007.06.26 [10:10]
    Autobus 30 na pewno, a co do cen to na krótkie włosy strzyżenie z modelowaniem kumpela zapłaciła 25 zł, ja zawsze robię tam więcej i zawsze jestem miło zaskoczona. Napisz jak było, a mam numer do nich 204-14-53
  • olunia28 2007.06.26 [10:11]
    zapomniałam, wysiadasz na przystanku koło szpitala na wełnowcu i to jest w klatce schodowej w bloku 10-cio piętrowym Józefowska 118
  • Wtyczka 20 2007.06.26 [15:45]
    hejusmiech.gif juz dzwonilam i sie na czwartek umowilamusmiech.gif
    pani tez mnie poinformowala jakim autobusem moge tam dojechac i gdzie powinnam wysiac.
    za strzyzenie swoich wlosow zaplace cos ok 35 zl.
    a jesli jeszcze moglabys mi napisac, bo tak wlasciwe nie mam za bardzo koncepcji na swoje wlosy, po prostu chce cos z nimi zrobic tak aby mi pasowalo i tak aby jakos fajnie sie ukladaly bez wiekszego wysilku. czy tam mi doradza fryzurke? czy musze isc juz z jakas konkretna?
  • Wtyczka 20 2007.06.28 [19:33]
    no wiec dzisiaj bylam u fryzjera i jestem zadowolona ze swojej fryzurkiusmiech.gif od razu jakos inaczej sie wyglada hmm ciekawiej usmiech.gif i mysle ze jeszcze kiedys tam wpadne
  • Olimpia6 2007.07.19 [21:15]
    Ja mogę polecić nowo otwarty salon na ul.1 Maja 21, pracuja tam sympatyczna dziewczyna w białych włosach, o ile dobrze pamiętam ma na imię Weronika. Byłam u niej już dwarazy zrobiła mi pełną metamorfozę jestem bardzo zadowolona. Gorąco polecam.

  • alexiaaa 2007.07.20 [19:54]
    ja tez sie scinalam u Pani Soni w Q10 i jestem bardzo zadowolona. Nareszie ktos mi pozadnie obcial grzywke-przynajmniej jest rowna!a do tego mam fryzurke a\'la Rihannasmiech.gif I ceny w tym salonie sa przystepne i nawet napijesz sie kawki i zjesz ciasteczkousmiech.gif
  • laurencja--77 2007.07.20 [22:38]
    Polecam również nie tylko przez wzgląd na ciasteczka ale na fakt że są tam dwie świetne różśne od siebie fryzjerki. Jedna awangardowa strzyże super nowocześie i druga klasyczna, bardzo stonowana robi super koki. I to jedyny salon w jakim byłam gdzie wszyscy fryzjerzy nie robią ciągle tych samych fryzur!! Używają profesjonalizmu i fantazji. widać że są swietnie wyszkoleni. Jestem ich stałą klientka i tak już zostanie! nr Pani Sonia 32 767 4245
  • patuska 2007.07.20 [22:41]
    aJa chodze do piotrowic do ALicji lub Agnieszki na jankego

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...