Odpowiedz na ten temat

kurs wizażu czy znajdę pracę w salonie kosmetycznym? Pomocy

• Anikas 2010.07.08 [16:00]
    Hej dziewczyny, jestem wizażystką amatorką z dużym doświadczeniem, planuje zrobienie kursu w tym kierunku, ale nie wiem czy znajdę po nim pracę, może podpowiecie mi czy warto i czy są tu jakieś wizażystki? W tej chwili wykonuje tę pracę jako dorywczą. Dzięki.

• Anikas 2010.07.08 [16:16]
    up

• Agyness 2010.07.08 [16:18]
    jakiej pracy konkretnie szukasz? w salonie jako kto? czy przy sesjach? bo to ma kluczowe znaczenie.
  • Anikas 2010.07.08 [16:23]
    No więc wykonuję makijaże ślubne i wieczorowe, wykonywałam też do sesji zdjęciowej, mam fotografie. Muszę zmienić zawód i mam plan, ale też nie jestem pewna czy warto. Zamierzam ukończyć jednoroczną szkołę technik usług kosmetycznych i zrobić profesjonalny kurs wizażu

• Anikas 2010.07.08 [16:24]
    Jak wiadomo szkoła i kursy kosztują, skończyć je po to żeby znowu siedzieć w domu nie ma sensu.
  • Anikas 2010.07.08 [16:36]
    up usmiech.gif dziewczyny proszę o konkretne rady usmiech.gif

• panic 2010.07.15 [22:54]
    zrób kurs, mamy takie czasy, że nikt Ci na słowo nie uwierzy, że jesteś dobrą wizażystką, a jak zobaczą dyplom to od razu będą Cię inaczej traktować, ale musisz znaleźć taki kurs, po którym ten dyplom dostaniesz, ponieważ przeważnie masz tylko zaświadczenie o ukończeniu kursu, ale wiem, że w pro-activ kurs można zakończyć egzaminem po którym uzyskuję się dyplom...po takim przeszkoleniu na pewno i z doświadczeniem na pewno będzie Ci łatwiej dostać pracę
  • karolina jarocka 2012.10.15 [07:38]
    Pracuję w salonie mając wyłącznie kurs stylizacji paznokcia i wizażu w New Nails. To nie oznacza, że jestem gorsza - wykonałam mnóstwo pracy, a te szkolenia były naprawdę bardzo długie. Najważniejsza jednak, że wykorzystałam dosłownie wszystko czego mnie tam nauczono - i dalej to wykorzystuję. Klientki najczęściej w naszym salonie wybierają właśnie mnie.
  • garmania 2012.10.16 [07:20]