Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kosmokosmo

Pytanie o szkołę do kosmetyczek...

Polecane posty

Gość kosmokosmo

Witam serdecznie. Stoję przed wielkim dylematem jaką wybrać szkołę... młodziutka już nie jestem :( mam duże i małe dziecko więc i masę obowiązków a i jeszcze praca! od jakiegoś czasu wybieram się jak do tej pory w myślach do szkoły kosmetycznej a teraz nadszedł czas ostateczny by ją zacząć. Przejdę w końcu do konkretów. jestem pielęgniarką i masażystką (z wykształcenia) za ok 2 lata powinnam przejąć po mamie rodzinny interes zakład kosmetyczno-fryzjerski. Nie chcę być tam Panią doglądajacą, chcę uczestniczyć w pracy salonu i dlatego wybieram się do szkoły. Nie ma co ukrywać chciałabym ją jak najszybciej zakończyć więc kusi mnie jakaś roczna jednak rozsądek podpowiada min dwu letnie.... Poradzcie mi dziewczyny. Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak już się uczyć to porządnie, min. 2 lata. Bo jak sama piszesz nie chcesz być w salonie panią dochodzącą. Zresztą ciężko chyba by Ci było znaleść szkołę jednoroczną. U mnie w mieście jest kilka szkół, które oferują zdobycie tego zawodu, ale żadna nie jest jednoroczna. Ja sama teraz też wybieram się do szkoły kosmetycznej po to żeby zdobyć nowy zawód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anq25
zrob technika uslug kosmetycznych, co do szkoly zalezy od miasta. najwazniejsze to popros o program i zobaczenie sali. Jak najwiecej praktyki i dobra sala to podstawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KwiatekJaśminu
Ja proponuję studia o kierunku kosmetologia stosowana, ale to minimum 3 lata licencjat i nie ukrywam, że dość drogi interes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no wlasnie studia to