Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Laboratorium

Szkolenie dla kosmetyczek

Polecane posty

Zapraszamy na szkolenie dla kosmetyczek i dietetyków: "Dieta dla urody - Wykorzystanie dietetyki w kosmetyce" Szkolenie dotyczyło będzie odżywiania oraz jego wpływu na sylwetkę a także wygląd skóry, włosów i paznokci. Omówione zostaną także zasady żywienia antycellulitowego i przeciwtrądzikowego. To szkolenie odbędzie się 6 września 2014 w Gdyni. Cena 200 zł/osoba. Zapisy i dodatkowe informacje pod tel. 506 121 495

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamenko
Ale to jest szkolenie zawodowe? Jak dla mnie jedyne po czym można faktycznie coś wynieść to szkolenie pracownicze - sama robiłam właśnie takie - paznokcie, wizaż. Pracuję w zawodzie od 3 lat. Tylko to wymaga na prawdę dużego zaangażowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Szkolenia dla kosmetyczek są porządne, ale tylko te wybrane. Jedynie niewielka część faktycznie gwarantuje wysoki standard i możliwości. Ale też wszystko zależy od podejścia samych uczestników - sama wiedza do głowy się nie wbije.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to też prawda, dlatego aby znaleźć dobre szkolenie z zakresu medycyny estetycznej czy kosmetyki trzeba się czasem nieźle naszukac, czytać opinie, rekomendacje, pytać znajomych.. ja w ten sposób znalazłam http://pimik.pl - moze komuś jeszcze się przyda, sporo praktyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeżeli szukacie sali na to szkolenie, to jest takie centrum - http://www.pankiewicza.pl/ , podobno można bardzo niedrogo wynająć ładną i fajnie wyposażoną salkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magda gdonek