Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

violaa6

szkolenie makijaż permanentny, micro blading 2016 GDZIE?

Polecane posty

Witam serdecznie, bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu mojego małego-wielkiego problemu :) Szukam szkolenia z makijażu permanentnego, w pierszej kolejności interesuje mnie micro blading. Od miesiąca szukam odpowiedniej osoby na terenie Polski, która zachwyciłaby mnie swoimi pracami, osoby od której chciałabym się uczyć oraz osoby dla której nie szkoda byłoby mi wydać nie małej kwoty pieniędzy za szkolenie. Tak jestem wymagająca, jestem perfekcjonistką i 95% prac jakie widuje na polskich stronach jest bardzo rozczarowywujące. Zajmuje sie wizażem, jestem totalnym samoukiem i mam do tego rękę. Niestety ale wszystkie linergistki, których prace mnie zachwyciły na pytanie "gdzie się szkoliły" odpowiedziały : Rosja, UK, ROSJA, ROSJA, UKRAINA. Nie wiem czy odpowiedź była prawdą czy szybkim spławieniem potencjalnej konkurencji ale jednak… Dla przykładu podaje link jaka technika i jaka nauczycielska ręka by mnie interesowała https://www.youtube.com/watch?v=8uxit60cY94. Jestem otwarta na wszelkie propozycje na terenie CAŁEJ Polski (najlepiej małopolska), najlepiej szkolenie indywidualne ale przy dobrym nauczycielu, grupowe też może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ulka9
Ja na szkoleniu bylam w akademii Nouveau contour w Poznaniu. Mała grupa wiec bardzo dobrze sie pracowalo, no i najnowoczesiejszy sprzet. Bardzo wiele sie nauczylam, teraz juz praktykuje wiedze w swoim salonie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Agnieszka Leśniewska z Polic Purebeauagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Amelcia_09