Odpowiedz na ten temat

Nie moge schudnac...

• klaudi106 2012.05.10 [18:00]
    Witam, jestem na diecie juz od tygodnia, nie jem wgl zadnych slodyczy, cwicze codziennie, chodze na spacery, pije 3 litry wody dziennie, jem bardzo zdrowo, zadnego pieczywa..jestem zalamana, juz niedlugo wakacje a tu nicsmutas.gif dodam ze mam 15 lat, waze az 90kg przy wzroscie 169cm, pomocy!
  • Elka_28_28 2012.05.10 [18:20]
    Podstawowe pytanie od kiedy ćwiczysz, jak ćwiczysz i od kiedy jesteś na diecie. Jak ćwiczysz to powinnaś się zmierzyć w różnych miejscach i co jakiś czas sprawdzać wymiary. Najlepszym wyznacznikiem są ciuchy. Jak się ćwiczy to tworzą się mięśnie które ważą więcej niż tłuszcz i dlatego u osób ćwiczących najlepiej wagi nie brać w ogóle pod uwagę. Ja ćwiczę od 2 miesięcy i z wagi mi zeszło niewiele ale centymetrów ubywa cały czas. Czasami nawet centymetr pokazuje tyle samo, bo mierzę w najgrubszych miejscach a po ciuchach widzę że są luźniejsze.
  • hummel 2012.05.12 [17:06]
    Może rozwiązaniem będzie zakup jakiegoś suplementu, takiego bardziej naturalnego, żeby nie obciążył twojego organizmu. Sprawdziłam i np therm speed extreme olimpu http://www.kupuje.to/platform.php/aukcja/4792 7 jest w miarę bezpieczny. Ale pamiętaj, ze dieta i trening to dalej podstawa twojego treningu
  • puszkełe 2012.05.12 [17:09]
    dużo zależy do tego co rozumiesz przez bycie na diecie
    i 3 litry wody to trochę dużo
  • brutalheadshot 2012.05.16 [15:07]
    Jesteś na diecie od tygodnia, a ty byś chciała mieć już 10 kg mniej? Niestety nabieranie wagi trwa dużo szybciej niż zrzucanie i trzeba się nastawić na dłuższy proces.
  • zdemotywowana2727 2012.06.06 [14:02]
    Dziewczyny,pomóżcie mam ten sam problem od 3 miesięcy chodzę regularnie (2,3 razy w tygodniu) na siłownie na 1,5-2h i zero efektów ani wagowo ani obwodowo.Nie jem dużo,czasami ok 16 ostatni posiłek,staram się jeść regularnie co 2-3 godziny.Śniadanie obowiązkowo.Powiedzcie mi co mam dalej robić będę wdzięczna