Odpowiedz na ten temat

Sposób na szczupłe nogi!!!

  • Passoa 2006.07.28 [15:54]
    Witajcie usmiech.gif
    Chyba znalazlam sposob na szczuple i smukle nogi- rowerek w powietrzu. Lezysz na podlodze i robisz rowerki z uniesionymi nogami. Cwicze to dopiero od 2 dni po 15 min i moje nogi dostaly niezly wycisk. Wyczytalam gdzis w necie ze to dobry ssposob na wyszczuplenie nog i sprobowalam. Mam rower stacjonarny w domu i godzinna jazda na nim nie daje mi takiego wycisku jak ten rowerek w powietrzu, nogi puchna od razu.

    Sa jakies kobietki chetne ze mna pocwiczyc i wymienic sie doswiadczeniami?


  • Passoa 2006.07.28 [15:58]
    Nikt nie chce sie przylaczyc?? nie wierze usmiech.gif

  • 1364564 2006.07.28 [20:18]
    Ja sie przyłącze bo chciałabym miec smuklejsze uda. Działa ten rowerek w powietrzu tez na uda?
  • Passoa 2006.07.29 [15:43]
    Hej usmiech.gif

    No jasne ze dziala sprobuj to sie przekonasz, ja po paru minutach mam taki bol ud ze nie moge wyrobic... oczko.gif

    Do tego robie jeszcze ABS na nogi i rozciaganie.

  • gruby miś 2006.07.29 [18:37]
    spróbowałam usmiech.gif
    po 5 min. wymiękłam...
    jutro będzie 7? usmiech.gif

    ♥♥♥♥♥♥ ♪♪♪♪♪♪ ♥♥♥♥ ♪♪♪ ♥♥ ♪
  • gabela 2006.07.29 [21:49]
    ok...zaczynam z wami...proponuje rowniez wszelkie mozliwe wymachy nog...w góre, w bok, z noga ugieta, z noga prosta etc etc
    naprawde działa...efekt wyszczuplenia murowany..wiem, bo sama tak robilam

    Jam cesarstwo u schyłku wielkiego konania
  • Passoa 2006.07.30 [03:32]
    OOO ciesze sie ze jest nas wiecej usmiech.gif

    Ja dzis nie cwiczylam,zrobilam sobie 1 dzien przerwy ale jutro zow daje czadu. Acha i dolacze te wymachy nog. Wy tez macie takie zakwasy po tych rowerkach ?usmiech.gif

  • gabela 2006.07.30 [11:59]
    hmm, takie widoczne to po około miesiacu
    ja zaczynam od jutra \"kręcic nogami\", a dzisiaj poki co..to ide popływac na basen, nieziemsko kształtuje sylwetke i wysmukla ;p

    Jam cesarstwo u schyłku wielkiego konania
  • koraska 2006.07.30 [13:01]
    ja wierzę w ten rowerek w powietrzu ale nie mogę go robić bo mi ciągle strzela w kolanach a tego uczucia nienawidzę ponad wszystko!!!!buuuu
  • niezalogowana30 2006.07.30 [15:14]
    a ja jak robie ten rowerek to mi cos w kregoslupie przeskakuje nie wiemco to jest nie boli ale troche denerwuje a jak robicie ten rowerek nogi wysoko czy nisko?
  • ciekawaa jak to .... 2006.07.30 [18:45]
    A jak robienie tego rowerka ma wyglądac ?
    tz co leże na plecach i nogi do góry , czu jeszcze rękami podtrzymuje d**e żeby było jeszcze wyżej?

  • Passoa 2006.07.31 [14:05]
    Hej,
    ja juz po serii ABS nogi, strech i rowerek w powietrzu usmiech.gif
    Nie chce mi sie wierzyc ale naprawde wiecej czuje po tych rowerkach niz po innych cwiczeniach. Jak wstaje to nogi mi sie trzesa i miesnie bola jak cholera. A odnosnie techmiki robienia, to ja nie podnosze tylka do gory tylko nogi.
    A Wam jak idzie dziewczyny?

  • blue 7 2006.07.31 [14:16]
    cześć usmiech.gif Passoa, a czy jesteś pewna że od tego się szczupleje? czy uda się wysmuklają a nie np robudowują poprzez rozrost mięśni?
    jeśli masz czas to odpisz bo pewnie nie jestem jedyną zainteresowanąusmiech.gif pozd i mimo wszystko życzę duuuuuużego zapału do dalszej "jazdy".usmiech.gif
  • entuzjastka 2006.08.01 [17:26]
    jestem ciekawa rezultatów więc podnosze tematusmiech.gif swoja drogą to jak ja robie rowerek w powietrzu to bolą mnie mięśnie brzucha, ale to nawet dobrzeusmiech.gif
  • Passoa 2006.08.01 [18:00]
    Blue 7 moim zdaniem nie moga urosnac od tego miesnie bo robisz cwiczenie bez zadnego obciazenia na nogi. A z tego co wiem miesnie rosna od cwiczen z obciazeniem. Nie jestem specjalistka w tej dziedzinie ale ja wierze ze znikna mi te buły z kolan usmiech.gif


  • blue 7 2006.08.01 [18:25]
    dobra Passoa trzymam Cię za słowousmiech.gif
  • nika3105. 2006.08.02 [09:36]
    ja jak robir rowerek w powietrzu to tez mnie bola miesnie brzucha i czuje je przez caly dzien

  • blue 7 2006.08.02 [11:49]
    no tak chyba nikt nie ma większych doświadczeń z tym rowerkiemusmiech.gif postanowiłam w ramach eksperymentu poćwiczyć go 2 tyg. jak zauważe efekty to wam napiszęusmiech.gif pozd
  • Gloriaaa 2006.08.02 [23:26]
    ja ten sposob stosuje od dawna
    tzn w okresach, kiedy mi sie chce o siebie dbac usmiech.gif

    lubie to cwiczenie i mysle, ze daje efekty
    wprawdzie zawsze sie balam o ten cholerny przyrost miesni

    Ale teraz jezdza baardzo duzo zwykl;ym rowerkiem
    mialam okres, ze malo jadlam, duzo sie ruszalam i duzo tego roweru (zwyklego ... schudlam z 65 do 60 ) mam 166 wzroctu i chce schudnac jeszcze do 55, potem do 52. Tylko ostatnio niestety objadam sie strasznie, slodyczami, wszystkim, na szczescie przemiana materii u mnie nawet szybko i zbyt nie przytylam, ale tez duzo sie staralam ruszack, byle spalic te wszystkie bomby kaloryczne
    wciaz wiec duzo jeszcze rowerem i qrde juz czuje miesnie spore w udach :/:/:/

    wydaje mi sie, ze pod tym wzgledem rowerek w powietrzu jednak duzo mniej szkodzi

    ja mam wprawe juz, wlączam zawsze muzyka, ktora daje mi prawdzwego speeda usmiech.gif albo fajny film, ktory mnie wciaga i czas zlatuje .l.wtedy tak sobie pedaluje po 30-45 minut .. (to duzo,ale serio to kwestia wprawyusmiech.gif wracam wiec do tego sposbu spalania tluszczu

    aha !!! wlk. zaleta rowerka w powetrzu : to cwiczenie bardzo ksztaltuje tez brzuch..tzn. splaszcza go usmiech.gif , miesnie brzucha przy rowerku w powierzu caly czas sobie pracuja, mi to zawsze na brzuch dawalo wyrazne efekty, bardziej niz na uda
    ps. czy po dlugim pedalowaniu (gdy zaczynacie i nie jesesie wyrobione) nie bola was wlasnie miesnie brzucha?? u mnie tak bylo kiedys

    pozdrawiam !!!!! i jak znacie sposobu wyszczuplenie ud to poprosze usmiech.gif mam w obwodzie 59 cm smutas.gifsmutas.gif A w talii 68 usmiech.gif - niewiele wiecej..
  • Passoa 2006.08.03 [23:09]
    No widzicie? mialam jednak racje z tym rowerkiem usmiech.gif

    ja tez czuje miesnie brzucha przy tym cwiczeniu. Pozdrawiam, jak beda efekty to napisze usmiech.gif

  • blue 7 2006.08.05 [13:05]
    dziewczyny teraz mnie przekonałyście całkowicieusmiech.gif ostatnio sobie odpuściłam bo mnie nigi bolały ale dzisiaj to sobie poćwiczę, a no i mięśnie brzuszka czuć usmiech.gif

  • esspresso 2006.08.07 [11:12]
    Moje nogiiiii :/ bolą mieśnie :] Jutro znów to powtórze usmiech.gif Pozdo4all
  • martuszysko 2006.08.09 [20:42]
    Hej ROWERZYSTKI usmiech.gif
    Spróbuje robić rowerki, wprowadzę je do treningu po pilatesie.
    Mam nadzieję, że razem daleko zajedziemy.
    Pozdrawiam
  • bibo 2006.08.11 [10:29]
    Nie wierzylam, dopoki nie sprobowalam. Nogi -wata. Wczoraj przejechalam na rowerze stacjonarnym 40 kilometrow i nie czulam takiego zmeczenia, jak po rowerku na podlodze. Fajny pomysl, dzieki za podzielenie sie nimusmiech.gif


    "Kiedy telefon publiczny zwraca monete mezczyznie, ten spoglada na nia ze smutkiem, ale kobieta wrzuca ja z powrotem i nakreca inny numer"... Ramon Gomez de la Serna
  • blue 7 2006.08.11 [17:29]
    cześć rowerzystkusmiech.gif mam pytanko : jak długo "jedziecie" że was bolą nóżki? no bo ja chyba robie coś nie tak, albo za krótkousmiech.gif
  • Aniunitka 2006.08.16 [19:45]
    chyba się przyłącze do \"powietrznych roweromaniaczek\" tylko nie mam silnej woli więc nie wiem co z tego wyjdzie.Mam pytanko: Czy gdy robicie ten rowerek to tyłek macie położony płasko czy robicie coś w rodzaju świecy? z potpartymi rękoma biodrami?
  • blue 7 2006.08.17 [17:12]
    cześć usmiech.gif ja to tak normalnie , bez podkładania rąk usmiech.gif
    niedługo minie dwa tygodnie od kiedy zaczełam tę "jazdę". Na razie chyba jeszcze nic nie zeszczuplałam w udach ( i nie przybyło ze względu na mięśnieusmiech.gif ) ale zdecydowanie odczuwam ich wzmocnienie, są takie twardsze i ładniej wyglądają.Także mam zamiar kontynuować .Aha brzuszek też na tym zyskał. pozdrawiam osoby tu zaglądające i namawiam do wpisywania się , pozd usmiech.gif
  • WH 40k 2006.08.17 [17:48]
    No to ja się dziś do Was przyłączę ;], póki nie znajdę jakiegoś sportu na wyszczuplenie ud i pupy ;D. Może Wy coś znacie , wątek ->

    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3292696
  • Izunia= 2006.08.17 [22:35]
    czesc!!! wiecie co czytalam te wasze wypowiedzi i mozliwe ze ten sposob z pedalowaniem jest skuteczny ale wyczytalam gdzies o innym cwiczeniu i pomyslalam ze wam napisze bo po pierwszym razie mialam spore zakwasy. mozecie tego sprubowac przed lub po waszym pedalowaniu=) :
    -stan i rozszesz nogi na szerokosc ud
    -napnij miesnie brzucha bioder i lydek i stawaj z napietymi na palcach 16 razy
    -rob tak 3 razy po minucie przerwy po kazdej serii

    TO CWICZENIE JEST SKUTECZE!!!

    powodzenia papa

  • blue 7 2006.08.18 [10:44]
    witam wszystkich usmiech.gif
    Wh 40k Twój wątek się nie otwiera ( no chyba że to tylko u mnie )
    Izunia przetestuję to ćwiczonkousmiech.gif

    a tak w ogóle to gdzie jest załóżycielka tematu? Passoa odezwij sięusmiech.gif
  • Passoa 2006.08.18 [23:26]
    Jestem, jestem usmiech.gif

    Ostatnio nie mialam czasu zeby tu zagladac ale caly czas uparcie krece nogami w powietrzu oczko.gif juz mi nie sprawia to takiego bolu jak na poczatku. Co zauwazylam: moje nogi sa smuklejsze, twardszeusmiech.gif to zauwazyl nawet moj chlopak smiech.gif za niecaly tydzien bede sie wylegiwac na plazy wiec musze jakos wygladac hehe no i ogolnie uwazam ze jest to fajne cwicznie rowniez na brzuch.
    Pzdr!!!

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...