Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

monia2206

dr Andrzej Swiatkiewicz korekta nosa opinie

Polecane posty

Gość Ultnachwilka
I jak po operacji? ja odliczam dni... jaki efekt? DR godny polecenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaczuszka2206
Jestem bardzo zadowolona lekarz super przemily zabieg bezbololesny juz jestem 3 tyg po goi sie sie bardzo szybko opuchlizna mala a nos przesliczny moge pezeslac foto nie ma sie czego bac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzywy_nosek90
za 2 miesiace mam termin operacji (tylko czesc chrzestna), prosze o szczere opinie na temat waszych noskow po operacji u dr Swiatkieiwcza. z gory dziekuje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, Bardzo proszę o informację na temat operacji nosa u tego doktora. Dziewczyny które przeszły u niego operację odezwijcie się i poradźcie czy dobrze wykonuje operację? bo rozważam korektę u niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamtol
Witam, ja chcę podejść do korekty nosa, ale cały czas mam dylemat do jakiego iść czy dr. Bieńkowskiego, czy do dr. Świątkiewicza. Czytam opinie i mam mętlik w głowie. Bardzo proszę o wyrażenie opinii o tych lekarzach, a i jeszcze jedno umówię się na wizytę i potem co dalej ? czy muszę jakieś potem badania porobić przed zabiegiem?czy długo się czeka na zabieg?. Jak by ktoś mi napisał krok po kroku to by było super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość stonrothemis1984sqool
Witam, Bardzo proszę o informację na temat operacji nosa u tego doktora. Dziewczyny które przeszły u niego operację odezwijcie się i poradźcie czy dobrze wykonuje operację? bo rozważam korektę u niego Jasne http://sqmin.tk/j

Udostępnij ten post


Link to postu