Odpowiedz na ten temat

JESTEM PO ZABIEGU POWIEKSZANIA PIERSI...

  • djsweet 2006.09.09 [23:18]
    hejka wszystkim wielbicielkom silikonkow wlasnie siedze sobie w domku obzeram sie slodyczami bo tylko to mi pozostalo jak na razie.na silownie moge pojsc dopiero za jakies 2 miesiace.mialam zabieg 30 sierpnia wiec jeszcze nie doszlam do siebie.strasznie sie balam jak sie domyslacie,moze nie samego bolu bo na to bylam przygotowana ale tej zlowrogiej narkozy...dodam ze nigdy nie mialam zadnej operacji.weszlam na sale operacyjna,polozylam sie,zostalam przykuta do roznych aparatur i zdazylam powiedziec...odplywam...operacja trwala jakies ponad 2 godz,obudzilam sie juz na sali pooperacyjnej z nowymi cycyszkamibolalo strasznie ale mila pielegniarka czestowala mnie co jakis czas zastrzykami przeciwbolowymi i jakos dotrwalam tak do rana(zabieg byl o 18.30)najgorsze bylo pierwsze wstanie z lozka na siusiu,o rany jak bolalo...ale przy pomocy jakos poszlo.z bandarzy wystawaly dreny ktore byly konieczne do odsaczania niepotrzebnej krwi,zdjeli mi je przed wyjsciem i zrobili nowy opatrunek.zaznaczam ze ja po tej cholernej narkozie czulam sie fatalnie,wymiotowalam dwa razy w klinice..."tylko" dwa razy bo dostalam jakis zastrzyk przeciwwymiotny.jakos doczlapalam sie z mezem do samochodu,w drodze umieralam bo mi bylo nie dobrze i po tym jak weszlam do domu puscilam hafta,potem jeszcze raz i jeszcze...i tak przez nastepne 3 dni...koszmar.nic nie jadlam i nawet malo co pilam bo tylko przy lekach(zinnat i przeciwbolowe)nawet wstac nie moglam,przekrecic glowy na drugi bok i ogladac tv bo zaraz zygalam ...i tak ten wielki kac gigant trwal 3 dni...potem juz bylo coraz lepiej.minely mdlosci,pozostal tylko bol ale do zniesienia.najgorsze wlasnie sa te 3 dni kiedy sie prwaie ruszac nie mozesz.teraz mina 12 dzien i czuje sie swietnie,prawie nic nie boli,robie wszystko na co mam ochote,tylko jeszcze spac nie moge na boku i nosze specjalny stanik i tak do 2 miesiecy.chodze na zmiany opatrunku i moze szwy mi zdejma za jakies 2 tyg.cycki na poczatku byly opuchniete i strasznie obolale ale teraz juz sie ladnie uformowaly i tylko pozostalo takie uczucie"rozpychania" w klatce i skura jest dosc naprezona ale to wszystko bardzo nie przeszkadza.mam nadzieje ze do 2 mscy wszystko minie i juz nic nie bede czula.ku mojemu zdziwieniu dostalam krwawienia w polowie cyklu przy antykoncepcji (plastry evra).bylam w szoku i nie wiedzialam co sie dzieje,wczoraj bylam u gina i powiedzial ze to z wyczerpania organizmu i z duzego stresu.wiec wszystko jest ok.zaznaczam ze ja tak zareagowalam bo taki moj urok i na to wychodzi ze mam pokrecony organizm,ten wielki kac gigant po narkozie to tez sprawa indywidualna,wiec nie kazda musi tak miec, akurat mi sie tak trafilo. ja z malego B zrobilam sobie takie dobre C ale bez przesady.wkladki silikonowe,260ml,okragle,pod miesien.cena6000 tys(3000tys zabieg i 3000 wkladki) plus 150 stanik.zabieg robilam w lodzi.tak wiec dziewczynki nie ociagac sie tylko robic cycki bo wartoja jestem bardzo szczesliwa.jak macie jeszcze jakies pytania chetnie odpowiem.pozdrawiam




    » Odpowiedz na ten temat




  • Zobacz także:

  • kya 2006.09.10 [14:06]
    co ty za brednie wypisujesz???gdzie ty to ogladalas...same brednie piszesz.skoro nie popierasz operacju plastycznych po co wchodzisz na to forum??nigdy nikt niczego z tych bredni nie udowodnil i nie udowodni...jedno co zostalo udowodnione to to ze sylikon w zadnym stopniu nie wplywa na nasze zdrowie a na pewno sie od niego nie slepnie...hahahaha...silikon powedrowal do oka...hahaha...co za stek bzdur,artretyzm,rak,paraliz,martwica,gnicie...hahha no blagam nie moge sie powstrzymac od smiechu...tego wszystkiego mozna sie nabawic i bez implantow wiec te ktore mialy te schozenia poprostu mialy pecha i to jest czysty zbieg okolicznosci ze akurat mialy implanty...to byl pewnie jakis program przeciwnikow operacji plastycznych wiec sie nie dziwie ze tak to powiazali...buahahaha.to samo jak z antykoncepcja...wymyslaja jakies bzdury ze jest niesdrowa i ze od niej jest mnustwo chorob a zakladam sie za ja zstosujesz...wiec skoro nie popierasz operacji plastycznych poprostu omijaj takie fora z daleka bo to jest dla tych ktore chca a nie neguja wiedz zaluz sobie nowy topic pod tytulem"precz operacja plastycznym" albo jak tam chcesz...i nie wygaduj tu takich bredni po czytac sie nie chce.tak na marginesie zakladam sie ze masz male piersi i masz na tym punkcie wielkie kompleksy i strasznie zazdroscisz tym co maja mozliwosc zrobic sobie taka operacje,wiec dlatego jestes tak strasznie przeciwna...zgadlam co? haha.pozdrawaiam wszystkie sztuczniaczki...djsweet górą!
  • sonana 2006.09.11 [16:22]
    http://www.siliconeholocaust.org/


    a zanim się wypowiesz na jakiś temat to lepiej wcześniej się tym zainteresuj, poczytaj, pooglądaj programy (jakich było wiele w tv na ten temay). Aż dziwi mnie że jesteś zielona w tym temacie....I ty sobie nic nie wiedzac chciałaś zrobić cycki...gratuluje....
  • pils_ganc 2006.09.11 [16:25]
    popieram, dzięki takim naiwnym głupim zakomplksionym dziewuszkom chirirdzy tylko zarabiają krocie, a w duchu się śmieją że znaleźli takie frajerki. Ale sami za nic w świecie by takiego świństwa sobie pod skórę nie wszyli. Niestety tak to już jest że część ludzi jest mądrych ,a częśc głupich jak but, wierzą we wszytko co mówią lekarze, a potem mają za swoje.
  • binluder 2006.09.12 [19:26]
    Pomyliłyście pojęcia z tymi zdjęciami i zapomniałyście dodac że takie efekty uzyskacie idąc raczej do rzeźni niż do kliniki gdzie są prawdziwi lekarze ,a nie konowały .O takich konowałach były te filmy i strony ,a wy się angielskiego uczcie.Ja osobiście popieram dziewuchę ,bo widzę że moja połowa czyli żona wstydzi się rozebrac przy mnie gdy jest jasno.A poza tym niejeden facet slini sie na widok powiększonych piersi mając świadośc że są niby sztuczne ,bo prawdę mówiąc to nieraz nie czuc czy są sztuczne czy prawdziwe(wypowiedzi w tv i prasie)A pozatym na pohybel moralizatorkom co se życia poukładac nie umieją .
  • Miss Paris 2006.09.14 [11:28]
    No to bardzo fajnie, ze jestes zadowolona usmiech.gif , mam nadzieje, ze teraz juz sie czujesz doskonale.
    Mam pytanie: czy po takim zabiegu beda jakies widoczne blizny?

    Pozdrawiam
  • Lussesita 2006.09.15 [09:58]
    Najbardziej mnie rozwalają kretynki, które wyrwą coś z kontekstu, nie doczytają, albo obejrzą program o operacjach plastycznych z przed 20 lat i się wypowiadają!!! Albo same mają mały biust i nie mają kasy na operacje i docinają innym z zazdrości!!! prawda jest taka ze dobrze wykonana operacja i z dobrego silikonu nie jest szkodliwa dla zdrowia!! Sama mialam operacja powiększenia piersi 8 miesięcy temu, jestem bardzo zadowolona, wszystko pięknie sie zagoiło, wcale nie mam wielkich nienaturalnych balonów(a dużo niedouczonych osób ciągle myśli ze jak ktoś robi operację to zaraz wygląda jak dziewczyna z pornola) mam natruralne, mięciutkie piersi i moge zapewnic niedowiarków ze jeszcze nikt sie nie zorientowała ze są sztuczne!!
  • zaklin 2006.09.15 [13:19]
    Witam.
    Djsweet gdzie w Lodzi robilas zabieg i kto cie operowal.
    To samo pytanie mam do Lussesity w jakiej klinice w Polsce robilas zabieg i kto cie operowal.
    Prosze was o porade w tej kwestii , poniewaz chce powiekszyc sobie biust. Pozdrawiam.
  • Lussesita 2006.09.15 [13:24]
    Miałam operacje w Poznaniu, operaował mnie Mikołaj Kubasik, w Klinice Bieleckiego
  • kasiulka11 2006.09.15 [20:45]
    djsweet jak się teraz czujesz? długo dochodzi się do siebie po operacji. Ja mam termin na 11 października i powiem szczerze że strasznie się boję ale chce to zrobić bo to jest moje największe marzenie.
  • totutotam 2006.09.15 [21:39]
    a czy to prawda, że po iluś tam latach ten silikon trzeba wymieniać i drugi raz pokrywać koszty całego zabiegu?
    kiedyś miałam hopla na punkcie dużych piersi, tylko że tak powiem wyrosłam już z tego, ale nadal interesuję mnie to...
  • djsweet 2006.09.15 [21:49]
    do LUSSESITA...hehe popieram w 100% to co powiedzialas.juz mi sie nie chcialo odpisywac do tych kretynek co g....o wiedza i w d...e byly...lol.po to zalozylam ten topic zeby odpisywac na pytania bo wiem ze duzo dziewczyn chce wiedziec jak sie czuje"po".a nie po to zeby dyskutowac z debilkami.co do cycuszkow to moje juz wygladaja coraz lepiej,juz nie sa spuchniete,nabraly ladnego naturalnego ksztaltu,i tez nie sa sztuczne jak dwie przyklejone pomarancze...naprawde swietna robota...zadowolona jestem bardzo...buzka
  • djsweet 2006.09.15 [21:53]
    do ZAKLIN...ja robilam w klinice "DERMED" tu masz ich stronke
    http://www.plastyczna.med.pl/ zycze powodzenia.
  • kasiulka11 2006.09.15 [21:57]
    czy 3 doby w szpitalu wystarczą żeby bez większych problemów wrócić samochodem kawał drogi czy szykować się na ciężką podróż?
  • djsweet 2006.09.15 [22:01]
    do KASIULKA11...hej. teraz czuje sie naprawde dobrze...moge robic wszystko to co chce,oczywiscie oprocz silowni,basenu bo na to jest jeszcze troche za wczesnie no i troche sie boje,chociaz lekarka powiedziala ze nie ma problemu bo tam juz sie nic zlego nie moze zrobic bo wszystko juz sie zagoilo.oczywiscie proces calego gojenia i dostosowywania sie do organizmu trwa jakies ok 2 lata ale pierwsze koty za ploty...jak juz pisalam ja dochodzilam do siebie jakis tydzien bo zle znioslam narkoze ale pierwsze 3 dni sa najgorsze..pozniej juz jest coraz lepiej.na dzien dzisiejszy bola mnie tylko brodawki i sa bardzo wrazliwe na dotyk ,nawet koszulka mnie je podraznia ale to ma przejsc w ciagu kilku tyg wiec jestem dobrej mysli.buzka i powodzenia,napewno bedzie dobrze,musi byc...i napisz jak tam po bo tez jestem ciekawa
  • djsweet 2006.09.15 [22:11]
    do kasiulka11....heh...w szpitalu lezy sie tylko dobe ja mialam zabieg ok 18.30 a wyszlam na drugi dzien juz po 10 rano wiec nawet nie dobe...a co do podrozy...to po mnie maz przyjechal,pomogl mi wstac z lozka i sie ubrac,nawet przy siusiu mi pomagal bo sama nie dalam rady,w drodze do samochodu tez musialam sie na nim opierac bo mi bylo slabo a co do jazdy samochodem...hmmm ja sie zzygalam...hihi dobrze ze mialam torebke foliowa bo biedny mezus pozniej musial by myc tapicerkeusmiech.gif ,nawet po schodech mi bylo ciezko wejsc i sie poruszac po domu,odrazu jak weszlam,puscilam hafta na przywitanie i poszlam w kime i tak przez 3 dni...wiec jak widzisz nici z prowadzenia auta...
  • djsweet 2006.09.15 [22:19]
    do TOTUTOTAM... nie dokonca to jest tak...jezeli chodzi o wymiane to nie jest to konieczne bo silikon sie nie rozklada w ciele i nie starzeje wiec spokojnie go mozna nosic az do smierci,wymienic mozna tylko wtedy jak w wyniku starzenia sie ciala, bo to jest normalne, twoje piersi poprostu zmieniaja ksztalt i staja sie bardziej obwisle,skora idzie w dol a silikon zostaje tam gdzie byl...i tylko od ciebie to zalezy czy chcesz je wymienic na nowe czy nie,bo wtedy robisz se dodatkowo podnoszenie piersi i wyciecie nadmairu skory albo wieksze wkladki.co do pokrycia kosztow to tak ty placisz bo to jest twoj kaprys ze chcesz ze wymienic,jesli wkladki by ulegly mechanicznemu uszkodzeniu np. w wypadku sam. to wtedy wymieniaja ci na nowe i nic nie placisz bo maja dozywotnia gwarancje.
  • kasiulka11 2006.09.16 [08:45]
    dzięki djsweet, ja mam być w szpitalu 3 doby tak mi powiedział lekarz w środe operacja a w sobote do domu. Ma być ze mną mąż i mnie do domu przywieść mam nadzieje że dam rade dojechać bo to kawałek drogi ale dzieki za rade na pewno wezme pare torebek jakbym sie źle poczyła. Chciałabym żeby już było po wszystkim.
  • mikaska 2006.09.16 [21:21]
    Ja mam operację 22 września u doktora Dmytrzaka w Szczecinie, trochę się boję, ale się pocieszam, że to nie średniowiecze.
    Laski, które tu piszą te bzdury są mało eleganckie, nie lubie ludzi, którzy krytykują piersi silikonowe a w życiu nie widzieli takich piersi na żywo.Znam i takich co krytykują najdroższe mercedesy,że nie taki kolor, tapicerka itp. a widzą tylko te samochody na zdjęciach albo jak sąsiad wyprowadza go z garażu i gul im skacze.
    Ja nie myslę niepozytywnie i całe szczęście nie nakręcam się niepotrzebnie na cały ten stek bzdur co tu piszą.Wszystko jest szkodliwe nawet powietrze którym oddychamy dlatego się dziwię, że te lale, które tak zawzięcie krytykują powiększanie piersi oddychają?????????????????????????????????????????????????? ??????????


  • gnfmn 2006.09.17 [22:36]
    a ogladalyscie dzisiejsza UWAGE na tvn-ie?pechowiec.gif
    co ten facet zrobil z tej kobiety???
    nie dosc ze cialo zmasakrowane to jeszcze psychika.
    jutro jest 2 czesc tej historii.
    a klinika tego pseudo chirurga plastyka byla na 6 miejscu w rankingu najlepszych!!!!!!!
  • lemonka222 2006.09.18 [13:24]
    ja powiekszac piersi ie bede ale nie mam nic przeciwko... jesli ktos troszeczke sobiepowiekszy (bez przesady) t naprawde ladie wyglada, pozatym wplynie to na pewnosc siebie kopiety i likwiduje kompleks.... jak ktos ma pieniadze na to ... to czemu nie mial by tego zrobic dla siebie , skoro czuje taka potrzebe
  • amebed 2006.09.18 [16:56]
    do mikaska
    nie wiem czy to dobry pomysl z tym Dmytrzakiem tez jestem ze szczecina i bylam u niego na konsultacji byly rowniez moje klientki u niego robily operacje i jesli mam mowic szczerze odradzam dmytrzaka z calego serca.

  • jedna taka tam 2006.09.18 [17:03]
    do sceptyczek

    Ja osobiscie nie musze powiększać piersi,ale tez nie mam nic przeciwko osobom ,które to robią.

    Tak naprawde to mysle,ze 90% kobiet chciałoby coś zmienic w swoim wyglądzie/zoperować/,tylko niewiele z nich na to stac/finanse/.
    Większosć z was zazdrości założycielce nowych cycków i tyleusmiech.gif
  • kadrandukan 2006.09.18 [17:14]
    Zostawcie te piersi w spokoju. Mnie u kobiet podnieca coś innego. oczko.gif

  • kasiulka11 2006.09.18 [20:13]
    do kadrandukan a co takiego innego cię podnieca?
  • kasiulka11 2006.09.18 [21:44]
    wiem że w trakcie zabiegu nie mogę mieć okresu, kurcze a teraz dostałam a operacja 11 października. Ile muszę być przed okresem? Czy można go jakoś przesunąć w tak krótkim czasie za 22 dni jade na zabieg, nie będzie przeciwskazań jak w ciągu tygodnia dostanę miesiączki. JEJKU ODLICZAM DNI NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
  • djsweet 2006.09.19 [11:44]
    jesli teraz masz okres to nie dostaniesz nastepnego 11 pazdziernika...tak mi sie przynajmniej wydaje.no chyba ze masz takie krotkie cykle. mozna byc nawet dzien przed okresem byle by go nie bylo w trakcie opersacji.pozdrawiam i nie martw sie na zapas...
  • chmmmmmmmmmmm 2006.09.19 [11:55]
    byłam przy operacji powiększania piersi - widziałam to na własne oczy i powiem Wam jedno - skoro Twoja operacja trwala aż 2 godziny i facet włożył Ci dreny - a cena byla tak niska to na pewno nie była to dobra renomowana klinika.
    Co do tego co któraś tu napisała o powikłaniach - co za ciemnogród i głupota... Jedyne powinkłanie to to ze gdy uzywa sie wkładek gładkich a nie chropowatych istnieje ryzyko pojawienia sie blizny między silikonem a skórą od środka w piersi. Najlepsze są wkładki zelowe takie chropowate i kosztują około 8 - 10 tyś zł
    Całkowity koszt w renomowanej klinice kosztuje około 12000zł a zabieg trwa jakieś 30 - 40 min i nie wklądają żadnych drenów które w sumie mogą powodować pojawienie się zakrzepów w srodku jak krew dobrze nie odpłynie.
  • zaklin 2006.09.19 [13:16]
    Witam
    Dziekuje Lussesicie i Djsweet za informacje.
    Chmmmmmmmm jezeli wiesz tak wiele o operacji to napisz w jakiej klinice bylas przy operacji i kto operowal. Jezeli wedlug ciebie oni sa rewelacyjni to napisz kto i gdzie . W ten sposob poinformujesz inne kobiety. Acha jezeli ktoras z osob ma wlasne zle doswiadczenia np. operacja nieudana, to napiszcie w ten sposob przestana istniec falszywe kliniki i ich pracownicy. Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do formy Djsweet.
  • djsweet 2006.09.19 [14:31]
    do chmmmm...operacja trwalam przepisowe 2 godziny...tak jak powinna od1.5-2 godz.wejdz sobie na strony internetowe o powiekszaniu piersi i tam jest wszedzie napisanie ze trwa do 2 godz...nie wiem gdzie ty bylas(nawet lekarka mi powiedziala ze nie beda sie spieszyc i ze wszystko zrobia dokladnie wiec bedzie to trwalo ok 2 godz)...a co do kliniki...jest to bardzo dobra klinika,i to ze tak tanio zaplacilam to dlatego ze nie jest to klinika prywatna i lekarz nie bierze do reki tak extremalnych sum jak w innych prywatnych.ja mam wkladki "eurosilicone" to sa jedne z najleprzych kolo mentora tylko ze mentor byl drozszy o 600 zl a nie roznil sie niczym od tych moich wiec wybralam eurosilicone.w kazdej klinice wkladki kosztuja od 3-4 tys tylko ze lekarze biora za operacje tak extremalne sumy i dlatego jest tak drogo.a co do tej blizny...to powstaje torebka wokol implantu i to jest normalne i czasem ona twardnieje czyli zaciska sie wokol wkladki i deformuje implant.dlatego aby temu zapobiec trzeba po operacji masowac piersi juz do konca zycia,kilka razy dziennie.ja mam tez chropowate wkladki czyli:teksturowane bo so leprze.a co do drenow to moja mila przy kazdej operacji i nie tylko plastycznej sa zakladane dreny aby odprowadzic krew i inne niepotrzebne plyny zeby nie zrobil sie krwiaki i wlasnie tak jak mowisz zeby nie doszlo do zakrzepow.jedno slowo wyklucza drugie...bez sensu to napisalas. naprawde nie wiem gdzie ty bylas i przy jakiej operacji...poza tym sadzac po tym jak teraz wygladam i jak sie czuje(moje piersi so mieciutkie,naturalnie wygladajace poprostu boskie) nie moge powiedziec ze to byla zla klinika jak powiedzialas...ja jestem na to zywym przykladem ze tak nie jest.
  • djsweet 2006.09.19 [14:36]
    i jeszcze jedno...najlepiej idz tam i zrob sobie jakas operacje plastyczna i jak ci cos spieprza to dopiero wtedy sie wypowiadaj ze ta klinika jest zla bo wtedy bedziesz miala jakies pojecie o tym a tak jestes poprostu goloslowna.pozdrawiam

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...