Odpowiedz na ten temat

Jett Plasma

  • gość 2017.03.19 [12:36]
    Witajcie,
    byłam na zabiegu podnoszenia powiek PLASMA IQ, fakt że miałam tylko jeden zabieg a żeby efekt był lepszy to trzeba w niektórych przypadkach zrobić nawet 3 zabiegi ale lekarka mi powiedziała że efekt będzie już widoczny po pierwszym. U mnie nie było żadnego efekty, na darmo wydałam kasę, także nie polecamsmutas.gif .
  • gość Kasia1 2017.03.20 [07:51]
    Witam
    Pieć dni temu miałam robioną jett plasmę na dolną i górną powiekę. Tak jak poprzedniczki zgadzam się, że niestety czas potrzebny do wygojenia będzie długi. Czwartego dnia zeszła mi opuchlizna , skóra jest pomarszczona przez strup zobaczymy gdy zejdzie. Jakoś nie widzę szczególnych efektów chociaż mam nadzieję,że po wygojeniu bedzie lepiej. Ratują mnie okulary bo inaczej wyjść z domu do ludzi się nie da.
    Proszę powiedzcie czym snarujecie te miejsca bo pewnie to ma ogromne znaczenie w dojściu skóry do dobrej formy.
  • Elelel999 2017.03.27 [19:10]
    Miałam robiony zabieg trzy dni temu.Mam widoczne strupy na policzkach,czy można to jakoś zamaskować? Jutro muszę iść do pracy.Ratunkuu
  • Elelel999 2017.04.04 [15:24]
    Jestem po zabiegu tydzień- plexr i jestem bardzo zadowolona.Skora wyrażnie młodsza,bardziej napięta i zmarszczki płytsze.Wszyscy to potwierdzają. Polecam.Robiłam na dolne powieki i dolinę łez.Ze strupami na początku trochę kłopot,trzeba siedzieć w domu minimum 6 dni.Wcześniej trudno to zamaskować.
  • gość 2017.04.15 [21:30]
    Zabieg plex r ktoremu sie poddalam w celu usuniecia blizn potradzikowych nie przyniosl efektu natomiast zostaly czerwone plamy na buzi. Juz ponad miesiac po zabiegu. Czy one znikna?
    Wyglada to b nieladnie...
  • gość 2017.04.17 [16:55]
    Taa... to wszystko kłamstwa. Zabieg jest bolesny i w moim przypadku nieskuteczny. Kilka razy pisałam tutaj o zabiegu który wykonano mi wokół ust, tzw zmarszczki palacza. Po kilku miesiącach już wiem, że wydałam pieniądze na darmo, teraz wydaję pieniądze na likwidację blizn po tym cudownym zabiegu. Zmarszczki niestety są. Ostrzegam, nie dajcie się nabrać bo można sobie zrobić krzywdę. Obszar poddany zabiegowi wygląda teraz gorzej niż przedtem. Osoby, które piszą o tym zabiegu z zachwytem, to zapewne właściciele gabinetów.
  • gość 2017.04.18 [00:32]
    Cześć. Ja miesiąc temu robiłam górne powieki ale niestety plexer. Co do bólu było ok. Pan uprzedził na temat opuchlizny.... Mega opuchlizny. Mit co do normalnego życia po zabiegu. Przez 5 dni wyglądałam jak ofiara przemocy domowej.... Konieczność nakładania minimum dwa razy dziennie podkładu z cynkiem... Ja akurat miałam Vichy. Po tygodniu ledwo pierwsze strupki zaczęły odpadac. Przez minimum 10 dni od zabiegu bez bezwzględnej konieczności lepiej nie wychodzić. Powieki może i są troszkę lepsze. Niestety minął miesiąc a ja pomimo używania maski przyspieszającej gojenie in plast nadal mam obie powieki zaczerwienione.... Jakbym żelazkiem dostała. Powiedziano mi że powinnam dla pełnego efektu zrobić to jeszcze raz. Nigdy w życiu!!!! A gdyby ktoś miał sposób na te zaczerwienienia będę wdzięczna. Są dni... A zwłaszcza ranki że budzę się i rano powieka jest zapuchnieta. Koszmar jakiś
  • Olpe 2017.04.18 [13:04]
    Witam,myślałam o jett plasmie ponieważ w K-ce będą szkolenia epic look mozna jako modelka mieć ten zabieg w promocyjnej cenie 500, ale po przeczytaniu opinii raczej nie warto a może się mylę? Mam opadajace powieki. Jeśli ktoś korzystal z usług epic look to proszę odezwijcie się
  • gość KW 2017.04.18 [19:12]
    Dziewczyny.zgadzam sie z tym ze ten zabieg to kompletna porazka.
    Jestem miesiac po zabiegu na zmarszczki palacza.Męczę sie ,mam rumień nad ustami.
    NIE MAM juz pomysłu.
    Malo tego wcale nie usunąl zmarszczek,sa jakby delikatniej płytsze.
    Ten rumien mnie wykonczy.
    NIE POLECAM TEGO ZABIEGU
  • gość 2017.04.18 [19:30]
    Do gość KW. To ja pisałam kilka postów wcześniej o zabiegu na zmarszczki palacza. Nieudanym niestety. Ten rumień o którym piszesz przekształcił się u mnie w takie brązowe zbliznowacenia. Co tu dużo pisać, jestem oszpecona, a minęło już pięć miesięcy od zabiegu. Współczuję ci, bo te lekko spłycone zmarszczki u mnie są teraz gorsze niż przedtem..
  • gość KW 2017.04.18 [22:33]
    Załamałas mnie.
    A byłas może u dermatologa,żeby cos dał na przebarwienia??ja mysle,zeby sie wybrać,
    Stosowalas filtry Uv??bo trzeba na slonce uważac
    Co za klamstwa oni mowia w tych gabinetach.
    Niby nieinwazyjny,wogole nie wyłącza z zycia po zabiegu...BZDURY!!!!!!
  • gość 2017.04.19 [08:37]
    Do gość KW. Ja stosuję filtry przez cały rok, po prostu mam taki nawyk. W przyszłym tygodniu jestem umówiona do dermatologa, boję się tylko, że usunięcie przebarwień tak blisko ust może być trudne. No cóż, musimy być rozsądniejsze w podejmowaniu takich decyzji.
  • korekta powiek na Śląsku 2017.04.19 [16:26]
    Drodzy Użytkownicy, wiecie dlaczego tak różne są opinie o Jettplasma/Plex-R? BO URZĄDZENIE TO JEDNO, A UMIEJĘTNOŚCI PRACOWNIKA TO DRUGIE i często nie mają ze sobą nic wspólnego. Ja miałam bleferoplasmę na maszynie "niefirmowej", polskiej produkcji. Efekt super, żadnych siniaków, strupki z osocza odpadły na 5dzień. Po miesiącu zrobiłam zabieg rozszerzony. Efekt pełnego liftingu bez opuchlizn, zaczerwienień i niedogodności jest 100% możliwy niezależnie od firmy. To tak jakbyście się spierały czy lepiej jeździ Mercedes czy Audi- przecież wszystko zależy od kierowcy! więc rozważny lekarz czy kosmetolog zrobi fajnie zabieg, a jeśli traficie na kowala to wyglądacie jak po gali boksu zawodowego, rany krwawią, oczu otworzyć nie można. Współczuje. Ja wybrałam dobrze i jestem meeeeega zadowolona. Polecam zabieg. Korekta powiek wspaniała!
  • BarbaraKatowice 2017.04.21 [22:24]
    Masz racje, zabieg zabiegiem ale liczy się też to kto robi ten zabieg. Wszystkie zglaszacie ze macie przebarwienia i ze szok, ze tak dlugo sie to goi. Moj lekarz powiedział mi, że będzie 10-14 dni widoczne. Miał rację, byłam spokojniejsza, ustawiłam sobie tak zajęcia, że pracowałam częściej z domu i bylo ok. A moja kolezanka w ogole sie nie przejmowala i chodzila ze strupami do pracy (a jest lekarzem). Mysle, ze duzo zalezy od tego jak to lekarz wytłumaczy. Jestem szczęśliwa, bo mam piekne nowe oczy, otwarte. Jett Plasma jest naprawde fajnym zabiegiem.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...