Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość facet bez powodzeniaaa

Dlaczego jestem SAM? pomóżcie mi zrozumieć

Polecane posty

Gość facet bez powodzeniaaa

jestem wysoki, przystojny, chodze czysto ubrany, uśmiechnięty, pachnący, jestem zadbany, chodze po mieście, a jakoś żadna kobieta mnie nie podrywa? co jest grane? robie coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pewnie nie masz zebow i jestes bezrobotny i tu jest pies pogrzebany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem niski, chamski, ale jestem lekarzem i jeżdżę najnowszym Volvo. Laski same wchodzą na penisa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to chyba kiepskim lekarzem jestes jak takim cienkim autem jezdzisz doopy nie urywa. wez nadgodziny!! :-))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a niby baby mówią że nie szukają ideału, gòwno prawda, bo szukają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"jestem wysoki, przystojny, chodze czysto ubrany, uśmiechnięty, pachnący, jestem zadbany" - mocno podejrzane - taki ideał to bardziej na pedała wygląda stąd brak zainteresowania ze strony kobiet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość dziś no i jest odpowiedź, za idealny też ZŁY, oj trudno tym naszym paniom dogodzić, lepszy byłby oszczany pijaczek co leje po ryju bo wtedy jest co zmieniać na "lepsze", a u idealnego co zmienić.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miłośnik kobiecego piękna