Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość berberys szlachetny

jak skutecznie szukacie pracy ? ja szukam już 7 miesiecy i nic...

Polecane posty

Gość berberys szlachetny

Macie jakieś skuteczne sposoby bo wysyłanie CV na oferty z internetu nie wiele skutkują. Dodam iż jestem po studiach ekonomia , mam doświadczenie i kiszka.... Szukam już 7 miesięcy i nic.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zapomnij o internecie
Mieszkasz w Polsce. W Polsce internet zupełnie nie sprawdza się, jako narzędzie rekrutacji. Jesteś po studiach ekonomicznych i masz doświadczenie, tylko nie wiesz, że w tym zawodzie liczą się jeszcze referencje i bardzo trudno wejść w jakąkolwiek firmę bez protekcji. Zbyt duże ryzyko. Jedyna szansa, ładnie się ubrać i chodzić, osobiście się pytać, czy w konkretnej firmie nie przewidują jakiegoś miejsca pracy. Jeśli zrobisz dobre wrażenie - kto wie, może ci się uda. Najczęściej poproszą cię o złożenie CV i takich tam, wiadomo, żebyś się odczepiła, ale za sto pierwszym razem może ci się udać. Aha - w Polsce, to obecnie jest zasada cięcia kosztów, a więc na pierwszy ogień idą pracownicy z biur. Tych produkcyjnych się nie rusza, a tego z biura, często może zastąpić lepszy program w komputerze. A na odchodzących na emeryturę czeka rodzina, ale próbuj. Szanse marne, ale może się uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja szukałam przez internet właśnie. Szukałam 3 miesiące. Znalazłam pracę przez stronę biura karier na uniwersytecie gdzie studiowałam, także polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja znalazłam
dopiero po roku i kilku miesiącach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość walićpomarańcze