Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość dentall

Dlaczego jednym psują się zęby a innym nie ???

Polecane posty

Gość dentall

Może i głupie pytanie ale to niesprawiedliwe.Mnie potrafią np.zepsuć się symetrycznie tj. obie piątki na górze a znam osobę która jak mówi prawie wcale nie myje zebów i ma wszystkie zdrowe. Jak to jest??? Czy to kwestia dziedziczna ???? Diety ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateusz.........
Dieta jest dosc wazna moim zdaniem. Ja zeby myje bardzo rzadko (tylko gdy wychodze z domu), ale dieta jest ok (glownie zero cukru rafinowanego) i zeby sie nie zepsuly od 3 lat. Wczesniej psuly sie bardzo czesto, ale sypalem 2-3 lyzki do kazdej herbaty oczywiscie nie jestem lekarzem i to tylko moje zdanie wynikajace z mojego doswiadczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak dziedziczna i diety
zwierzeta nie myja zebow i ok ( ale juz psom domowym jedzacym nienaturalnie sie psuja)> Poza tym ludziom o bardziej zoltym szkliwiu sie mniej psuja bo jest ono grubsze(wIec wybielanie oslabia). Wyjatek murzyni, ktorzy maja z natury biale . Oczywiscie odpowiednia dieta, malo slodyczy wiecej wapnia itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie ma sie co chwalic
że sie nie myje zębów ale trzeba przyznac, ze dieta jest bardzo wazna - im mniej cukru tym lepiej dla zębów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wrgfergt
a ja znam chlopaka który WCALE nie myje zębów, a ma bialutkie, rowniutkie, zdrowe!!!!!!!!! to jest niesprawiedliwe 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość najbardziej szkodliwe dla
zębów są cukry proste. podobno już w pierwszej godzinie od spożycia(!!!) zaczynają niekorzystnie oddziaływać na szkliwo.:O

Udostępnij ten post