Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ratunku ratunku

GdPotłukłam okulary! Gdzie tani optyk w Warszawie?????

Polecane posty

Gość ratunku ratunku

Jestem studentką, przyjechałam właśnie do Warszawy i.. stało się:( Potłukłam sobie okulary:( Nie mam aż tyle pieniędzy, żeby kupić w Vision Express okulary za 1000zł a na tutejszych optykach się nie znam- proszę, doradźcie coś!!!! Mam dużą wadę (-4) i bez okularów w obcym mieście nie przetrwam nawet kilku dni:( W ogóle się martwię, jak dotrę do tego optyka:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt mi nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość panoramę firm wez
albo strona www.pf.pl jest np. optyk na Koszykowej w Cepeleku przy Chalubińskiego ale ceny chyba wszedzie takie same a na przyszlosc lepiej miec okulary plastikowymi szklami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nikt mi nie pomoże
a ile kosztują plastikowe szkła??? Poza tym mi się rozwaliły całe oprawki i szkło wypadło, dlatego się potłukły:( Ile może kosztować antyrefleks i szkła plastikowe??? Nie chcę wydać więcej niż 250-300zł, nie mam pieniędzy:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość panoramę firm wez
salon byl na Al.Jana PawlaII43a tel.8380089

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ŻKWD
Ja kupiłam gdzie indziej oprawkę a w Nova Spectrum za niecałe 70 zł mi wstawili szkła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość panoramę firm wez