Odpowiedz na ten temat

Grzybica paznokci-czy to piruństwo mozna raz na zawsze wykończyc?

  • Ellenaj 2006.01.23 [14:19]
    witam!od paru miesiecy borykam sie z tym wstydliwym dośc problemem...zwłaszcza dla kobiet, bo nie ma nic gorszego jak widoczna grzybica u rąk...Smarowałam clotrimazolem i travogenem chyba ze trzy miesiace, ale niestety moj szczep grzyba jest najprawdopobniej wybitnie odporny na te specyfiki...dzis lekarz przypisał mi flukonazol...ale tez mam wątpliwosci...czy ktoras z was zna sposoby (skuteczne) na pozbycie sie grzybicy raz na zawsze...?moze jakies domowe sposoby?pozdrawiam
  • Zobacz także:

  • ehh........ 2006.01.24 [23:29]
    moim zdaniem już jak pierwszy lek nie zadziałał to powinnaś mieć wziętą próbke z paznokcia do badania co za grzyb i wspomagane leczenie lekami doustnymi...idż jeszcze raz do lekarza..może do innego??
  • Frostka 2006.01.30 [08:32]
    a czy lekarz zlecił ci wykonanie badań - tzw. posiew (pobranie próbek paznokcia do zbadania). Wtedy przekonasz się jaki rodzaj grzybów zasiedlił się w pazurkach i będzie łatwiej dobrać antybiotyk (np. dermofity, dorożdzaki itp). Czasami możesz brać antybiotyk i pół roku tylko \"twój\" grzybek może być na to zupełnie nieczuły. Poszukaj też lekarze, który oprócz tego, ze jest dermatologiem ma specjalizację z leczenia grzybicy paznokci.

  • Frostka 2006.01.30 [08:35]
    ehh... ma rację - leczenie grzybicy w tych trudniejszych przypadkach należy koniecznie wspomagać doustnymi antybiotykami - są podobno mocniejsze i skuteczniejsze. Działają kompleksowo, a nie punktowo. Tym samym zabijają bakterie które mogą zacząć się \'roznosić\' na inne paznokcie. To zmudne i kosztowne leczenie, a odrastanie paznokcja trwa i trwa ... wytrwałości.

  • Ellenaj 2006.02.04 [13:27]
    Martynka, a co to za metoda ta bsm, ciekawi mnie??
  • ellenaj 2006.02.27 [09:56]
    aaaa słodka pomarancza ,kto ci polecił ten preparat?dermalolog czy ktoś znajomy?i był w innych przypadkach tez taki skuteczny, jak w Twoim?
  • Lindi 2006.02.27 [15:09]
    dzikei za zaproszenie na topicjezyk.gif moja grzybica jest nei u rąk, lecz u stop i wybieram sie wlasnie do lekarza, zeby to paskludztwo czym predzej zacząc wypedzac... ja jeszcze chyab jestem przy stanie początkowym tej grzybicy, bo paznokiec mi jeszcze sie tak nei luszczy a ni nie odchodzi tylko zrobil sie po prsotu żółty i strasznie zgrubiali widac gdzie niegdzie takie malenkie czarne kropeczki;/;/ pakudztwo;/ ja sie tym nie zarazilam tylko dostLM GRZYBICY W WYNIKU dlugiego brznia antybiotyku na zapalenie plu;/ wiecej skzod mi narobil ten antybiotyk niz pozytku;/;/
  • ellenaj... 2006.03.11 [11:23]
    witam panie zainteresowane wsciaz tematem grzybka...ja prowadze nadal ta skomplikowana walke...koncze brac owy zachwalany orungal..ale po dwoch miesiacach widac zaledwie malutką poprawe, ale najwazniejsze, ze jest...jakakolwiek... i choroba nie postepuje dalej...dodatkowo kupiłam ten actifungin polecany powyzej...i atakuje od zewnatrz...powodzenia w walce wszystkim zrezezygnowanym paniom...to musi w koncu kiedys przesc...
  • Słodka_Pomarańcza 2006.03.12 [13:22]
    Kochane, pamiętajcie że zaatakowana powierzchnia paznokcia nie zrobi się znów ładna, żebyście nawet brały nie wiem co. Jeśli lek działa, to i tak dopiero odrastający paznokieć jest zdrowy, więc na pierwsze efekty czeka się dość długo. Acha, naprawdę trzeba to robić systematycznie. Jeśli zapomniemy użyć lekarstwa to grzyb znów się odtworzy, tzn. aktywny grzyb znów zaatakuje już wyleczone miejsca.
    Ja jestem przeciwniczką antybiotyków, one bardziej szkodzą niż leczą i właśnie otwierają drogę grzybicy niszcząc naszą odporność.
    Co do Acifunginu, kiedy chora płytka paznokcia odstawała to wciskałam nasączony pędzelek pod paznokieć i krople preparatu spływały miedzy skórę a płytkę paznokcia, wprost do siedliska grzyba. Mam wrażenie że dzięki temu wyleczyłam się szybciej i bardzo skutecznie.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia usmiech.gif
  • Ellenaj 2006.03.18 [10:08]
    słodka, ale chyba te srodki przeciwgrzybicze doustne nie sa z grupy antybiotykow, ;lamisil czy orungal na przykald..ale rzecywiscie moze i sa skuteczne, ale bardzo sie zle po nich czułam , tak mi watrobe uszkodzily, ze cierpilam ze trzy dni z powodu bólu brzucha ...ale moze inni sa mniej wyczuleni ui dla nich bedzie w sam raz...
  • espresso 2006.03.18 [19:21]
    skuteczne jest moczenie stop w wodzie z dodatkiem 3 kropli olejku herbacianego(kosztuje ok 7 zl)stosuj codziennie,wystarczy ok 5min.efekty zobaczysz wraz ze wzrostem paznokcia(odrasta zdrowy!)
  • marysia* 2006.05.03 [14:43]
    dziewczyny ja tez mam problem z paznookciami u stóp otórz zrobiły sie takie troszke chropowate popękane i pożółkły do tego troszke maja niemiły zapach pomimo tego ze dbam o siebie czy to jest tez grzybica bo nic mnie nie swedzi ani nie pieze paznokcie tez mi nie odpadają.
    mam prośbe podawajcie cene produktów które polecacie bo niestety ja niepracuje i nie na wszystko mnie stać.
    mam tez pytanko bo moje duże palce u stóp zakrzywiają sie w strone małego i chciałam kupic sobie takie wkładki miedzy palce czy to cos pomaga
  • kika19 2006.06.13 [22:25]
    Ja rowniez mam problem z pazokciami u stop. Od ok. miesiaca stosuje "Acifungin Forte". Poprawe widze nieznaczna, ale moze przez zly sposob aplikacji - ja po prostu przejezdzam po powiezchni paznokcia pedzelkiem. Od dzis zaczne stosowac go tak jak prowansja, moze w koncu cos to da! Mam jeszcze pytanko, czy moge od czasu do czasu pomalowac pazurki lakierem - czasem smigam w sandalkach, a takie zolte paznokcie wstyd pokazac!!!
  • KOSMOS 2006.06.13 [22:49]
    Polecam bardzo LAMISILAT w kremie.
    Moja córeczka lat 6 miała a raczej jeszcz ma ( jesteśmy w trakcie leczenia) drożdżaka wału paznokciowego i paznokcia.
    Zaczął bardzo brzydko się odklejać i podchodzić dziwną wydzieliną.
    Byłam u trzech dermatologów i żaden nie przepisał mi nic co by pomogło łącznie ze wszystkimi które zostały w tym topiku wymienione. Sama zaczęłam się interesować tematem i doczytałam się że bardzo skuteczny jest Canestat ( clotrimazolum) ponieważ jako jedyny działa na grzyby z grupy candida. Zaczęłam smarować naprzemiennie z LAMISILATEM i wszysko zaczęło się goić. Co prawda paznokcie schodzą ale zaraz za nimi idą nowe i zdrowe. Dlatego polecam - sprawdzone!!!

    JEDNA ZASADA - S Y T E M A T Y C Z N O Ś Ć !!!
    2 x dziennie
    Pozdrawiam
  • dyniowy sen 2006.06.14 [00:22]
    Jak długo należy pędzlować paznokcie? Ile miesięcy?
  • Ellenaj 2006.06.17 [20:59]
    a czy któras z was mogłaby mi powiedziec ile trwa kuracja tym acifunginem forte?po jakim czasie widac jakies efekty? widze, ze wiele pan poleca ten specyfik, czyli musi byc dosc dobry....
  • Ellenaj 2006.06.27 [10:44]
    a sluchajcie, czy tez miałyscie po actifunginie takie zażółcenia pod paznokciami?po dłuzszym uzywaniu, wyglada to jak brudne paznokcie ..czy to normalne takie przebariwenie, ktos sie orientuje?
  • anii 2006.06.27 [11:06]
    Ellenaj...> a jak długo używasz Acifunginu? ja używam drugi tydzień i zażółknięc nie widzę, w sumie też się zastanawiam po jakim czasie będa jakieś efekty widioczne, jak na razie to zabardzi nie widać, chodzi mi o jeden paznokieć chory.
  • 567 2006.06.27 [11:13]
    mi kiedyś odłazły paznokcie, musiałam smarować macierz paznokcia chyba witaminą e
  • Ellenaj 2006.06.27 [17:42]
    do Anii, ja uzywam tego actifunginu okolo 3 tyg, chyba jest tam jakis składnik barwiący, tak sie zastanawiam czy ktos tez zauwazył te własiwosci barwiace, ja smaruje nawet 5 razy dziennie, bo chce sie tego jak najszybciej pozbyc.Brałam tak zachwoałany orungal w styczniu, nie dosc ze mnie kosztowało to 200łz, brzuch mnie bolał to jeszce po poł roku zero poprawy , nic, naprawde.Daltego postanowiłam sie przerzucic na ten acigingin i tak katuje mojego grzyba tym secyfikiem, mam nadziej , ze go wkrótce wykoncze usmiech.gif

  • Ellenaj 2006.06.27 [17:48]
    magdoosia..moze to i skuteczne, ale pewnie wstretne w smaku, sprobuje jednak, jakos wspomagacz...dziekiusmiech.gif

  • miałam grzyba 2006.06.28 [13:52]
    w moim przypadku nie skutkowały żadne leki do zewnętrznego stosowania. Przeszło - a było bardzo niefajnie, bo dłonie+stopy - po doustnym Lamisilu. Trochę kosztowne, ale skuteczne i myślę, że warto.
  • Ellenaj 2006.07.01 [20:20]
    a czy kroras z was spotkałą sie z produklem na grzyba o nazwie mikonazol?
  • Lana88 2006.08.26 [09:41]
    Czy ktos mial moeze zerwanego paznokcia przez chirurga , jak dlugo trzeba czekac by odrusl?
    Mam grzyba i lekarstwami nie moge go wyleczyc i chirug chce go zerwac...
    Prosze o rade
  • trzeba.... 2006.08.26 [11:21]
    trzeba po prostu na to sikac. pomoże.
  • jaja 2006.09.11 [14:50]
    Od lutego ubiegłego roku leczę grzybicę paznokcia.Przez 2 miesiące brałam fluconazole i smarowałam miconalem. Potem smarowałam tylko miconalem rano, a na noc maścią terbiderm. Wyraźnej poprawy nie widać. Paznokieć nie jest gładki, tylko pofałdowany i szorstki. Nie wiem , co mam dalej robić, chyba pójde do innego lekarza.Moja pani doktor powiedziała , że paznokieć sie wygładzi , tylko trzeba długo smarować.Ale ile można smarowac, przecięż po ośmiu miesiacach powinno pomóc!!
  • benia67 2006.10.24 [22:28]
    czy ktos bral tabletki na grzybice paznokci u stop o nazwie FLUMYCON? po jakim czasie ich brania byly efekty
  • Liscie 2006.10.25 [05:30]
    Polecam bardzo http://www.abcandle.com/natural_antifungal.ht ml
    Nie znam polskiej strony z tym ale to jest bloto z dna jeziora w Karlowych Warach . Powinno byc dostepne w Polsce albo u \"Pepikow\". To zabija wszystkie grzybice -skory ,paznokci.
    Skore obklada sie /smaruje przez 4 dni ,mozna ze dwa dluzej . Natomiast paznokcie dluzej ale dziala !!!!!!!!! Bez skutkow ubocznych ,no moze troche suszy skore .

  • bozenna 2006.12.07 [14:40]
    Walczę z tym od paru lat stosowałam wszystkie leczenia zapisane przez dermatologa i nic z tego , na to draństwo nie ma rady a określenie pioruństwo to za mało.Dziś podwarzyłam sobie przez nieuwagę chory paznokieć boże jak bolało aż płakałam bo tak mnie bolało.Mam zatakowane na dłoni kciuki i palec serdeczny na zmianę pogody też mnie boli i wiem kiedy będzie padał deszcz i zawsze się sprawdza ,ale to żadna pociecha. Przez stosowanie leków doustnych boli mnie wątroba a lekarz przepisuje leki przwciwgrzybiczne nie uprzedza o konsekwencjach dla wątroby .Jestem gotowa zdjąć płytki paznokci ,ale czy to da pozytywny efekt. Odpowiadając na pytanie to nie ,nie , nie.A MOŻE JAKIŚ CUD>Prosze o pomoc opiekuję się 4 letnimi bliżniakami i boję się ich zarazić ,jestem 53 letnią babcią ,jestem uczulona na wiele ziół rumianek, aleos , pokrzywę , stosuję tylko krem z oliwką a przed kupieniem jakiegokolwiek kosmetyku muszę dokładnie zapoznać się z ulotką.
  • alaaa 2006.12.07 [16:16]
    a jak Wam sie ta grzybica objawiałą?? ja mam na płytce takie przebarwienia, jasnobrązowe i panikuje ze to jakis czerniak i bardzo sie boję
  • Ellenaj 2006.12.08 [16:07]
    Bozenna, ja swietnie rozumiem ten problem, bo juz drugi rok mija, a jak miałam zainfekowane grzynbem paznokcie , tak i mam....i zanm tez ten ból, jak przez przypadek zaczepie odstajacym od skóry paznokciem o ubranie albo wygnę go przypadkowo, to boli jakby skórę zdzierali...i tez sie nasmarowałam te pazury juz wszelkimi specyfikami, ktrorych nazw niewarto juz tu powtarzac i nic...i łajałam orungal, ktory miała byc takim panaceum...i nic...i tak sie zastanawiam czy jest ajkis ratunek....?wydaje mi sie ze , fakt iz nasz organizm nie moze sobie poradzic z tymi grzybami wynika z braku odpornosci albo istnienia grzyba gdzies wewnatrz ciała, moze to współgra z układem rozrodczym(notabene choruje czasami na grzybice pochwy)Idosc juz mam zamalowywania płytki jakimis "naturalnie wygladającymi lakierami", ale naturalny stan moich p[aznokci wyglada do prosty nieładnie...

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...