Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
frieda00

Jak wzmocnić bardzo zniszczone paznokcie???

Polecane posty

Kiedyś miałam piękne i mocne paznokcie. Niedawno nagle zaczęły sie kruszyć i łamać.. Jak tylko cokolwiek odrosną to od razu sie łamią. Czym może byc spowodowana taka nagła zmiana?? I co mogę zrobić żeby przywócić im dawną świetność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eyergergegt
Musisz malować bezbarwnym lakierem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość eyergergegt
nie jestem profesjonalistką ale mi się łamały i miałam brzydkie to zaczynałam malować choćby na bezbarwny i to mi pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a może jakis inny sposób? bo nie mam zwyczaju malowac paznokci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdfghjkjhgf
polecam ci krem do rąk firmy lavera. kosztuje cos kolo 30 zl ale odkąd go używam, to moje paznokcie są niesamowicie mocne i sie nie łamią. zeszłej zimy miałam taki sam problem jak ty, a teraz mam wyhodowane ładne paznokcie. pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość masz za mało witamin
albo używasz jakiś agresywnych detergentów odżywki i lakiery nie pomogą jeśli źle się odżywiasz lub sprzątasz myjesz z detergentami nei używając rękawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabiriel s.
Ameryki nie odkryję - zacznij korzystać z dobrej odżywki to na pewno będzie lepiej. Zniszczone paznokcie to problem, poważny problem - sama przez to przechodziłam, ale naprawdę wystarczy systematycznie korzystać z odżywki new nails i wasze paznokcie będą na 100% wyglądały normalnie ;-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dcdvdvd