Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Rozjaśnianie ciemnych włosów

Polecane posty

Gość gość

Cześć! Chciałam na czas wakacji pofarbować końcówki. Dużo o tym czytałam. Internautki nierzadko radziły brunetkom rozjaśnianie włosów przed takim zabiegiem. Natura obdarzyła mnie ciemnymi włosami, dlatego planuję posłuchać tych rad, by mieć do wyboru większą paletę barw do farbowania. Jako, że w tych tematach jestem początkująca mam do was kilka pytań: jak długo utrzymuje się rozjaśniacz ( liczba spłukań, myć ), jakiej firmy farbę i szamponetkę polecacie ( cena, recenzja, gdzie ją mogę kupić ) dodam, że w okolicy najbliżej mam drogerię Rossmann i to właśnie tam chciałabym dokonać zakupu. Możecie również dać mi kilka rad dotyczących tej tematyki oraz opisać nastawienie do danego produktu. Za wszystkie odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję. Brunetka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość