Odpowiedz na ten temat

Trądzik różowaty!

  • gość 2017.02.09 [16:41]
    FILOMENA a ty czemu teraz wypisujesz jako gosc??
  • Zobacz także:

  • gość 2017.02.09 [18:17]
    Ona ma racje to ty jestes debilka wiele czynnikow wplywa na tr a ty jestes zwyklym burakiem
  • aszczerbik 2017.02.10 [12:43]
    Jeśli chodzi o dobrego dermatologa w Warszawie to ja polecam doktor Monikę Słowińską. Zna się na rzeczy i widać, że zależy jej na pacjentach. Wystarczy, że wpiszesz jej nazwisko w wyszukiwarce, od razu powinien pojawić się kontakt.
  • Kamilka78 2017.02.20 [15:57]
    W tym miesiacu, bylam w klinice dr legrand na zabiegu laserowego usuwania tr. Maja promocje do konca miesiaca dofinansowanie do 50 %. W moim przypadku w gre wchodzily policzki. Efekt? Dosyc ze zaplacilam duzo taniej to wreszcie nie wstydze sie pokazywac. kompleksy zniknely, zaluje tylko, ze tak pozno zdecydowalam sie na laser.
  • gość 2017.02.21 [09:52]
    Zalecam trochę więcej poczytać na ten problem. Jest jeden bardzo dobry i skuteczny lek na trądzik różowaty http://ulotkazdrowia.pl/poradniki-zdrowotne/z aczerwienienia-skory-czyli-tradzik-rozowaty-leczenie zapoznajcie się.
  • gość 2017.02.23 [15:49]
    Na chropowatą twarz krem BAIKADERM!!! Jest rewelacyjny. Do kupienia w aptece za grosze.
  • gość 2017.02.23 [15:58]
    Ja miałam 5 lasrów IPL bardzo mi pomogły! Dwa lata temu wzięłam jeszcze dwa w okresie jesienno-zimowy. Dla mnie bomba!! Twarz nie piecze, nie jst czerwona, naczynak pozamykane, choć z biegiem czasu to wyłazi i trzeba co roku najlepiej w luty marzec robić przypominajkę. Ja właśnie mam zamiar zrobić i nie wyobrażm sobie inaczej! Nie mam pojęcia ile teraz to kosztuje. Płaciłam z 6 lat temu 180zł za wizytę. Potem miesiąc przerwy i znowu, Boli jak diabli!!!
  • gość 2017.03.02 [20:39]
    uprawiacie jakieś sporty? ja chodziłam na spacery przez wiele lat, a przez ten rumień się boję, bo każda pogoda jest niedobra. albo mróz, albo wiatr, słońce, wilgoć, oszaleć można.
  • gość 2017.03.03 [14:28]
    TR nie może nam zycia zniszczyć ludzie sa gorsze choroby a stres tylko pogarsza sprawę ja sama go mam ale się daje jem wszystko i czasem mam plamy czerwone ale mam to w nosie lekki podkład i sprawa zalatwiona. Głowy do góry!!!!!!!!
  • gość 2017.03.04 [06:32]
    na dzień solantra ,na noc rozex do tego wit PP i jest 80% lepiej.
  • lalamido15001900 2017.03.12 [09:47]
    Witam od 7 lat używam protopic 0.03 do tej pory było spoko ale ostatnimi czasy jest coraz gorzej nie daje juz rady zaognia mi czoło i pod oczami .byłem u arelgologa powiedział ze to może byc bakteria lub grzyb przepisał Trybiotyk stosuje 3 dzien szału niema moze troszke zeszło ale na czole plama wielka nie moge sie tego pozbyc jak to zrobic ??? dodam testy IgE zrobione wynik zerowy testy na skórze pokazały co innego i teraz pytanie czy to moze byc efekt długiego stosowania protopicu czy moze cos innego jestem juz tydz na diecie
  • gość 2017.03.12 [10:44]
    Co tu taka cisza?
  • gość 2017.03.12 [10:50]
    Protopic obniża odpornosc dlatego moze sie zrobic grzyb albo jakas bakteria sie wdac.Rozex to jedyne lekarstwo na tr.
  • gość 2017.03.12 [10:53]
    hej, to i ja się dołączę.
    TR mam stwierdzony już kilka lat temu, niby powinnam być pod opieka specjalisty, bo pracuję w przychodni...ale jak to się mówi, szewc bez butów chodzi. Do tej pory starałam się funkcjonowac normalnie, stosowałam te same kosmetyki co zwykle, żadnej specjalnej diety, a nawet opalałam się na słońcu i na solarium. No i sie doigrałam, w ciągu ostatnich 3 tyg bardzo zaostrzyły mi się objawy, rumien niemalże nie schodzi z twarzy. Byłam u dermatologa, dostałam protopic ale sie boję go uzyć...zbyt duzo negatywnych opinii się naczytałam, a tani nie jest. Jedyne co kupiłam to krem Pharmaceris R i zamówiłam maść Vitella Ictamo, kiedyś mi pomogła. Na razie tyle, zobaczymy...
  • gość 2017.03.12 [12:03]
    Do pustej lali 2017 .02.18.17 to sie wysypiaj pusta lalo a tr rozowaty ci zniknie!!!! zamknijcie to forum bo tu albo same niedorozwoje albo reklamy gabinetow lub mazidel a wszystko do bani kolejna wariatka ipl za 180 zl????? lalam ipl medyczny od 1000
  • gość 2017.03.12 [12:07]
    wystarczy poczytac lub skontaktowac sie z osobami co robily ipl i WIELKIE G a źeby wiecej kasy wyludzic jak po drugim ipl efektow 0 to kituja ze efekt po 5 zabiego bedzie ZENADA
  • gość 2017.03.12 [15:38]
  • lalamido15001900 2017.03.12 [17:42]
    Rozex powiadasz hm... raczej na swoja reke nie bede działac bo mam już z tym trochę przygód !!! dodam jeszcze ze jutro idę zrobic badania typu morfologie może moja odporność jest cieniutka nie wiem,a co za tym idzie biorę Fostex lek na astmę z glikokortykosteroidami poczytałem troszkę, może on zaniżać DHEA a wtedy odporność spada co powoduje infekcje i wirusowe oraz bakterie no nie wiem muszę sprawdzić mój układ imunologiczny może mu coś nie pasuj***adania krwi jakie zrobię to : estradiol, progesteron,lh,fs,dhea,tsh,limfocyty atopowe no i myślałem jeszcze nad helicobacter pyroli ta bakteria tez może chamować mój układ imunologiczny
  • lalamido15001900 2017.03.12 [18:19]
    Dodam jeszcze, że po ostatniej wizycie u arelgologa niby stwierdzono zapalenie wirusowe mało sie z tym zgadzam ale smaruje 3 dzien tribiotykiem i no moze cos tam delikatnie zeszło moze 10 % czyli diagnoza nieudana walcze dalej ide do kolejnego zobaczymy co on przedstawi za diagnoze na moje to cos pomiedzy atopowym zapaleniem skóry a tradzikiem rózowatym sie okaze bede dawał znac co i jak
  • gość 2017.03.13 [22:51]
    znalazlam artykul wg ktorego kobieta wyleczyla tr.rozowaty boraksem :
    "Współpracowniczka forum One Earth Clinic (Klinika Jednej Ziemi) od ponad 10 lat cierpiała z powodu fluoru na fibromialgię/trądzik różowaty, chroniczne zmęczenie i chorobę zwyrodnieniową stawu żuchwowego (zespół Costena). Kiedy zastosowała 1/8 łyżeczki boraksu, w ciągu dwóch tygodni jej twarz oczyściła się, zaczerwienienie zblakło, temperatura ciał znormalizowała się, poziom energii wzrósł i stopniowo straciła zbędne kilogramy.
    W kolejnym poście czytamy: „Siedem lat temu rak tarczycy, w następnym roku zmęczenie nadnerczy, potem wczesna menopauza, po roku wypadanie macicy po histerektomii, w kolejnym roku fibromialgia i neuropatia. We wczesnym dzieciństwie piłam fluoryzowaną wodę i zażywałam fluor w tabletkach. Jesienią 2008 roku spodziewałam się całkowitego inwalidztwa. Ledwo mogłam chodzić i nie mogłam spać z powodu bólu. Wymiotowałam codziennie od bólu w plecach… Po przeczytaniu o fluorze zrozumiałam, skąd biorą się wszystkie moje problemy… Rozpoczęłam odtruwanie boraksem w rozcieńczeniu 1/8 łyżeczki na litr wody i w ciągu trzech dni moje objawy ustąpiły"
    tu wiecej:
    https://www.monitor-polski.pl/boraksowa-konsp iracja/
  • gość 2017.03.14 [09:03]
    To na co czelasz stosuj to i juz bedziesz wyleczona
  • gość 2017.03.15 [00:08]
    zdawaj relacje jak kuracja boraksowa wplywa na tr i ogólnie na wszystko.
  • gość 2017.03.15 [10:33]
    Nie stąc cie na kupno boraksu? kup i testuj swoja droga tez mi rewelacja
  • lalamido15001900 2017.03.15 [16:52]
    Witam czerwone twarze tu wódz lalamido he he a tak powaznie ,jestem po wizycie u dermatologa stwierdził trądzik różowaty wstepna terapia 3 miesiace po miesiacu kontrola przepisał TETRALYSAL do tego krem SOLANTRE , moje pytanie jak duzo tego kremu delikatnie czy na bogato ????
  • gość 2017.03.16 [20:35]
    Co za dużo to nie zdrowo.
  • Filomena1992 2017.03.17 [16:58]
    Hej długo się nie odzywalam stosuje Rozex rano wieczór Soolantra do tego Zyx tabletki na wysypkę bo oprócz krost mam często uczulenie na buzi. Tetralysal lykam już 2,5 miesiąca dermatolog powiedziała że jak antybiotyki nie pomogą to wprowadzi mi Izotek bo jest źle trzymajcie kciuki żeby Soolantra mi pomogła chociaż troszeczkę pozdrawiam
  • filomena1992 2017.03.18 [08:38]
    Trzeci raz zastosowałam Mirvaso i buzia błędnie tak w 50 procentach u mnie nie ma odbicia wiadomo po kilku godzinach twarz wraca do poprzedniego stanu czy Wy to stosujecie ? Bardzo drogi lek to jest i jakbym miała codziennie to stosować to już wolę na laser sobie odłożyć . Czy mieliście skutki uboczne ?
  • filomena1992 2017.03.18 [08:39]
    Acha i czy przy trądziku różowatym można antykoncepcję hormonalna stosować ?
  • filomena1992 2017.03.19 [18:09]
    Działa to forum ??
  • gość 2017.03.19 [20:29]
    Mirvaso to nie lek.Nie ma leku na TR procz metronidazolu czyli rozex.Reszta to pic na wodę.Zaczęłam smarowac sie zelem z arnika górska.Nie wiem czy mozna posmarowac twarz mascia propolisowa-pomogla mi na zaczerwienione, piekace dlonie.Ktoś z Was używał jej?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...