Odpowiedz na ten temat

Trądzik różowaty!

  • gość 2017.05.12 [19:15]
    acnerose nie ma w składzie nic szczególnego, czego byśmy juz nie próbowali. Kasa w błoto!!!
  • Zobacz także:

  • gość 2017.05.12 [20:55]
    up
  • gośćh 2017.05.12 [20:56]
    up
  • Lalamido 15001900 2017.05.12 [21:59]
    Witam jestem 58 dzień na tetralysalu, jest bajecznie a nadmienię że było fatalnie masakrycznie depresyjne kto ma to wie jak patrzy w lustro i se wmawia że,dzis lepiej wyglada tez tak mialem naprawde polecam antybiortyk.Druga przewlekła choroba skory to azs która też posiadam więc tradzik narazie znikł całkowicie i azs też, smaruje cetaphilem 2 razy dziennie nieraz 3 zależy od tego czy zaczynam odczuwać swędzenie jeśli tak no to balsam i smarowanie.Polecam również zbadać hormony prolaktyne i kortyzol.Oczywoscie mieć 2 ręczniki to już wiadomo nie trzec twarzy i kąpać się w letniej wodzie .Naprawdę nie bać się tego antybiotyku ja żadnych skutków ubocznych nie mam więc cieszy mnie to pozdrawiam i do następnego razu, powodzenia
  • gość 2017.05.13 [10:52]
    eee
  • gość 2017.05.15 [20:43]
    upuppupupup
  • gość 2017.05.15 [20:44]
    ciekawe czemu mozna wszedzie pisac
    a tutaj nie pokazuje postow lol
  • gość 2017.05.15 [20:46]
    antybiotyk, a po odstawieniu pogoroszenie ...
  • gość 2017.05.16 [09:41]
    Nie ciesz sie za wczergnie bo po odstawieniu antybiotyku wszystko wraca do stanu poprzedniego po drugie kto normalny tyle czasu antybiotyn wcina
  • gość 2017.05.16 [10:28]
    Właśnie po to dłużej się wcina, by nie było szybkich nawrotów.
  • gość 2017.05.16 [15:41]
    Witam potrzebuje Waszej rady czy to normalne że po usuwaniu naczynek laserem byłam strasznie obrzeknieta obrzek podszedł mi pod oczy mam teraz tez takie jakby wylewy fioletowe naczynek które nie chcą schodzić minęło 6 dni od zabiegu czy to normalne i czy po obrzeku nie zostaną mi zwisy
  • Ślązak 2017.05.16 [21:35]
    To jest normalne po laserze,tez to miałem - powinno się do 3tyg zagoić usmiech.gif
  • gość 2017.05.16 [22:12]
    Zwis to ci moze miedzy nogami zostac
  • gość 2017.05.16 [23:12]
    Zabiegi z laserem jakiego typu polecacie BBL , IPL??
  • gość 2017.05.17 [06:54]
    martwię się bo wyglądam gorzej niż przed zabiegiem tydzień czasu i dalej mam lekki obrzek i boli mnie ciut jak po ugryzieniu osy lekarka mnie uspokoiła mówiąc ze to obrzek pozabiegowy bo miałam duży splot naczyń w jednym miejscu przepisała borasol leki na alergie zimne okłady i uwaga hydrokortyzon raz albo dwa pod oczy ale ja nie wykupiłam tej maści bo to steryd ..wyglądam jak by mnie mąż pobił
  • Ania KWSPZ 2017.05.17 [10:18]
    Cześć dziewczyny, zwracam się do was z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety na temat problemów ze skórą, a zwłaszcza z trądzikiem różowatym u kobiet po 30 roku życia.. usmiech.gif piszę na ten temat pracę magisterską... z góry dziękuje za poświęcony czas usmiech.gif
  • Ania KWSPZ 2017.05.17 [10:20]
  • gość 2017.05.17 [17:15]
    Sprawdzcie prosze czy pomaga wam witamina k2mk7 przyjmowana doustnie wam pomaga bo ja widze roznice
  • Lalamido 15001900 2017.05.17 [18:57]
    Po co brać tyle antybiotyk ??? Ponieważ dostałem wytyczne od dermatologa aby brać tetralysal 6 miesięcy żeby się wszystko zagoilo, a na października gdy już zakończę kurację to 2 lub 3 zabiegi laserem i mówi że będzie dobrze aha zapomniałem wspomnieć że każdy mówi że to wraca choćby nawet ,to dla mojej psychiki jest to zbawienne niż to że mam siedzieć w domu jak kret i myśleć jaka mam zmasakrowana twarz i sie tyrac wolę pół roku mieć spokój iść do pracy zarobić pieniążki aby dalej walczyć z tym .Bo nie ukrywajmy jest to droga inwestycja w siebie laser kosztuje 400 zł za wizytę zamykanie naczynek całej twarzy więc siedzeniem w domu i uzalaniem się nad sobą niczego nie osiągniesz .Miałem też podniesioną prolaktyne(hormony) którą zbijam tabletkami Bromergon 2,5 mg- 2ed. W tajemnicy powiem że, libido dwa razy lepsze
  • gość 2017.05.17 [19:04]
    błagam pomóżcie czy to normalne że tydzień po laserze jestem opuchnięta boli i piecze mnie twarz nie mam żadnych pęcherzy ale mam wylewy na policzkach naczynka tylko 10 większe czy jest szansa ze te krwiaki się wchłoną
  • ADAMSKI19TG 2017.05.17 [19:18]
    Zapraszam do udziału w Ankiecie na ten temat: https://swpanel.pl/ankieta/projektspecjalny20 17?sur-frce-supp=1&amp ;ref_by_uid=169187
  • gość 2017.05.17 [20:00]
    Zrób zdj tych naczynek po laserze to ci powiem czy miałem podobnie
  • gość 2017.05.17 [20:18]
    Czy ktoś używał elidel na pieczenie twarzy? Przepisał mi to dermatolog, ale boję się tym smarować.
  • gość 2017.05.17 [21:21]
    wstydzę się tutaj swoje zdjęcia umieszczać tak źle to wygląda... no i boli czuje takie mrowienie w policzkach w poniedziałek idę do radcy prawnego jeżeli mi już tak zostanie będę składać pozew a co mnie to. mam zdjęcia przed i po
    elidel to nie steryd?? ja bym odradzala przy trądziku rozowatym nie wiem tych konowolow powinni zamykać i pozbyć prawa do wykonywania zawodu steryd na tradzik rozowaty to największe dno z pieczeniem kochanie musisz się pogodzić bo to niestety taki urok tej choroby musisz łagodzić tylko objawy spróbuj wody termalnej albo zrób zimne okłady
    a na świąd wapno
  • Agnieszka20347 2017.05.17 [21:27]
    W większości przypadków wystarczy odstawić wszystko co ma w składzie mleko krowie i jego produkt uboczny serwatkę, aby pozbyć się trądziku. Mnie i kilku osobą pomogło. Są też badania na temat złego wpływu mleka krowiego na cerę. Konopna farmacja Poznań na ul. Ratajczaka 33 na przeciwko bibloteki Uniwersyteckiej ma Fajne produkty z nimi pozbyłam się problemu . Panie poleciły mi Konopne nasionka łuskane z nich robię mleko konopne, dodaje też do musli bo zawierają dużo cynku i świetnie smakują https://konopiafarmacja.pl/wyroby-z-konopii/1 3-konopne-nasiona-luskane.html myję twarz mydłem konopnym które jest dla problematycznej skóry i smaruję twarz kremem Skin i jak do teraz nie mam nawrotu pilnuję odpowiedniej diety i stosuję krem skin i mydło
  • OILFACE 2017.05.17 [21:29]
    Lalamido15001900-proszę napisz mi, czy tetrasyl to to samo co unidox solutab czyli doksycyklina?
    Lekarz mi to teraz przepisal na kilka miesięcy w dawkach malejacych.
    Chciałabym uzyskać tak dobry efekt leczenia antybiotykiem jak Ty
  • gość 2017.05.17 [21:53]
    Elidel to nie steryd tylko niesterydowy krem przeciwzapalny. Mnie skóra nie piekła przy rumieniu, wiec niekoniecznie taki urok tej choroby. Dopiero od niedawna po ,,zabiegu" u kosmetyczki. Też powinnam ją pozwać za to co mi zrobiła, ale szkoda moich nerwów i kasy, a ta i tak się wybroni. Teraz po tej kwasowo-chemicznej mieszance i cudownej kuracji mam od 2 miesięcy podrażnioną twarz i skóra niczego nie toleruje, a tolerowała prawie wszystko. Nie widać żadnych dużych zmian, rumień jest jaki był, ale skóra piecze szalenie i już nie mogę wytrzymać. Stąd elidel na wyciszenie stanu zapalnego. Dermatolożka kazała mi smarować tym też w okolicach oczu, tam gdzie najbardziej piecze, ale mam wątpliwości czy to dobry pomysł. Ja na laserze byłam zamknąć trochę naczynek raz i żałuję. Przez miesiąc byłam bledsza, ale potem zrobił mi się nagle rumień i tak już pozostał. Sądzę, że przynajmniej częściowo to wina tego lasera. Więcej nie pójdę, choćby nie wiem co. A Ty spróbuj się uspokoić. Wiem, że to trudne, ale stres i nerwy zaostrzają mocno objawy. Powinno to się wchłonąć. A ja nic zimnego nie zamierzam przykładać, bo zimne i gorące jest niewskazane tylko letnie. Ale dziękuję za radę. Pozdrawiam.
  • gość 2017.05.18 [07:43]
    podaj meila to wyślę Ci zdjęcie
  • gość 2017.05.18 [16:42]
    Agniesiu dziecko wez nie maluj bredni i idz sobie ty i to twoje mleko
  • gość 2017.05.19 [18:08]
    to forum slabo dziala

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...