Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Iwonka250807

wiecznie zimne, moke stopy

Polecane posty

Witam! Jestem tutaj początkująca na tym forum, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto choć trochę mi pomoże. Mój problem to tak jak w temacie - wiecznie zimne i mokre stopy. Zastanawia mnie czy bardziej ma to związek a) z tarczycą b) z nadpotliwością c) z lekami, które biorę. Ale po kolei: co do punktu a) nietolerancja na zimno występuje w niedoczynności tarczycy a potliwość w nadczynności. Robiłam badanie TSH - wyszło 2,6, czyli mieszczę się w normie. Ponieważ od ponad 2 lat staramy się z mężem o dziecko, ginekolog kazał mi brać euthyrox, bo TSH powinno być około 1. I tu przeszliśmy od razu do punktu c) Euthyrox biorę już od kilku miesięcy. Ponad dwa tygodnie temu miałam pierwszą inseminację, nieudaną niestety. Przez te 2 tygodnie brałam duphaston. Nie wiem czy te leki mogą tak wpływać na moje stopy? No i punkt b) Ta potliwość jest dość uciążliwa, rano budzę się z ciepłymi, ale kompletnie mokrymi stopami (i tylko stopami), w ciągu dnia jest mi zimno w stopy, więc zakładam po dwie pary skarpet, które za chwile są mokre do tego stopnia, że mokre mam też kapcie. W zeszłym roku odmroziłam sobie 2 palce u jednej stopy ale nie wiem czy to ma wpływ na tą potliwość. No i co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Olejek cynamonowy
przed myciem oczywiście mialo być :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Do Iwona