Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ewelia26_

Co ubieracie do pracy ?

Polecane posty

Gość Ewelia26_

No własnie co ubieracie, jakie buty, spodniczki czy spodnie rajstopy itp ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość odwazna studentka
Ja zakladam buty na wysokim obcasie, krotka spodniczke i wyzywajacy top...niestety taka praca. Jestem studentka i musze jakos dorobic:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taaaaaaaaaaaaak
stonowaną garsonke i biała bluzkę. rzygam już tym strojem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość apo-dapo
no koszmar, mam chyba z 10 takich bluzek.. wrrr..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewelia26_
No wlasnie ja mam to samo, nie macie czasami ochoty tego zminic, ubrac sie moze troszke bardziej sexownie, jakies pończochy lub wyzsze buty, wiekszy dekolt. ostatnio mnie naszlo an cos takiego jednak wiem z enei moge chyba sobie na to pozwolic:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taaaaaaaaaaaaak
ja mam 5 - codziennie 1, w sobotę pranie. Jak widzę białą bluzkę to już spazmów dostaję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja różnie, raz jest to spódnica do kolan, koronkowa bluzka i szpilki, a innym razem (tak jak dziś) sztruksowe rybaczki za kolano, t-shirt w czarno białe paski, białe buciki na płaskim obcasie. Czsami falbaniasta spódniczka i japonki, a czasem zwykłe dżinsy rurki i bluzka na ramiączkach. Mogę mieć odkryte ramiona, dekolt, gołe nogi, krótkie spódniczki i pępek na wierzchu, żaden problem. Co nie znaczy że chcę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach