Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość agrrr

kształt dekoltu - a małe piersi

Polecane posty

Gość agrrr

Jaki wybrać dekolt do sukni wieczorowej,żeby małe piersi stały się optycznie większe,albo ,żeby całkiem je jakoś zamaskować, lub odwrócić od nich uwagę?

Gość berluti
a na jaką okazję potrzebujesz tej sukni?

Gość agrrr
na ślub - mój własny

Gość agrrr
gdzieś czytałam,że gorset przy małych piersiach absolutnie odpada, bo jeszcze bardziej eksponuje brak biustu :( chociaż te marszczenia pewnie by to i owo zatuszowały... hmmm

Gość berluti
moja małżonka miała tego typu suknię i wyszło to bardzo fajnie. Moja małżonka też mam małe piersi

Gość zźż
ja jak szukałam sukienki na studniówkę to też miałam z tym problem, ale dobrym rozwiązaniem okazał się dekolt typu "ludwik" czyli takie pionowe marszczenia, na wysokośc 10-15 cm;] jak gdzieś znajdę to wkleję zdjęcie

Gość gość
GORSET - ODPADA

Gość Walton
Remove card http://www.medicalreformgroup.ca/newsletters/ acetaminophen with codeine 3 tablets high In a trial that is expected to last three weeks, jurors willwade through a sea of financial jargon to decide whether Tourredeliberately misled investors in a instrument known as asynthetic collateralized debt obligation.

Też miałam ten problem przy sukience sylwestrowej. Miałam robioną na jedno ramię, przy czym na tym ramieniu suknia była zszyta- dało to efekt marszczenia dekoltu. Dodatkowo pomiędzy marszczeniami wyszywana srebrną nicią. Było ok;) Czym jest pozytywne myślenie? nie tak łatwe ja wiem.[url=http://higenic.soup.io/]http://higenic.soup.io/ Pomogę wam w tym! zapraszam na mój blog!

Gość Cornell
Could you give me some smaller notes? strictly all can you get high off 30mg of codeine slice I left China wondering whether, in contrast to previous periods, this leadership is trying to change too many things at the same time. I discussed this quite openly with the policymakers I spoke to, and all of them suggested it is possible that growth could be slower than they would prefer, but they are determined to make these changes.

Gość Rolland
We need someone with qualifications Valacyclovir Vs Valtrex "Crime rates are lower in these areas, but the stark disparity leads us to wonder why canine deployments seem to occur disproportionately in less affluent areas with larger minority populations."

Gość bonnifacyblogspotcom
trójkątny bonnifacyblogspotcom

Gość Darrin
Enter your PIN benicar 5 mg CrossingBroad.com is Philly's most irreverent sports blog. Covering the teams on and off the field, CrossingBroad.com is the largest independent sports site in Philly, focusing on news and entertainment.

Gość Orville
Will I get travelling expenses? caverta purchase india The Republican-led House and Senate passed their own versions of a roughly $20.6 billion package, but have delayed working through their differences for weeks while they fought over a revamped tax system, new abortion restrictions and other legislation.

Małe, jędrne piersi pięknie wyglądają w bluzkach z dekoltem do pasa. Możesz sobie także pozwolić na lekko prześwitujące tkaniny. Nie musisz do nich zakładać biustonosza! Jeśli jednak nie masz ochoty na ich eksponowanie a chcesz zrobić wrażenie - skup uwagę patrzących na odsłoniętych plecach.

Gość Heath
I'm not working at the moment womenra sildenafil This is the most rediculious “study” i have ever heard. Lets poll 14-24 year olds in the ER for trauma or other injuries and see if they own guns… this is a real fair demographic to use for your survey sample. Next time try going to a car show and see how many people own cars… better yet, go to the gun range and see if anyone there owns guns.

Gość Antwan
A law firm propecia finasteride Cheung Kong, which sold less than a 10th of its full-yearsales target in the first half, recorded a 29 percentyear-on-year jump in its first-half turnover in mainland China,while its overall turnover dropped 17 percent compared with lastyear.