Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mat22

Męska pojemna torba. Pomocy

Polecane posty

Gość Mat22

Heja. Chciałem zakupić dość pojemną torbę, która pozwoli mi na przenoszenie laptopa i dokumentów. Niestety totalnie nie znam się na markach ani na tym, na co należy zwrócić uwagę. Pomóżcie mi dziewczyny :-) Cena nie gra większej roli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Albo męska, albo torba. Zdecyduj się wreszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja tam się domyśliłam o co chodzi. Ale widać nie każdy posiada dodatni współczynnik IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robsik33
Ja uważam, że warto stawiac na trwałe skórzane torby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Emil Kruszewski
No to w takim razie polecam również zajrzeć do oferty producenta i sklepu Solier https://sklep.solier.pl/ który naprawdę przygotował niezłą ofertę w przystępnych cenach i co ważne szerokim wyborem modeli toreb skórzanych. Dlatego jak znajdziesz wolną chwilę to śmiało polecam do nich zajrzeć, myślę że się nie zawiedziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moja torba mieści tylko łyżkę stołową nasienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IgorBlachut

  Dnia 25.11.2018 o 14:58, Gość Emil Kruszewski napisał:

No to w takim razie polecam również zajrzeć do oferty producenta i sklepu Solier https://sklep.solier.pl/ który naprawdę przygotował niezłą ofertę w przystępnych cenach i co ważne szerokim wyborem modeli toreb skórzanych. Dlatego jak znajdziesz wolną chwilę to śmiało polecam do nich zajrzeć, myślę że się nie zawiedziesz.