Odpowiedz na ten temat

Realne zarobki Szwajcaria klub/prywatka

  • gość 2017.09.22 [09:51]
    Hej dziewczyny, która jest zainteresowana by pracować dyskretnie na prywatce w Szwajcarii . Mam nowe ładne trzy pokojowe mieszkanie w Aarau . Dziewczyny średnio dziennie zarabiają dla siebie od 400 Chf , w zależności od serwisu który sama oferujesz . Mam dziewczyny które regularnie od roku do mnie przyjeżdzają , ale szukam nowych twarzy dla stałych bywalców prywatki . Tel 0041/797179813. Daj znać a oddzwonię .
  • Zobacz także:

  • gość 2017.09.24 [17:20]
    gość 2017.09.21 [15:42]
    wez kredyt w ciagu 30 minut dostaniesz albo idz do lasu na grzyby 12 zl placa w skupie za kg albo zacznij zbierac puszki po piwie 20zl za kg aluminium
    xxxxxxx
    Hahahahahaahahhaahaha
  • gość 2017.09.25 [11:44]
    21.09
    Gdzie byłaś? Podaj proszę namiar
  • gość 2017.09.27 [21:52]
    Elo
  • gość 2017.09.30 [15:04]
    Niż nigdzie nie da sie dobrze zarobic
    Powtarzam nigdzie
  • gość 2017.09.30 [20:55]
    To fakt coraz gorzej jest ale są jeszcze miejsca gdzie można przyzwoicie zarobić. Nie zmienia to faktu , że jeszcze trochę i prostytucja nie będzie opłacalna w porównaniu do innych prac.
  • gość 2017.10.01 [13:16]
    Co sie dzieje?
    Czemu rynek sie tak zepsuł?
    Niemcy lipa Szwajcaria tez coraz gorzej
    W Danii masakra
    Nigdzie nie moge zarobic powyżej 2 tysiecy euro
    Czasem nawet tego nie mam
    Naprawde nie chce mi sie tak juz meczyc za niewielkie pieniadze co do poświęcenia
    A jeszcze loty z tego musze oplacic jedzenie
    No tej kasy nie ma
    Inwestuje w edukacje i niedługo powiem bye
  • gość 2017.10.01 [21:36]
    Ale ja o tym już kiedyś pisałam na tym wątku,że będzie coraz gorzej,taniej,coraz więcej dziewczyn....Weźcie choćby takie Cablegirls; kiedyś,jak tam pracowałam, było średnio 6 dziewczyn, czasem więcej,czasem mniej,ale zarabiałam tam nieźle,pomimo przelicznika na euro,który był bardzo niekorzystny. Każda miała szansę zarobić,a w weekendy już w szczególności. A ostatnio patrzę,a tam 13 dziewczyn na terminie!! To jak ktokolwiek ma zarobić normalne pieniądze?? Pomijając fakt,że im więcej dziewczyn w branży,tym taniej się robi,wiadomo,konkurencja,klienci mogą kręcić nosem....to się pewnie kiedyś zmieni z powrotem na pozytywne,ale chyba dopiero wtedy,jak laski będą pracować za grosze...to może jedna z drugą się obudzi i znowu zaczną krzyczeć sobie więcej,to i goście się zastanowią. Bo to dziewczyny mają dyktować warunki,nie klienci. A teraz jest tendencja zupełnie odwrotna.
  • gość 2017.10.02 [02:04]
    Dziewczyny mozecie moze powiedziec jak sie zarejestrowac pracujac independent w szwajcarii? Moge sie odwdzieczyc paroma dobrymi namiarami na swiecie
  • gość 2017.10.02 [14:46]
    W Tokio da sie zarobic i w Izraelu sprawdzone info
  • gość 2017.10.02 [17:39]
    rynek sie popsuł bo jest za duża konkurencja wszędzie,kiedyś mało która to robiła teraz znacie kolezanke która nigdy nie puszczała sie za kase?pozdrawiam
  • gość 2017.10.02 [22:39]
    A masz namiar na Izrael i podzielisz się?
  • gość 2017.10.03 [13:25]
    A co Żydom nawet brodatym ssać chcesz?
  • gość 2017.10.06 [23:55]
    szukam mitty w zurichu moze jakas kolezanka pomoc ? w tym miesiacu ? moze byc bern
  • gość 2017.10.07 [09:01]
    Dziewczyny szukam miejsca na przyszły tydzień. Cała Polska, może za granicą. Poleccie coś proszę
  • gość 2017.10.07 [18:42]
    dziś [09:01]
    Dziewczyny szukam miejsca na przyszły tydzień. Cała Polska, może za granicą. Poleccie coś proszę
    podaj swoj email ja szukam kogos do drugiego pokoju w bern bardzo dobre stawki mam telefonistke
  • gość 2017.10.07 [20:00]
    Oczywiscie, ze w Szwajcarii da sie zarobic najlepiej w Europie (no, poza Londynem). Niestety wiekszosc dziewczyn oczekuje duzo pieniedzy a zachowuje sie jak gumowa lalka. W naszym klubie niestety przyjmujemy tylko 10% dziewczyn ktore aplikuja. I nie chodzi o urode, tylko o podejscie do seksu.
    Dziewczyny, ktore wiedza jak rozpalic mezczyzne i rozumieja, ze godzina to 60 minut a nie 15, zapraszam do kontaktu: kloten.fkk@onet.pl
    Stawka za godzine 200 chf (klient placi 350) + to co dostaniesz jest dla Ciebie. Generalnie szukamy dziewczyn do fkk, ale jesli jestes bardzo dobra bedziesz mogla pracowac tylko w naszym studio przy lotnisku lub centrum Zurichu.
  • gość 2017.10.08 [16:37]
    czy jest jakas chetna kolezanka na wyjazd do norwegii z roksy ? Pojade i sprawdze jak jest ale tylko po to zeby moc pracowac tam pozniej independent . Nie wiem jeszcze z ktorego ogloszenia :"P Znam swietnie angielski i jestem ogarnieta zyciowo i emocjonalnie, jesli ktoras chcialaby sie skusic zeby pozniej moc pracowac na siebie to dajcie znac. Musze sie tylko dowiedziec na jakich stronach dodawne sa ogloszenia i jakie apartamenty sa wynajmowane, ceny i etc, pozniej ruszam sama usmiech.gif
  • gość 2017.10.08 [19:36]
    wczoraj 18.42
    taktoja28@o2.pl
    Czekam na info kochana
  • gość 2017.10.08 [20:55]
    A ja pracuje sama na siebie w Spreinetabach i w Visp w Szwajcarii
    I zawsze mam dobrze
    400-500 chf dziennie na czysto ale ja chciwa nie jestem
    I mam stałych miłych klientow
    Lubie Szwajcarie
    Nigdzie sie stad nie ruszam
  • gość 2017.10.08 [21:43]
    Napisze do ciebie jutro maila oczko.gif moglabys jechac 16 albo 23 ?
  • monicka32 2017.10.09 [16:37]
    Hej dziewczyny pomagam w odbieraniu telefonow, na terenie szwajcaria francja, organizuje reklame oraz pomagam w organizacji dobrego miejsca na mitte, prowadze telefony w jezyku niemieckim angielskim francuskim zapraszam do wspolpracy monicazurichescor t@gmail.com
  • gość 2017.10.09 [16:39]
    Polecam kolezanke wyzej usmiech.gif ogarnia znakomicie telefony na francje
  • gość 2017.10.10 [08:05]
    Nie mam żadnej wiadomości. Dogadajmy się na priv
  • gość 2017.10.10 [15:21]
    Ja rowniez prowadze telefony i opcje pracy w monaco Francja i zurychu Szwajcaria, sama pracuje i mam swoją liste stalych gosci swoich ludwiczakofficial@ gmail.com
  • gość 2017.10.10 [15:24]
    ja szukam na w szwajcari dziewzzyny ktora chce w tym miesiącu przyjac kilku panow z Londynu
    monicazurichescor t@gmail.com
  • gość 2017.10.10 [16:03]
    dziala ten email ? jestem zainteresowana pracą w Zurichu mam swoe miejsce pracy ale nie chce sama odbierac od tych zj**ow smiech.gif
  • gość 2017.10.10 [19:01]
    2000€ na miesiąc....? nieźle... :/ w "normalnej" pracy można tyle zarobić, a tu męczyć się za tak małą kasę....
  • gość 2017.10.10 [20:52]
    szukam mitty w zurichu
  • gość 2017.10.10 [21:54]
    Dziewczyny jak jest w tym Visp?
    Podobno tam jeszcze zarabiająoczko.gif
    Jestem w basel i tylko siedzę niestety a czas leci...
    Tu jest jakaś porażka
    Kiedyś pracowałam w Szwajcarii a teraz ciężko znaleźć miejsce...
    Wszędzie mnóstwo dziewczyn a na gościa się czeka...

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...