Odpowiedz na ten temat

Większość polek to wieśniary i paskudy

  • brzydkie polki 2017.09.22 [19:53]
    gęba okrągła jak talerz, nos jak kartofel, policzki jakby coś chomikowały w gębie, koślawe nogi, zero stylu, fujjj
  • gość 2017.09.22 [19:57]
    Nos ptasi dziób, lub wiedzmowaty
    Włosy krecone jak u barana i trzy na głowie krótkie
    Bebech obwisly po ciąży
    Nie umalowane chodzące w szmatach smiech.gif
  • gość 2017.09.22 [19:58]
    większość ma tępe ryje jak odrwane od pługa, zero inteligencji
  • fghr4645 2017.09.22 [20:04]
    do tego tapeta i majtki ujędrniające etc.
  • gość 2017.09.22 [20:11]
    Prawde piszesz. Wygladaja jak grube swinie nieatrakcyjne do seksu lub wytapetowane ma maksa szmaty. Dzis to kobieta ma zabiegac o faceta a nie odwrotnie bo inaczej zostana same hehe
  • gość 2017.09.22 [20:12]
    20:04 majtki ujędrniające ha dobre
    Moja szwagierka w takich chodzi bo brzuch jej się wylewa ha ha
  • gość 2017.09.22 [20:14]
    20:11 piszesz o sobie? To czemu schudnąć nie możesz? Tylko nie mów że to po dziecku zostało, to nie usprawiedliwienie
  • gość 2017.09.22 [20:23]
    koński ryj to dopiero początek, najgorsze to siano zamiast mózgu u tępych polczyn
  • tylko czarne pały zostały 2017.09.22 [20:29]
    gość dziś [20:11]
    taa, ale one są idiotkami i myślą że to faceci będą za nimi latać, haha, chyba tylko bambusy i ciapate gòwno, bo nikt inny tego ścierwa nie ruszy nawet kijem, nie wspomne że kłody w łóżku, zero zaangażowania, tragedia
  • gość 2017.09.22 [20:30]
    Jakis prawik wylewa frustracje bo go pewnie jakas osrala, pewnie bingol cwel smiech.gif
  • wieśniary od pługa 2017.09.22 [20:33]
    1 na 100 ładna, 20 ok, reszta siano w mózgu i siano w butach
  • gość 2017.09.22 [20:36]
    Lol...gdzie Wy mieszkacie
  • gość 2017.09.22 [20:37]
    do tego chciwe są jak hooj i materialistki
  • gość 2017.09.22 [20:39]
    wszędzie to samo, jedynie turystki w PL są ładne, a reszta to tragedia
  • rrht454645 2017.09.22 [20:42]
    niektóre łykają nawet tabletki by powiększyć nogi.
  • polczyny tylko dla brudasów 2017.09.22 [20:42]
    polki to wogóle mają mase kompleksów, nie wspomne o częstych problemach stabilności psychicznej, szczególnie za granicą
  • tępoty z wioski 2017.09.22 [20:43]
    rrht454645 dziś [20:42]
    niektóre łykają nawet tabletki by powiększyć nogi.
    Zgłoś
    buahahahaha.... a powinny łykać tabletki aby ROZUM powiększyć
  • słoma w buciorach 2017.09.23 [02:32]
    po tępych ryjach od razu wiadomo skąd to przyjechało
  • gość 2017.09.23 [05:15]
    w publicznym transporcie od polek jēbie często zdechłą rybą, pewnie pipy nie myją po czarnym kootasie, bleeeeee
  • gość 2017.09.23 [15:49]
    Wiesniary, brak makijazu i krotkie wlosy smiech.gif
  • tania wiocha tandeta 2017.09.23 [18:14]
    nie brak makijażu tylko taki nachalny makijaż że aż je'bie wiochą i tanią tandetą, bo makijaż ma delikatnie podkreślać twarz i być prawie niezauważalny a nie ją zmieniać
  • gość 2017.09.24 [06:15]
    18:14
    Też chciałbyś się malować i zmieniać ten twoj szpetny ryj.
    Makijaz u facetow jeszcze nie jest w modzie smiech.gif
    Zostan transwestyta.
  • gość 2017.09.24 [11:35]
    Nie chcialbym cwelu smiech.gif ale chetnie bym zaj!ebał w wasz wytapetowany ryj az by szpachla odpadła smiech.gif
  • gość 2017.09.24 [14:26]
    Chcieć to sobie możesz smiech.gif . Jeszcze się dziwisz, że żadna cię nie chce? Płacz sobie dalej haha
  • gość 2017.09.24 [19:47]
    Powinien sie cieszyc bo zwiazki to same problemy. jezyk.gif
  • gość 2017.09.24 [19:53]
    ooo jaki mądry tytuł wątku, dodaje do podbijanych bo warto wam szmaty przypominac jakie zeszmacone jestescie wy puste dzifki smiech.gif
  • gość 2017.09.24 [19:55]
    No i co z tego? To pier/dol kozy
  • gość 2017.09.24 [20:01]
    typowy wylew zali od kogos, kto dostal kosza od niejednej atrakcyjnej i chcial zejsc ponizej dziewczyny marzen. madry chlop nie da sie kobiecie tak zapuscic. bedzie o nia dbal, a ona o siebie.
  • gość 2017.09.24 [20:04]
    Tylko pier/dolenie masz we lbie prawiku? smiech.gif uwierz ze po kilku latach nawet seks sie nudzi wiec nie musisz ubolewac ze nigdy tego nie zrobisz smiech.gif
  • gość 2017.09.24 [21:23]
    Taa atrakcyjnej smiech.gif jeszcze takiej nie spotkalem tylko przyklejaja sie do mnie jakies odpady i szukaja ksiecia na białym koniusmiech.gif a takie one uczciwe ze na pierwszym spotkaniu nawet nie łaska aby zapłaciły za kawesmiech.gif buehehehhehe
  • gość 2017.09.24 [22:48]
    Odpad przykleja sie do odpadu buehehe smiech.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...