Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ola_25

Wyjechać czy nie?

Polecane posty

Gość Ola_25

Mam wielki dylemat. Moj chlopak jest od dwoch miesiecy w Stanach. Pracuje tam jako informatyk, nawet niezle zarabia i zastanawia sie czy wracac po wakacjach do Polski czy moze sciagnac mnie do siebie i pobyc jeszcze jakies pol roku. Ja koncze niedlugo staz (jestem po studiach), wiec moge jechac gdziekolwiek,z tym,ze do Stanow trzeba miec wize i zeby miec pewnosc,ze ja dostane pojechalabym tam do szkoly dla obcokrajowcow, zeby uczyc sie angielskiego. Na wizie studenckiej nie mozna pracowac legalnie, a poza tym trzeba chodzic codziennie do szkoly, ktora jednak zajmuje na tyle malo czasu,ze moglabym zlapac jakas prace dorywcza. Co prawda on obliczyl, ze nawet bez tego by nas utrzymal,ale wiadomo,ze tez chcialabym cos zarobic. Alternatywa dla tego wyjazdu jest szukanie pracy w Polsce. Bralismy pod uwage Warszawe, Krakow, Wroclaw, Poznan i Gdansk. On jest informatykiem, wiec pewnie by cos znalazl-gorzej ze mna:/Szukam pracy jako sekretarka albo asystentka,ale do tego trzeba znac dobrze angielski,a ja na razie mam skonczony tylko pierwszy poziom(wczensiej ucyzlam sie niemieckiego). W zwiazku z tym wyjazdem obawiam sie trudnosci w adaptacji, stresu zwiazanego ze szkola (nikogo nie znam, nie wiadomo jak zawrzec znajomosc, skoro kazdy mowi w innym jezyku), bariery jezykowej, braku kolezanek i rodzicow przez dluzszy czas i poczucia,ze nie moge w kazdej chwili wrocic. Co byscie zrobily na moim miejscu? Zaryzykowaly wyjazd czy kazaly chlopakowi wracac i ukladaly sobie zycie w Polsce? Na pewno niektore z was byly lub sa za granica, wiec chcialabym wiedziec czy tez mialyscie takie obawy i jak sie ich pozbylyscie? Bede wdzieczna za kazda opinie i wypowiedz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola_25