Odpowiedz na ten temat

Alissvlogchannel

  • gość 2017.03.19 [20:44]
    Jakbyście dostały mieszkanie od rodziców to juz widzę jak nie chcecie, nie przyjmujecie albo oddajecie pieniądze. Nie gadajcie głupot smiech.gif
  • gość 2017.03.19 [21:13]
    A wy jakbyście dostały od rodziców mieszkanie to co? Pokuta, płacz czy sprzedanie od ręki komuś, bo same byście nie wzięły? Zazdrośnice
  • gość 2017.03.19 [21:23]
    Up
  • gość 2017.03.19 [21:25]
    Jeśli będą po ślubie bez intercyzy to pół mieszkania będzie Emila w razie rozwodu. Z tym, że on wygląda na rozsądnego, miłego chłopaka (mimo wieku) więc pewnie nie będzie się żarł z Alusią w sądzie albo co gorsza ona by go ograbiła ze wszystkiego i wywalczyła wysokie alimenty adwokatem tatusia.
  • gość 2017.03.20 [08:44]
    Up
  • gość 2017.03.20 [09:24]
    dopiero na tym live'ie widać jak na dłoni, jakie koślawe zdania ona buduje jezyk.gif
  • gość 2017.03.20 [09:31]
    wczoraj [21:25]
    Jeśli Ala dostanie to mieszkanie przed ślubem, to Emil nie będzie miał do niego żadnych praw i nie trzeba do tego intercyzy. Chyba, że Ala zdecyduje inaczej.
    Poza tym jej rodzice mają kasę, to kupują jej mieszkanie, jakby nie mieli pieniędzy, albo nie chcieli tego robić, to by po prostu tego nie robili, nikt ich do niczego nie zmusza. Taki prezent od rodziców na start w dorosłość, akurat tego bym się nie czepiała. Jak ktoś juz zauważył, większość piszących tu osób na pewno uniosła by się honorem i mieszkania nie przyjęła jezyk.gif Ta napewno
  • gość 2017.03.20 [09:37]
    Nie jest do końca w porządku, że Alusia wybiera sobie jedno z najdroższych miast w Polsce i chce tam koniecznie mieszkać, a rodzice mają to wszystko sponsorować. Ale przecież kupno mieszkania to dobra inwestycja i skoro jej rodzice mają na to środki to czemu nie. Przeprowadzka w grudniu, a studia? Ala będzie się przenosić w środku roku akademickiego, przecież magisterkę chciała już tam zacząć. I Emil tez miał w Gdańsku pójść na studia. Będzie znowu rok przerwy na urządzanie mieszkanka?
  • gość 2017.03.20 [09:39]
    No w sumie chyba widza ze to jest wieczna bezrobotna to kupuja jej mieszkanie bo wiedza ze sam nigdy by nie kupila bo praca sie nigdy nie strudzila. Bardziej dziwi ze rodzice pozwalaja na taki pasozytniczy tryb zycia.
  • Studzia 2017.03.20 [09:48]
    jakby Ala musiała zamieszkać w ziemiance to byście się pewnie cieszyły z czyjegoś niepowodzenia.
  • gość 2017.03.20 [09:58]
    Ta dziewucha jest straszna, gada byle by gadać bez składu i ładu, głupie wtrącenia. Słabizna dziennikarska z niej będzie. I gdzie ta dziewczyna tak strasznie imprezowała na pierwszym roku studiów?
  • gość 2017.03.20 [10:07]
    Matko ludzie, a czy każdy musi imprezować nie wiadomo jak? Ogarnijcie sie
  • gość 2017.03.20 [10:51]
    Sama nie przepadam za Alą i razie mnie jej hipokryzja, ale niektórzy tutaj nie tylko czepiają się wszystkiego, ale jeszcze wymyślają powody do czepiania się. Według tu niektórych Ala powinna balować jednocześnie pracując od świtu do zmierzchu, studiując przy tym mega wymagający kierunek. A wszelkie prezenty od własnych rodziców powinna w ogóle nie przyjmować, a jeszcze najlepiej porozdawać.
  • gość 2017.03.20 [10:55]
    Myślę, że przesadzasz. Od Ali bije hipokryzja i tyle, udaje wielce zaradną i zapracowaną, a wszyscy widzą jak jest - stąd to forum.
  • gość 2017.03.20 [11:06]
    Mimo ze ma bogatych rodzicow na pewno nie zaszkodziloby jakby ruszyla tylek do pracy na staz albo praktyke zamiast kolorowac notesiki. To nawet nie chodzi o to co za prezenty ona dostaje a raczej o jej stosunek do pieniedzy i to ze nawet nie chce jej sie ruszyc zrobic cokolwiek zwiazanego z studiami. A na koniec jeszcze nagra film jaka to jest zapracowana i bedzie udzielac rad skoro i tak kazdy widzi co z niej za leniwe pannisko.
  • gość 2017.03.20 [11:25]
    Pobieżnie obejrzałam ten live, przecież ta dziewczyna nie potrafi się wysłowić prawie po 3 latach studiów i 5 latach nagrywania na yt. Nie wymagam nie wiadomo jakiej elokwencji, ale po tylu latach gadania do kamery powinna mówić znacznie płynnej, a słuchanie jej w tym live aż boli
  • gość 2017.03.20 [11:31]
    Rodzice pewnie chcą dobrze dla Ali, a ona sie nieźle ustawiła i jest kryta. Przecież studiuje i ma yt jako pracę. Skoro przed widzami udaje wielce zarobioną, to pewnie przed rodziną też.
  • gość 2017.03.20 [12:07]
    Mnie się wydaje,ze Ala jako swoją prace uważa YouTube i nie rozumie waszych zarzutów i póki subskrypcje jej będą rosły i będzie miała pieniędze z reklam czy współprac to nie ruszy się do innej roboty
  • gość 2017.03.20 [12:09]
    Pewnie rodzicom wmawia ze ma tyle zajec na dziennikarstwie ze od rana do wieczora jest zarobiona plus yt no strasznie obrotna dziewczynka.
  • gość 2017.03.20 [13:07]
    Ale mi praca bardzo tworcza o piciu kawki na spokojnie i kolorowaniu notesikow oczko.gif brawo Alu na pewno pracodawcy klekna przed toba na kolana jak zobacza ta radosna tworczosc. A nie zapomniałam ze ty chcesz otworzyc wlasny biznes za hajs tatusia ale cokolwiek otworzysz to i tak jestes zbyt glupiutka zeby to ogarnac bo zeby poznac co to praca trzeba przepracowac choc troche a jak ktos woli sie cale zycie slizgac na plecach bogatego tatusia to ja nie mam pytań.
  • gość 2017.03.20 [13:22]
    Ale was d**y bolą
  • gość 2017.03.20 [13:31]
    Ale d**a zaboli jak nie bedzie juz rodzicow i nie bedzie tego sponsoringu to dopiero bedzie miala zderzenie z rzeczywistoscia smiech.gif chyba ze Emil zostanie prezesem to bedzie nogla dalej sobie bimbac na jego koszt.
  • gość 2017.03.20 [13:44]
    Ale czemu Was tak bardzo to dziwi, że rodzice kupują jej mieszkanie? Wiekszośc trochę zamozniejszych ludzi kupuje swoim dzieciom mieszkanie, mam takie przypadki i w rodzinie i wsrod znajomych. To nie jest nic dziwnego. Komu mają pomagac rodzice jak ich na to stać jak nie własnemu dziecku? A moze biorą kredyt dla młodych, ktory jest bardzo korzystny? Ma się Wam ze wszystkiego spowiadać, no ludzie. A co do jej pracy, czemu mowicie, ze siedzi i nic nie robi? Bo co, bo ma pracę z domu? Sama nieraz mówiła, ze ma umowę ze swoja siecia parterska i dostaje normalnie wypłate, wiec nie rozumiem. Praca informatyka czy grafika to nie praca bo siedzi przed kompem? Niektorym polecam zrobienie wielkiego rozbiegu i walniecie glowa w sciane
  • gość 2017.03.20 [13:52]
    Tylko ze informatyk czy grafik robi konkretna robote anie krecenie filmikow o piciu kawki na spokojnie i malowaniu notesikow. Najgorzej to i tak denerwuje jej hipokryzja ze niby taka zarobiona i jej glupota ze majac takie mozliwosci ani nie chodzi na zadne kursy ani na staze/ praktyki zwiazane z kierunkiem studiow. Na co ona robi te studia? Wypowiadac sie nie umie, na staze nie chodzi. To co robi studia dla tatusia ? Sztuka dla sztuki to jest.
  • gość 2017.03.20 [13:55]
    Sama mowi ze z tej dzialalnosci na yt to nie ma tyle hajsu a skoro stac ja na odlozenie na te swoje bzdurne gadzety to z czego zyje raczej ze z hajsu rodzicow. Juz nie mowie ze w roku akademickim (chociaz ma 3 zajecia na krzyz) isc na staze ale to ze w wakacje lezy brzuchem do gory to jest smieszne.
  • gość 2017.03.20 [14:01]
    Porównywanie pracy grafika, czy informatyka, do kręcenia przez Alę marnych filmików? Przecież oni muszą wykonać swoją robotę i to dobrze, a nasza Alusia jak chce to coś nakręci, jak nie to nie, hajsik od rodziców przecież dostaje. A te jej filmiki to albo nudy, albo marne kopie z innych ytuberów. Nie mówiąc o tym, że jeszcze niedawno zaklinała się, że z yt to marne grosze jej wpadają, a teraz wielka praca zarobkowa. Nie bądźcie śmieszni. Są ytuberzy, którzy z czystym sumieniem mogą powiedzieć że yt to ich praca, ale Ala do nich się na pewno nie zalicza.
  • gość 2017.03.20 [14:06]
    Grafik, czy informatyk po pierwsze kończy studia, zna się na czymś i jej ze swojej pracy rozliczany. Oczywiście na You Tubie jest wiele twórców, którzy zrobili z niego źródło swojego utrzymania, ale widać to w ich filmikach, są nowatorskie, dopracowanie, profesjonalne. A u Ali z całą sympatią do niej, tylko picie kawki i albo marudzenie na brak czasu, albo udawanie wielce szczęśliwej. Fajnie, że dziewczyna cos tam na You Tubie próbuje robić, ale do naprawdę dobrego kanału jej jeszcze daleko. Ala ma kanał jakich miliony na You Tubie, te same, nic nie wnoszące filmiki i vlogi o niczym
  • gość 2017.03.20 [14:17]
    Rodzice chcą to mogą jej nawet małą wyspę kupić i nic nam do tego. Zaglądanie komuś w portfel jest równie słabe co filmiki Ali jezyk.gif . Właśnie wielu rodziców jeśli mają taką możliwość kupuje swoim dzieciom mieszkanie na start. A sama Ala, spokojnie będzie jeszcze mieć czas na pracę, na razie studiuje
  • gość 2017.03.20 [14:25]
    Może i studiuje ale czy to normalne, ze nawet w wakacje nie idzie do pracy? Moim zdaniem nie smiech.gif Już nie mówiąc, że cały rok gap year przebimbała udajac, ze sie doucza do matury i dając bzdurne wymówki, że nie ma pracy dla ludzi z jej wykształceniem i wolała cały rok nic nie robić i siedzieć na garnuszku rodziców, bo jest leniem patentowanym. Już nie mówiąc o tym, że nawet rodzice nie reaguja na to jej lenistwo. To nie jest normalne. A jeszcze gorsze jest to, że mając takie możliwości w ogóle z nich nie korzysta bo woli siedzieć w piżamce cały dzień, a jak ktoś jej zwróci uwage że nudne ma życie studenckie to ona od razu myśli, że chodzi tu o imprezy. A życie studenckie to nei tylko szlajanie sie po lokalach można wykorzystać ten czas na staże i kursy ale ten rudy pustak tego nie rozumie.
  • gość 2017.03.20 [14:30]
    Ja nie mówię o tym, że to źle, że dostała mieszkanie, ich sprawa. Twierdzę tylko, że mi byłoby osobiście głupio przyjmować taki "prezent" od rodziców, wolałabym, aby zachowali te pieniądze dla siebie.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...