Odpowiedz na ten temat

Andziaks

• gość 2017.09.13 [20:52]
    19:22
    Widzę, że już nie jest modne chwalenie się, że jest się studentem prawa. Teraz w wątku o youtuberce trzeba "przypadkiem" napomknąć, że studiuje się medycynę smiech.gif
  • gość 2017.09.13 [22:34]
    Ojoj taki długi wywód, a i tak nikt nie przeczyta, bo pierwsze zdanie i "TE" forum określa poziom umysłowy autorki.
  • gość 2017.09.13 [22:56]
    Oj, mój błąd, wybaczcie Panowie i Panie poligloci i poliglotki, zakładam, że to drugie, gdyż takich uszczypliwości spodziewałabym się raczej po znudzonych życiem umysłowo ograniczonych kobietkach, co każdą wolną chwilę spędzają na kafeteriach, pudelkach i tym podobnych portalach, próbując zabić nudę usmiech.gif Czyli teraz powinnam przeprosić, że studiuję, niestety nie prawo bądź kulturoznawstwo (nie ubliżając żadnemu z kierunków) a medycynę? Studiuję, kierunek na który nie łatwo się dostać,na którym niełatwo się utrzymać, a jednak moje ograniczenie umysłowe mi na to pozwala usmiech.gif Przepraszam także za wszelkie błędy językowe, języka polskiego na rozszerzeniu nie zdawałam, tym bardziej filologii polskiej, wybrałam maturę międzynarodową z wykładowym językiem angielskim. Jeszcze jakiś błyskotliwy komentarz i której z Pań żal dupkę ściska? oczko.gif
  • gość 2017.09.13 [23:02]
    Szkoda, że właśnie takowe forum pokazuje, jak człowiek człowiekowi wilkiem i właśnie dla takich przemiłych osóbek ktoś wybiera kierunek, na którym wypruwa flaki przez 6 lat, nie mówiąc o LEKu i okresie specjalizacji usmiech.gif Żeby pomagać ludziom, nawet takiego pokroju. Mam nadzieję, że dałam temat do dalszego plucia jadem, niestety już bez mojej obecności. Miłego wieczoru życzę pechowiec.gif
  • gość 2017.09.13 [23:14]
    @19.22