Odpowiedz na ten temat

Instagram bilalila

• Bilalila 2017.09.29 [14:49]
    Witam Kafeterianki i moje obserwatorki z instagrama usmiech.gif
    Może sprostuję kilka faktów oczko.gif
    - mam 159 cm wzrostu,
    - studiuję i pracuję,
    - tak, mam okropne nogi. Od zawsze były moim kompleksem i nawet bieganie jak widać niezbyt pomaga,
    - pisanie, że się nie pokaże w stroju a później wstawienie zdjęć - hipokryzja. Ale znalazło się kilka osób, które otwarły mi oczy, dodały mi pewności siebie i stąd te zdjęcia,
    - lubię kolor różowy, nic na to nie poradzę
    - potrafię dużo zjeść, wsród moich przyjaciół nie ma "lepszego" ode mnie,
    - mój charakter ocenić mogą jedynie bliskie mi osoby, to że wychodzę na insta na "pustaka" czy księżniczkę - trudno
    Jeśli miałybyście jeszcze jakieś pytania to śmiało oczko.gif Możecie pisać tutaj lub prywatnie, na instagramie oczko.gif
    Dziękuję za uwagę, pozdrawiam usmiech.gif
  • Bilalila 2017.09.29 [14:52]
    Wybaczcie zdublowany komentarz oczko.gif
  • gość 2017.09.30 [19:25]
    Skąd ta nagła kasacja wieku w opisie?
  • Bilalila 2017.09.30 [20:18]
    Mam dodać z powrotem? Tak bardzo przeszkadza Ci brak "24
  • Bilalila 2017.09.30 [20:19]
    Dalsza część...
    Opis bardziej bez tego mi się podoba, a żeby poznać mój wiek wystarczy zjechać w galerii nieco niżej - na torcie jest liczba 24
  • gość 2017.10.01 [12:16]
    Ale chamskie odp :/ i trochę za dużo samomilosci
  • Bilalila 2017.10.01 [13:17]
    Samomiłość? Mogłabyś rozwinąć o co konkretnie chodzi? I nie "mówię" tego chamskim tonem, jestem naprawdę ciekawa co powoduje, że tak o mnie myślicie usmiech.gif
  • gość 2017.10.11 [13:57]
    Nie trzeba ciągle prosić o komplementy. smiech.gif
  • gość 2017.10.11 [22:32]
    Te profile sa wszystkie na jedno kopyto. Przewijal sie jej profil pare razy na instagramie Hanny Krymer, ale jakos mnie nie zachwycil.
  • gość 2017.10.12 [00:39]
    Generalnie na siłe dopracowane różowe, slodkie, jedzeniowe zdjęcia są nudne.