Odpowiedz na ten temat

kornela55

  • gość 2016.02.07 [22:58]
    Co myślicie o korneli? Przyznam szczerze, że jeśli chodzi o pielęgnację, mamy zupełnie inny rodzaj skóry, więc nie korzystam, ale baaardzo lubię jej słuchać oczko.gif Sympatyczna dziewczyna.
  • gość 2016.02.07 [23:13]
    Na poczatku tez ja lubilam ale ilez mozna sluchac o zegarku i torebce majkela korsa. No i totalnie mi podpadla gdy nieudolnie probowala zrecenzowac jakis film o tematyce IIWS i obozowej :: no.i wiecie jak to tam bylo w tych obozach no i wiecie.. yhhh.
  • gość 2016.02.08 [10:49]
    Za dużo się tam dzieje, chaos. Nie jestem w stanie się skupić bo tak szybko nawija, milion kosmetyków, same modne akurat rzeczy, nic oryginalnego. Dziewczyna może sympatyczna, ale na prawdę poszła na ilość nie na jakość. Recenzuje to samo co inne vlogerki, które też nie mają nic innego, ciekawego do powiedzenia. Jak słyszę " jeśli mnie oglądacie to wiecie, że lubię: świeczki, perfumy, szarość i biel, minimalizm" to chce mi się śmiać. One tak na serio? Lubią to co akurat modne i dobrze się sprzedaje.
  • gość 2016.02.08 [12:13]
    Heh jezyk.gif Początkowo wydawała mi się jedną z tych mało ambitnych dziewczyn, które muszą emigrować i tam stają nie wiadomo kim. Jest sympatyczna i tyle
  • gość 2016.02.08 [15:38]
    Zupełnie nic do niej nie mam - zadbana wesola dziewczyna. Jednak nie oglądam jej, jakos mnie nie porywa.
  • gość 2016.02.15 [11:51]
    Strasznie blada jest, nie wyglada to dobrze. Nic ambitnego w tym Londynie nie robi, pracowala w polskim sklepie, potem w Aldo, Zarze czyli okolice najnizszej krajowej, a w takim drogim miescie to porazka. Studiowala na polskiej uczelni w UK (wtf?) Taki pustak z krzywym nosem i wampirza cera
  • gość 2016.02.15 [13:11]
    kiedys bardzo ja lubilam. Pokazywala normalne kosmetyki z drogerii a teraz tylko to, co widzi u innych dziewczny-Korsy, Ikea, jenki, nejked itp itp itp. Nie jest oryginalna, niestety zniknie w tlumie. Piekna jest, tylko zabija te polska swojska urode tapeta i wygladem jak wszystkie inne.
    Skonczyla Prawo i administracje i nadal pracuje w Zarze?
  • gość 2016.02.15 [13:20]
    Skończyła prawo? Ona studiowała na EWSPA w Londynie , poczytaj sobie o tym lepiej co to za badziew , bo ciezko to uczelnia nazwać...
  • gość 2016.02.15 [13:26]
    Mówiła w którymś filmie, że jest mgr prawa oczko.gif
  • gość 2016.02.16 [03:00]
    Mgr prawa skonczonego po polsku na polskiej uczelni w Londynie. Co jej to da? Do tej pory pracowala w sklepach za najnizsza krajowa, ktora w Londynie jest malo smiesznym zartem, a wiec jest na dole drabiny spolecznej. Mieszkam tam juz od 5 lat... Podnieca sie, bo ma zegarek i torebke Michael Kors, szalik z Burberry i Timberlandy... Oraz tooone kosmetykow. Taki troche pustak. I mogla by sie opalic, bo wyglada strasznie blado a to ladne nie jest, bo ani atrakcyjne ani przyjemne dla oka. Jakby ciagle chora byla badz zmeczona
  • gość 2016.02.16 [08:43]
    Mnie jednak zastanawia to jej prawo, ponieważ sama studiuję ten kierunek. Prawo jest 5-letnie, a Kornela już ma magistra, pomimo tego, że jest starsza ode mnie, tylko pytanie - czy od razu po przyjeździe do UK zaczęła studiować?
  • gość 2016.02.16 [08:44]
    Starsza o rok*, a ja mgr będę miała dopiero w tym roku.
  • gość 2016.02.16 [09:04]
    Ona rzekomo zaczęła studia w Polsce a potem na drugim roku stipudiowwla juz w uk na tej badziewnej polskiej nic nie wartej uczelni
  • gość 2016.02.16 [09:18]
    Myslalam, ze w PL studiowała administrację, a nie prawo jezyk.gif Nawet widziałam kiedyś na jej profilu taką grupę z tego kierunku na fb.
  • gość 2016.02.16 [11:42]
    Studiowala administracje w Rzeszowie a potem sie przeniosla na te uczelnie do Londyna, gdzie skonczyla administracje I prawo...
    nie wiem po co...studia zeby cos studiowac, nie wazne co. Nie szkoda jej kasy? Powiedzmy, ze jest wyksztalcona osoba, zna sie na administracji i prawie a robi za marne kase w sklepie z ciuchami? Nie wazne, czy jest zwykla "asystentka" czy "menadzerem", po co te studia?
  • gość 2016.02.16 [14:19]
  • gość 2016.02.16 [15:25]
    Dla mnie ona nie jest zbyt inteligentna.
  • gość 2016.02.21 [02:17]
    Odnośnie oceniania sytuacji finansowej i społecznej to coś mi się wydaje, że przez niektóre osoby przemawia zazdrość.
    Obecnie studia nie mają takiej wartości jak kiedyś więc nie ważne jakie studia się skończyło - ważna jest zaradność życiowa usmiech.gif Skoro komuś nie odpowiada ta Youtuberka to radzę nie oglądać jej filmików i nie tracić cennego czasu. Życzę wszystkim powodzenia usmiech.gif
  • gość 2016.02.29 [19:56]
    Osobiscie do niej nic nie mam bo dziewczyna jest przyjemna dla oka. Nie lubie tylko jak pokazuje swoje altwit of de daj i sie klepie po nogach czy biodrach. Denerwuje mnie to jakos. Tak samo byl czas ze Oleska tak glosno sline przelykala i mlaskala niemilosiernie. A niby obie aparat nosza a tylko Oleska mlaczcze jezyk.gif
  • gość 2016.03.26 [22:26]
    laska z malej miesciny, która wymyslila sobie " kariere " na youtube - wiec jedzie z kosmetykami z funciaka, robi te swoje identyczne makijaze, macha od 3 lat ta sama torebka korsa, szalikiem burberry od przyjaciolki i pierscionkiem " od chlopaka ". Do tego doszedl semilac - i filmy z londynu " tak to wyglada" .... porazka!!!
  • gość 2016.04.22 [13:18]
    nie moge jej słuchac, jedno i to samo ,,LONDYN to drogie miasto" . Ojej wyjechała wieśniara do,, LONDYN to drogie miasto '' i rżnie makfaszyn z wiejską urodą
  • gość 2016.04.22 [14:04]
    idzie za tłumem ta baba
  • gość 2016.04.22 [16:42]
    co nowego u niej? bo nie mam czasu nadrobić filmów
  • gość 2016.04.24 [18:34]
    Ja Kornele wlasnie co odkrylam. Wydaje mi sie bardzo sympatyczna, szczera dziewczyna. Akurat filmiki z makijazem mnie nie interesuja, ale ciekawie opowiada o Londynie. Moglaby robic troche mniej filmikow i makijazu, a wiecej o innej tematyce. Ale chyba sie wciagne usmiech.gif
  • gość 2016.04.24 [19:06]
    A co niby kornela ma ciekawego do powiedzenia o Londynie? Ciągle podkreśla jak to mieszka w Londynie Zachodnim (mieszka na Greenford, blisko Sudbury Hill), wynajmują ciągle tę samą chatę i powiedziała w filmiku, że przeciętnie domy kosztują tu parę milionów funtów. Hahahaha, no po prostu znawczyni tematu smiech.gif W życiu poważnej rozmowy kwalifikacyjnej nie przeszła (tylko ciągle te sklepy, teraz pracuje w Burberry), nie zna rynku pracy i się szczyci, że nie u Polaka za minimalną- no z jej wykształceniem to tylko sklep ze szmatami albo u Polaka "w księgowości" :/
  • gość 2016.04.24 [22:29]
    19:06 mi sie podoba to, ze sie w miare szybko usamodzielnila. Prace ma jaka ma, ale daje sobie w niej rade i wydaje sie byc z niej zadowolona. Z reszta ciekawych polskich youtuberow czy tak mozna policzyc na palcach jednej reki.
  • gość 2016.05.17 [08:13]
    Skad wiadomo, ze pracuje w Burberry? Ostatnio ciagle ktos ja pyta, gdzie pracuje, ale Kornela nie chce na takie pytania odpowiadac.
  • gość 2016.05.17 [10:11]
    Bo nie ma sie czym chwalic, tyle czasu sobie glowe studiami zawracac, zeby sprzedawac ubrania. Ekskluzywne, ale jednak nadal ubrania. Szkoda pieniedzy i energii na takie studia, ktore nic nie daja. To juz lepiej porobic jakies kursy, nauczyc sie oprogramowania jakiegos, a nie takie bycie magistrem prawa czy tam czegos, tylko na papierze.
  • gość 2016.05.17 [10:25]
    Jak pracyje w Harrodsie w to mozna jeszcze liczyc na marze od sprzedazy czasami albo na napiwek.Moja znajoma tam pracuje inraz jak sprzedala jakies perfumy za chore pieniadze to dostala bonus wiekszy niz jej pensja.Ale donHaroddsa przyjmuja tylko superlaski i z perfekcyjnym angielskim.Kornelia pracuje na Oxford Street i zarabia prwnie 7 funtow na godzine z kawalkiem.Mnie zastanowilo tylko jedno-ostatnio powiedziala,ze za rok bedzie miec swoj dom,jak domniemuje zamierza go kupic z chlopakiem.Jesli w Londynie to gratulacje,bo za minimalna krajowa to ledwo na wynajem pokoju i jedzenie sie ma...
  • gość 2016.05.17 [10:56]
    Mdli mnie ta baba
  • gość 2016.05.17 [11:14]
    Ta zeby miec swoj dom to trzeba najpierw uzbierac na depozyt, Anglicy do 30tki mieszkaja katem u rodzicow, zeby uzbierac na wklad do kredytu a Kornela z pensji z zary bedzie miec dom. Moze bedzie samodzielnie wynajmowac albo moze chodzilo jej, ze wezmie slub w sensie "wlasnego domu" jezyk.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...