Odpowiedz na ten temat

Leniwiec Pryszczaty vel Kłamliwa Żulia 4

• gość 2017.05.19 [17:49]
    Jestem pracownikiem socjalnym z wieloletnim doświadczeniem.
    Nie chodzi o to, aby zabrać dziecko matce i umieścić w placówce. Bo dla dziecka to okropne przeżycie i najgorsze rozwiązanie.
    Najpierw stosuje się perswazję (nękanie wręcz)zawstydzanie
    X
    Jestem lekarzem psychiatrą z 15 letnim stażem, poza tym ordynatorem oddziału psychiatrycznego. Średnio co 2 tygodnie pracownikom socjalnym moi pacjenci wytaczaja proces o nękanie. O dziwo wygrywają, wiec uważaj "pracowniku socjalny" bo możesz być następna.
    xxx
    Jestem konikiem morskim, od wielu lat więzionym w ciele człowieka. Mam nadzieję, że spotkamy się na jednym oddziale <3
  • gość 2017.05.19 [17:50]
    17:48
    x
    smiech.gif
  • gość 2017.05.19 [17:54]
    Jestem lekarzem psychiatrą z 15 letnim stażem, poza tym ordynatorem oddziału psychiatrycznego. Średnio co 2 tygodnie pracownikom socjalnym moi pacjenci wytaczaja proces o nękanie. O dziwo wygrywają, wiec uważaj "pracowniku socjalny" bo możesz być następna.
    X
    Moi klienci nie mają kasy na procesy. Żyją z zasiłków, które w dużej części przeznaczają na alkohol.
  • gość 2017.05.19 [18:06]
    17:44
    po prostu śmieszy nas przedstawianie przez Żulię cech w najlepszym przypadku NEUTRALNYCH jako Z******TYCH ZALET smiech.gif . Zaklinanie rzeczywistości. To samo już robiła ze swoim brakiem biustu (gdzie to chyba jest już cecha stricte negatywna, bo co innego mały biust, a co innego chorobliwy brak).
    Poza tym przeinaczasz, bo Julka nie powiedziała, że "jej ogromny atut", tylko "niski wzrost to ogromny atut", jakby to była prawda objawiona smiech.gif . (#żulkatworzytrendy). A to dość żałosne, zresztą już pomijam fakt, że modelki, do których tak usilnie stara się pretendować Żulka, muszą mieć minimum metr siedemdziesiąt pięć i jest to raczej wdzięczniejszy wzrost (wygląda się smuklej, zwykle to oznacza dłuższe nogi) niż wzrost Julki.