Odpowiedz na ten temat

Miszmaszowa wraca na yt

  • gość 2017.05.18 [21:05]
    Obie siebie warte - mm i malinowa ...
  • gość 2017.05.19 [12:30]
    Malinową zostawcie w spokoju, ona akurat jest ok. Nie opowiada bzdur, nie uzewnętrznia się, nie odpowiada na bzdurne tagi, robi ciekawe jedzonka, w domu ma zawsze czysto i schludnie a i na nią samą miło popatrzeć, choć nie ma 20 lat. Wiem że obie się podobno bardzo lubią, ale dla mnie to niebo a ziemia.
  • gość 2017.05.19 [12:32]
    MM musi znowu opowiedzieć jakąś kontrowersyjną historyjkę, żeby suby poszły w górę, bo zanim skasowała kanał, to miała drugie tyle. Teraz widzi że nowa wersja jej kanału bez dzieci i męża na widoku nie jest dla wielu interesująca, suby słabiutko rosną, więc czas na podniesienie oglądalności jakimiś kontrowersjami pewnie usmiech.gif
  • gość 2017.05.19 [13:27]
    12:32
    No ja juz popcorn kupilam i chipsy i czekam caly czas na ten kontrowersyjny film smiech.gif
  • gość 2017.05.19 [16:03]
    No dzis juz opowiada, ze Maniek zle zniosl "wizyte w prosektorium", a jej ojciec zemdlal w szpitalu. I serio ona chroni rodzine??? Opowiada jak opowiadala o wszystkim jak leci
  • gość 2017.05.19 [16:04]
    Pol nowego vloga o pieprzach, szpitalach, chorobach, achhhh...smiech.gif
  • gość 2017.05.19 [18:47]
    A kto im zmarł?
  • gość 2017.05.19 [18:53]
    Pieprze mm xD byli je zaniesc do labo, ktore jest w prosektoriumjezyk.gif
  • gość 2017.05.19 [18:57]
    Fuuu,ona te wyciete pieprzyki trzymala w lodowce razem z jedzeniem :/ ciekawe czy umyla lodowke... Ale jak znam zycie to nie.
  • gość 2017.05.19 [19:15]
    A co przeszkadzaja pieprze w lodowce,ktore sa zamkniete szczelnie w pojemniku i schowane np.na polce na drzwiach? Nie rozumiem. Nie cierpie MM ,ale nie czaje jak mozna sie czepiac takich pierdoł.
  • gość 2017.05.19 [19:54]
    No sorry dla mnie to jest troche obrzydliwe i z pewnoscia wyszorowalabym potem cala lodowke.
  • gość 2017.05.19 [20:55]
    Może i to niczemu nie szkodzi, ale to martwa tkanka i po ludzku brzydzi. Ciekawe czy zwłoki zamknięte szczelnie w worku też nie byłyby problemem w twojej lodówce? jezyk.gif
  • gość 2017.05.19 [21:18]
    Osobiscie tez mnie to srednio obrzydza, ale po co ona o tym gada 10 min to ja nie wiemjezyk.gif
    Patrzcie Manka profilowe, jakie zacne tlo
    https://m.facebook.com/mariusz.sierak.7?pn_re f=ec_friends_card&amp ;refid=17
  • gość 2017.05.19 [21:20]
    Z tymi zwlokami to troszke cie ponioslo. Nie porownuj trupa do jakiegos p*****lka. A tak w ogole to trzymam w lodowce szczelnie zamkniete robaki na ryby i co?
  • gość 2017.05.19 [21:21]
    21:20
    No to fajnie masz, smacznego.
  • gość 2017.05.19 [21:32]
    Dziekuje. Wiesz ,to taka dieta bialkowa he he.
  • gość 2017.05.19 [21:40]
    dziś [21:18]
    No tło pierwsza klasa. Teraz Anja od Rubikow bedzie pozowac na tle otwartych szaf i pawlaczy na przyklad. To jest trendy.
  • gość 2017.05.19 [21:43]
    [21:18] Dżizas!
  • gość 2017.05.19 [21:47]
    Tak jak na tym zdjeciu, tak w calym mieszkaniu. Szafa otwarta, zabawki na meblach, plansza do gry w rzutki. Gorzej niz w cyrku.
  • gość 2017.05.19 [21:55]
    dziś [21:47]
    Akurat przy dzieciach nie da sie utrzymac calkowitego porzadku,wiem cos o tym. Ale jako tako ogarniete zawsze mam. Jak bym chciala sobie pstryknac focie na fb czy inne cos to bym chociaz znalazla miejsce gdzie jest jakies spoko tlo a nie jakis burdel na kolkach. Jak wstawiali to zdjecie to nie widzieli co sie dzieje w tle? Tosz to szok.
  • gość 2017.05.19 [22:11]
    21:55
    Powiem Ci tak, moja mama wychowywala samotnie mnie i dwojke rodzenstwa w dwupokojowym mieszkaniu w bloku i uwierz mi lub nie, ale tak jak u MM nie wygladalo, a zaznaczyc musze, ze Mama pracowala jeszcze na 3 zmiany. Obecnie sama mam 3 letnia coreczke i ucze ja porzadku. Jak sie bawi, to sie bawi, ale jak jest koniec zabawy, to wie ze zabawki, klocki, lalki maja byc w koszach i nie ma dyskusji. Mam czysciutko i zadne zabawki nie leza mi na meblach.
  • gość 2017.05.19 [22:58]
    Kwestua wychowania i przyzwyczajen. Ale slabo to wyglada... Chyba nie jest problemem zamkniecie szafy... Wiadomo, ze nie kazdy ma mieszkanie jak z magazynu o wystroju wnetrz, ale wzgledny porzadek powinno sie zachowac jak sie puszcza zdjecia w swiat.
  • gość 2017.05.19 [23:33]
    dziś [22:58]
    I wlasnie to mialam na mysli. Nic dodac nic ujac.
  • gość 2017.05.19 [23:43]
    Mogliby przetrzeć to lustro chociaż, jak nie ściany upaprane, kafelki, to lustro.
  • gość 2017.05.22 [08:57]
    Jak zwykle dziadek przyjechał to trzeba pieniążki wydać w smyku na zabaweczki ...
    A blat w kuchni uświniony :/
  • gość 2017.05.22 [11:40]
    Nastepne klamoty do poustawiania na regalachoczko.gif
  • gość 2017.05.22 [17:58]
    hahahaha smiech.gif dokładnie. MM teraz od dziadka sępi na prezenciki, bo jakże nie skorzystać jezyk.gif Ciekawe jak długo będzie biegać i jeździć rowerem - niech zgadnę, do najbliższej zmiany pogody? smiech.gif
  • gość 2017.05.22 [18:59]
    Po co ona maluje ściany w starym mieszkaniu jak blok ma iść do likwidacji?
  • gość 2017.05.22 [23:41]
    Nigdy nie wynajmowalem od kogos mieszkania,ale wydaje mi sie,ze to wlasciciel powinien ogarnac jako tako mieszkanie,zeby zwerbowac najemcę. No ale skoro zostawili taki syf to moze wypada po sobie posprzatac. Jak pisze,nie znam sie. Co o tym myslicie?
  • gość wczoraj [08:50]
    Wszystko zalezy od umowy, ale jak zrobili taka gimele, to moze nie chce im zwrocic kaucji albo cos. A blok do likwidacji to chyba trzeba wlozyc do szufladki "bajki miszmaszowej".

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...