Odpowiedz na ten temat

Szarlo t

  • gość 2016.09.02 [20:55]
    Ktoś ogląda? Podoba się wam? Foodbooki były spoko ale odkąd vloguje to masakra. Próba wypromowania siostry która ma zakusy by nagrywac oraz prośba do widzów by pisali o czym ma być kanał siosry.No sorki ale jak nie masz pomysłu na kanał i nie wiesz o czym gadać to po co go zakładasz?
  • gość 2016.09.03 [02:58]
    Kolejna szusz, nuda, śniadania i kottkk
  • gość 2016.09.03 [08:56]
  • gość 2016.09.03 [15:46]
    na pierwszy rzut oka wydaje się w porządku, ale po obejrzeniu kilku vlogów stwierdzam, że nie odpowiada mi styl bycia jaki prezentuje. poza tym nie odpowiada na komentarze.
  • gość 2016.09.03 [21:11]
    Dopóki kręciła jedzienie to spoko ale po vlogach mam jej dosyć.Rzeczywiście taka druga szusz
  • gość 2016.09.03 [21:37]
    Świetna jest , baba z jajem. Bardzo zasłużony przyrost subskrybcji.
  • gość 2016.09.03 [21:52]
    Kotki,zakupy, niech kupi torebkę chanel i wypisz wymaluj Szusz, kto by chciał oglądać sepleniaca panią domu, mamy Szusz i to juz starczy.Ja nie oglądam jej szkoda czasu.
  • gość 2016.09.03 [22:20]
    dno
  • gość 2016.09.04 [16:07]
    bardzo fajna, zabawna, na luzie
  • gość 2016.09.04 [22:48]
    Kolejna, która na prostactwie i wulgaryzmie ma zamiar się wypromować.
  • gość 2016.09.18 [12:51]
    Na początku polubiłam ją za bycie naturalną. Niestety/stery, ale już jej kanału nie subskrybuje, ponieważ większość vlogow kręci "na siłę" . Nie ma już nic ciekawego do powiedzenia. Wydawała się miła,ale przedziera się chamstwo i prostactwo. Nie toleruje krytyki w żadnej formie, wręcz jest agresywna kiedy ktoś się waży wyrazić swoje zdanie. Usuwa komentarze, które się jej nie podobają. Zostawia tylko te schlebiajace. No niestety Droga Panno, skoro obnażasz się w internecie, to musisz się liczyć,że nie każdemu może się podobać to co mówisz, robisz pokazujesz. Cena eshibicjonizmu internetowego. Tak na marginesie.... pierdzącego męża mogłaś sobie i nam darować. Pozdrawiam i życzę (mimo wszystko) dużo subskrypcji.
  • gość 2016.09.18 [15:19]
    mnie zazenowaly vlogi z jej mezem. w zyciu bym takiego czegos nie udostepnila! ba! nie moglabym byc z kims takim. płytkie teksty i przeklenstwa. no ja dziękuję.
    a sama szarlot... zastanawiam sie czym sie zajmuje... i dlaczego nie maja dzieci...
    i tak, wiem, ze to osobiste tematy. ale mn8e to ciekawi i tyle.
  • gość 2016.09.19 [12:13]
    Odpuściłam sobie szanowną panią bo już chyba na kanale Szuszoliny więcej się dzieje..Ile można słuchać gadania do kotów..Kolezanka wzięła się za promowanie swojej siostry która wstawiła film na Yt a wcześniej bodajże prosiła by podsyłać o czym ma siostra mówić.Skoro nie ma pomysłu na kanał to po jaką cholere nagrywa.Bez sensu. A tak na marginesie to byłam w szoku że ma tylko 24 lata,dałabym jej więcej..Obie panie do siebie podobne z zachowania i gadki, prostactwo i nic więcej
  • gość 2016.09.19 [13:17]
    Mam podobne odczucia , czyli krecenie na siłę, a teraz jeszcze siostra, ktora nie ma nic sensownego do powiedzenia. Gada, aby gadac. Wieczne gadanie do kotow i patrzenie jak lapią muchy. Moj kot tez tak robi i wcale nie krece o tym vloga. W domu balagan, pety na stole, koty na stole i gumowa buzia krzywi sie do kamery w celu powiedzenia cokolwiek, aby minuty leciały. Stanowcze nie. Jest tyle innych myłych i na poziomie vlogerek. Tą pania odpuszczam.
  • gość 2016.09.19 [17:23]
    "COCO COLLECTION"- to jest klasa kobieta. Uwielbiam jej vlogi. Zdecydowanie więcej ma do powiedzenia niż pani Szarlot t. Dziewczyna nie dość,ze ładna,to jeszcze mądra. Łączą je chyba tylko dwa sierściuchy,ale mało co je widać. usmiech.gif
  • gość 2016.09.19 [18:46]
    nie ma 24 lat, jest z rocznika 88, mówiła w którymś vlogu. czemu z mężem nie mają dzieci to chyba ich sprawa, poza tym nie są małżeństwem z nie wiadomo jak długim stażem. mnie dziwi jedna rzecz - czasami mówi, że wychodzi do pracy, ale z vlogów wynika jakby całe dnie spędzała w domu. non stop koty - gotowanie - krzyczenie na koty - wyjazd do biedronki - koty - gotowanie - goniące się koty.
  • gość 2016.09.19 [18:51]
    dziwne jest też jej emocjonowanie się błyszczykiem w kształcie lizaka, puszką kawy z murzynem (to było mega słabe a przewinęło się przez kilka vlogów) czy kreskówką o zwierzętach.. mąż jak się czasem odezwie to człowiek czuje w środku zażenowanie usmiech.gif ale patrząc na zachowanie szarlot chyba pod tym względem się dobrali.
  • gość 2016.09.19 [20:38]
    24 lata ma jej siostra a ona bodajże 28.Źle skleciłam zdanie i tak wyszłousmiech.gif Do pracy chyba nie chodzi skoro ciągle kręci te swoje koty.Mogłaby trochę ogarnąć dom a te pety przy grillu to brrrr aż się jeść odechciewa.Nie przepadam za Laurą ale jej vlogi milej się ogląda i muszę przyznać że fajnie montuje.Pani Szarlott powinni zabrać kamerę by więcej nie nagrywała
  • gość 2016.09.19 [21:58]
    Nie nooooo, fajnie, że dziewczyna schudła (gratuluję), fajnie, że się tym podzieliła, fajnie, że jest dla niektórych motywacją, ale obecnie nie wnosi nic nowego. Patrząc na pierwsze vlogi, a obecnie, to dzieli je przepaść. Jak dwie różne osoby. Bałagan w domu....jeden czy dwa vlogi mniej i posprzątaj sobie. Puszczanie bąkow przy kamerze, bekanie, wyzwanie kotów od glupkow, debili i etc. Żartobliwie wprawdzie, no ale.... ten sam scenariusz każdego dnia. Czy chce to jeszcze oglądać? Już nie.
  • gość 2016.09.21 [00:45]
    Świetna jest, wesoła, wyluzowana, swojska.
  • gość 2016.09.25 [13:01]
    Ludzie co za prymityw!!! Beka, puszcza bąki przy kamerze, po co to to nagrywa??? Ma w głębokim poważaniu widza, mam nadzieję, że jej "kariera" na yt nie potrwa za długo.
  • gość 2016.09.25 [13:10]
    a ja mam nadzieje że potrwa jak najdłużej ! usmiech.gifusmiech.gifusmiech.gif Szarlotka, trzymamy kciuki za ciebie, jesteś super!!!!!
  • gość 2016.09.25 [14:45]
    mi sie wydaje, ze tymi xagrywkami chce pokazac jaka z nie jswojska dziołvha... hmmm nie tedy droga...
    .zaczelo sie juz powtarzanie tego samego jak u bugi. "uklafam puzzle...noo a teraz bedę ikladac puzzle..." bleblrbel i to wdzienczenie sie do kamery i sztuczne usmiechy... umarlam oststnio jak zobaczylam jej miniature w sukience w grochy i w sztucznym kwiatku na wlosach.... matko ..jestem rok mlodsza od niej..a taki styl to miewalam przed 20stką jak wydawalo mi sie, ze sztuczna roza bedzie fajnie wygldac lrzy koku (przy rozpuszczo ych to nawet wtedy sadzilam ze to beznadziejia..chyba ze na komunie)
    rozhulala sie, łapki w gore uderzyly do glowy i mamy .... kolejną kjut girl
  • gość 2016.09.26 [22:07]
    A ja się Karolcią przejadlam, odstawiam na jakiś czas i teraz znowu oglądam i nadal buzia mi się cieszy jak ją widzę. No tak mam smiech.gif Znowu kocham i uwielbiam smiech.gif Pozdrawiam Cię Karolinko usmiech.gif
  • gość 2016.09.27 [08:17]
    Nudy,nudy..Bekanie okraszone seplenieniem i gadką jakby miała 5 lat.Vlogi kręcone na siłe i po co? Wstawiała filmy co jakiś czas z jedzeniem i było ok a te vlogi to żenada..Szuszolina już jest ciekawsza
  • gość 2016.09.27 [11:15]
    Obejrzałam Szusz, bo nie wiedziałam kto to. Jest też ok. Miła, sympatyczna, mąż również. Niestety niektóre ciuszki jakie tam prezentuje są poza moim zasięgiem finansowym. Karolcia bardziej przypomina mnie dlatego tak chętnie ją oglądam. Uśmiecham się oglądając ją usmiech.gif Każdy znajdzie coś dla siebie u każdej z nich usmiech.gif
  • gość 2016.09.29 [01:20]
    Gdzie niby bąki puszcza? w jakim odcinku niby? pechowiec.gif
  • gość 2016.09.29 [22:31]
    o to ciekawe
  • gość 2016.10.03 [18:59]
    Gdzie niby te pierdy? Który to filmik?
  • gość 2016.10.03 [21:13]
  • gość 2016.10.06 [20:43]
    jej mąż puścił pierda na balkonie w filmiku "CYPR | SUSHI i BĄK usmiech.gif " z 8.09 i go podsumowała, że tak rąbnął, że płytki popękały, po czym on zripostował "A jak ty rąbiesz w pokoju to dobrze?".
    Świetne to było smiech.gif fajne ma podejście babka, na wesoło usmiech.gif
    ale jej bączka nigdzie nie ma smutas.gif chyba że w innym filmiku było?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...