Odpowiedz na ten temat

Where is Adzi???

  • gość 2017.09.11 [19:42]
    Fajny kabaret tu jest o naszej Adzi, Wymywanie bo ona wymywa wszystko i wszędzie (katy w apartamencie, owoce, warzywa, podłogi, włosy i siebie tez wymywa) wszystko jest wymyte octem i soda hahahahaha
  • gość 2017.09.11 [21:33]
    A ja na probe tez zaczelam uzywac sody (czasami octu) i jestem zaskoczona jak wszystko sie swieci usmiech.gif ( szczegolnie kafelki i armatura)
  • gość 2017.09.11 [22:07]
    Z ciekawosci zerknelam na ten kanal. Jakas baba, w pelnym makijazu, "pieszczac" sie ze soba niemozebnie, opowiaaada o "pukaniu" trzymajac plyn do plukania w rece.
    Kto takie pierdy oglada?
  • gość 2017.09.11 [22:46]
    Pukanie,wymywanie,wyżerka,ukrywanie dziecka,zakupy,kocie kupki -oto cała Wymyta!smiech.gif
  • gość 2017.09.11 [23:53]
    Kto takie pierdy oglada?
    x
    kafeteria hahaha
  • gość 2017.09.12 [00:06]
    Kafeteria z tego szydzi i ma ubaw na maxa bo te nagrywki to masakra, a fani komentują pod filmikiem ahhh ohhhh ehhhh cudowności
  • gość 2017.09.12 [00:57]
    "firanki już wykurzone pahnonce ale nie tak pieknke jak lenor niebieski wiszom w wymalowanym salonie"
    zrobiło mi dzień smiech.gif
  • gość 2017.09.12 [18:21]
    Rozkimna o pazurach no nie moge ..:::::
  • gość 2017.09.12 [22:10]
    A o czym ona może rozmawiać? Tylko o wymywaniu szopingu i pazurach.
  • gość 2017.09.12 [23:20]
    Ale ona gada po angielsku hahahaha
    powinna sie zastanowić (zapytać Werke) jak wymawia sie naprzyklad nazwy sklepów curys albo debenhams bo to jako ona mowi jest strasznie niepoprawne i wstyd trochę
  • gość 2017.09.13 [01:58]
    Golombki aguni dziś odfrunęły z gara a ona to pokazuje myśli ze to śmieszne? Ona juz naprawdę nie ma o czym nagrywać. Agus a kiedy bendom vlogi z toalety? Widzów to interesuje jaka bendzie konsystencja po tych nieudanych golombkach z pieczarkami.Bylaby jakas odmiana.
  • gość 2017.09.13 [13:36]
    Ja już nie mogę jak ta mała mega irytująca dziewucha wszędzie wystawia ten łeb i patrzy glupkowato... kurna... w co drugim ujęciu (wONtku) wyskakuje jak debil jakiś...
  • gość 2017.09.13 [14:41]
    Dokladnie mysli ze juz jest gwiazda he he.
  • gość 2017.09.13 [18:58]
    Trafiłam tu przypadkiem. Dawno Aggi nie oglądałam, bo nudno się zrobiło. Kim w końcu jest ta Weronika dla niej?
  • gość 2017.09.13 [19:27]
    Bankomatem
  • gość 2017.09.14 [16:33]
    nie bedzie juz magii wymywania, bo bylo male zainteresowanie smutas.gif
  • gość 2017.09.14 [18:37]
    Naobiecywala ze bendzie mania wymywania ludzie pokupywali sodem i ocet hurtem a tu nic klamczucha.
  • gość 2017.09.14 [21:05]
    Teraz Puśin Ger generuje większe przychody to co beNdzie się bawić w magię wymywania. smiech.gif
  • gość 2017.09.15 [00:16]
    no i git smiech.gif
  • gość 2017.09.15 [08:31]
    Magii sprzątania nie będzie, bo nie ma wyświetleń i nie ma eryków. smiech.gif
  • gość 2017.09.15 [08:33]
    W ostatni filmie na początku tłumaczy ile to roboty, a żadna małpa , tfuuu fanka, nie chce tego oglądać.
  • gość 2017.09.15 [11:58]
    Ale z jaką pretensją to mówiła. Niestety prócz manii wymywania nie ma u niej żadnych ciekawych filmików. No ale wiadomo lepiej ilosc niz jakosc zeby tylko monety z youtuba sie zgadzaly smiech.gif
  • gość 2017.09.15 [12:17]
    Ostatni vlog to nudaaaaa,nie da sie tego ogladac,w kolko jeno i to samo i tak codziennie przez caly rok.Powinni juz zaminac kanal bo to jest az niestrawne.
  • gość 2017.09.15 [16:19]
    Wymyta pisze ksiONzkem o wymywaniu dlatego nie ma manii wymywania.
  • gość 2017.09.15 [17:05]
    Ta ...a ksionszka bendzie mieć tytul Sekrety Wymywania.
  • gość 2017.09.15 [19:31]
    Apartamentowiec ???!!!! Serio? Śmiechu warte czy ona wogole widziała apartamenty, przecież to mieszkanie jest od państwa, to powinna mówić komunalne no moze "apartament komunalny od państwa" albo apartament socjalny, niech pokaże jak wyglada taki apartamentowiec z zewnątrz hihihi to ocenimy
  • gość 2017.09.15 [20:33]
    Toz to wielka pani z apartamentowca bardzo mozliwe ze socialnego.
  • gość 2017.09.15 [21:20]
    Ten ostatni vlog był mega "interesujący" jak mozna takie gnioty nagrywać, wysiadka pod apartamentowcem, donica na balkonie, wnoszenie suszarki z ciuchami z balkonu i rozmowy z kotem. Idę spac .....
  • gość 2017.09.15 [23:56]
    Oglądacie pusingela? Skąd u niej te wyświetlenia
  • gość 2017.09.16 [12:59]
    Można, można jak widać dobrze ze juz nie wspomina o rozwolnieniach lilusi i pobytach u weteryniarza.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...