Odpowiedz na ten temat

Pierwsza Miłość

  • gość 2017.04.05 [18:24]
    Jednego odcinka nie widzialam i teraz patrze,ze Bartek jest.Jednak go nie usmiercili?Jak to sie stalo,ze wrocil?
  • Zobacz także:

  • gość 2017.04.05 [18:34]
    A kiedy Bartek wrocil?Kurcze w piatek nie ogladalam i mi umknelo
  • gość 2017.04.05 [23:23]
    Gdy jest rozmowa telefoniczna , pokazują napisy na zewnątrz, wszędzie tak jest, w Przyjaciółkach teżusmiech.gif
    Czy Aleks kocha Sabinę czy tylko ją lubi?
  • gość 2017.04.06 [09:41]
    ona nie gra tylko jest po prostu sobą. widać, ze suczysko z niej
  • gość 2017.04.06 [12:46]
    Aleks pobije się z ojcemusmiech.gif , wyobrażam sobie jak firma lata w powietrzu z papierami, rozwalone biurko i przerażoną sekretarkę
  • gość 2017.04.07 [12:56]
    Nie lubię aktora grającego Aleksandra i nie pasuje do Sabiny. Żal mi jej, myślałam, że w nim obudza się ludzkie odruchy wobec Sabiny i całej sytuacji w pracy. Mam nadzieję , że zostanie zdemaskowany i poniesie karę. Paskudny typ, a druga moja antypatia to oczywiście Marianna. Wstrętne, przebiegłe dziewuszysko bez skrupułów, zrazila do siebie wszystkich. Nic dobrego nie można o nich powiedzieć, powinni ich spiknac że sobą.
  • gość 2017.04.07 [13:24]
    Aleks jest słaby psychicznie, boi się o swoją pracę, mógł zrezygnować z kradzieży dyskietek z komputera, ale słucha ojca, nie potrafi sprzeciwić sięusmiech.gif , Artur dowie się, że ktoś kombinował z
    hasłem Sabiny, będzie na nią wściekły
    Mąż Pauliny wpadnie w hazard, ona chce rozwieść się
  • gość 2017.04.07 [18:29]
    Z Bartkiem to byla prowokacja ja sadze ze to bylo tak ze policja razem z Bartkiem juz czekala na Tole w hotelu i tam zostala zatrzymana kiedy chciala zabic Bartka i bardzo dobrze ja bym nie ogladala pierwszej milosci gdyby Tola zabila Bartka usmiech.gif pozdrawiam wszystkich fanow pierwszej milosci. smiech.gif
  • gość 2017.04.08 [14:45]
    Wiktoria i Olek tańczyli walcausmiech.gif , romantycznie
    Sabina odkryje tajemnicę Aleksandra
  • Argen 2017.04.10 [20:58]
    Aleksander szperał w laptopie Sabiny, znalazł hasło w pliku tekstowym
    jak można być tak nieostrożnym?
  • gość 2017.04.11 [23:31]
    Ojciec Artura miał romans z matką Aleksandra, dlatego prezes go nienawidzi
  • gość 2017.04.12 [03:09]
    23:31 serio? Jeszcze sie okaże, ze Artur i Aleksander sa braćmi pechowiec.gif
  • gość 2017.04.12 [18:50]
    Kiedyś brat Pawła mariusz był z Klaudia a teraz ta Klaudia gra tu luize zauważyliście to?
  • gość 2017.04.12 [22:34]
    Wszyscy u Sabiny rzucili się na spaghetii jak głodne wilki
    Luiza miała jasne włosy , pamiętam ,że jadła krem ze strusia w
    kawiarni i jej nie smakowało, Mariusz żałował, że wydał tyle pieniędzy na drogie danieusmiech.gif , ale to były dzieciaki
  • gość 2017.04.14 [10:30]
    Artur złapał ptaszka, Aleksander dowie się, że jego mama miała romans i nerwowo zareaguje
    Między Kingą a Asią znowu są napięcia, dziewczyna nie czuje się
    doceniana w pracy, wybiera galerię Anety i sprzedaje obrazy ,
    Marek też z nią kłóci się
  • gość 2017.04.15 [10:30]
    Sabina i Aleksander w łazience, pięknej i eleganckiej, on pod prysznicem, szyba zasłaniająca wszystko
  • gość 2017.04.15 [16:37]
    Artur powie Wekslerowi kim jest Aleksander, przerażony Karol chce ostrzec Sabinę
  • gość 2017.04.15 [18:54]
  • gość 2017.04.18 [11:47]
    Ja nie wiem czy ta kobieta co gra Emilke jest trochę upośledzona czy gra taka trochę upośledzona ciągle tylko "yyyyyy" między słowami masakra
  • gość 2017.04.18 [19:42]
    Ola i Archie mogliby być parąusmiech.gif
  • gość 2017.04.19 [18:50]
    Zna ktoś nazwę biustonosza i spódniczki Beatki z dzisiejszego odcinka?
  • gość 2017.04.19 [19:01]
    Beatka figura idealna
  • gość 2017.04.20 [08:26]
    haha widać jaki jest rozstrzał miedzy nagraniami smiech.gif . Jedna scena - Maryna gruba, kolejna - szczuplejsza o wiele, następna - gruba. i tak w kolko
  • gość 2017.04.20 [09:16]
    Ola stanęła na głowie, fajna dziewczynausmiech.gif , podziwiam ją za cierpliwość i wytrwałość, Marysia poszalała, ruch to zdrowie
  • gość 2017.04.21 [10:59]
    Ale Beatka duże pushapy nosi smiech.gif aż odstające te cycki ma hehe biedne ściśnięte oczko.gif
  • gość 2017.04.21 [15:31]
    Myślicie, że między Beatką a Mikserem coś będzie? Z jednej strony może nie byłoby to złe, nie musieliby ich pokazywać mizdrzących się, już żyją trochę jak w związku, ale chyba sobie tego nie wyobrażam :/. Jakieś sugestie się ostatnio pojawiają.
    Maryśka mnie wkurza wrrrr, chodzi tylko i się mądrzy. Z początku zgrywała honorową a teraz rządzi sie u Kingi w fitnessie za kasę Michałą i wielką panią bizneswoman zgrywa buahaha, utrzymanka zwykła oczko.gif . Nie miałabym nic przeciwko, że korzysta z kasy męża, gdyby tak tej głowy wysoko nie nosiła.
  • gość 2017.04.21 [17:39]
    Też mi się nie podoba zachowanie Majki w klubie, zbyt pewna siebie, rządzi się i wtrąca. A co z Martą?
  • gość 2017.04.21 [19:41]
    Aleks ma kompleksy, bo ojciec go nie kochał, a może prezes wie , że nie jest jego synem
    Sabina będzie go brońić przed oskarżeniami o włamanie się do komputera
    Marysia pokłóci się z Kingą o zmiany w pracy
  • gość 2017.04.22 [00:01]
    Nazwa stanika beaty to super breast sexy push up double volume miss lova lova
    A spodniczka to spanxy sexy spaghetti pure love bandage dress
  • gość 2017.04.22 [12:14]
    aktorka grająca beatke cycki ściska strasznie hehe pamiętam ja z serialu mamuśki to była płaska jak deska

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...