Odpowiedz na ten temat

streszczenie Następnych Odc.NA WSPOLNEJ dla ciekawskich...

  • gość 2017.07.17 [13:55]
    Dobrze,że jego syn nie żyje, nie żal mi Rogalskiego
  • Zobacz także:

  • gość 2017.07.17 [14:47]
    Ha, pamietam,ze w czasach mojego dziecinstwa, lecial w tv taki czeski serial pt. 'Arabela' - wedlug mnie Malwina jest ludzaco podobna do tytulowej bohaterki usmiech.gif . Ktos jeszcze paamieta ten serial?
  • gość 2017.07.17 [14:49]
  • gość 2017.07.17 [17:25]
    Ale ona miala krotkie blond wlosy usmiech.gif moze troche z twarzy podobna.
  • gość 2017.07.17 [22:58]
    Podobna jest i to mega
  • gość 2017.07.17 [23:34]
    Arabela ładniejsza
  • gość 2017.07.17 [23:44]
  • gość 2017.07.18 [10:41]
    Eliza , Jarek, Malwina , Bruno pogodzą się przy ognisku, przyjaźń jest najważniejszalapka.gif
    Agata będzie z Norbertem
    wszyscy są razem
    Ostrowski prześpi się z byłą żoną, która go pociesza po przykrej komisji w szpitalu
  • gość 2017.07.18 [14:43]
    Masakra jak ostrowski zdradzi ewe to sorry ale ta kobieta naprawde ma pecha do facetow. Ją juz kazdy zdradzil lub byl uzalezniony od wódy czy gór.
  • gość 2017.07.18 [16:18]
    Jablczynska już w ciąży w aktualnych scenach
  • gość 2017.07.18 [20:53]
    Ale ta baba wkopala Wojtka. Nie dala sobie nic powiedzuec ani dogadać. A przeciez prawko to jego narzedzie pracy. Coz. Taki pech.
  • gość 2017.07.19 [10:26]
    Kto zawinil w tej stluczce? Bo przeoczyłam wczoraj te scenę.
  • gość 2017.07.19 [14:40]
    laska cofała się i stuknęła ich. samochód miała służbowy i wszystki stłuczki muszą być potwierdzone przez policję !
  • gość 2017.07.19 [15:44]
    Rozmawiała przez telefon, głupi kierowcy tak robią, często widzę ludzi z komórką w ręku, przez nich są wypadki!
  • gość 2017.07.20 [08:17]
    Aaa czyli to ona zawinila. I aby sie wybielic zadzwonila na policje i zawaliła wine na wojtka. Pech bo akurat sie napil.
  • gość 2017.07.20 [10:23]
    Elżbieta to straszna sztywniara. Mogliby troche poluzowac tej postaci,bo nawet na obiad z młodymi wystroila sie jak na firmowa kolacje.
  • gość 2017.07.20 [10:28]
    wątek z wypadkiem Wojtka jest głupi
    Wojtek był z kolegą, zawsze mogli powiedzieć, że on tylko właczył silnik - zgodnie z przepisami nawet pijany może tak zrobić - aby sprawdzić czy dobrze pracuje przy naprawie. Poza tym baba gadała przez komórę - powinni tez to obaj powiedziec policjantom. A Wojtek mógł dodatkowo zażądac badania krwi, bo alkomat mógł nie mieć odpowiedniego atestu. Żeby nie było - w Niemczech kierowca może mieć 0,5 promila , a są kraje gdzie ta granica jest 0,8 promila. A on miał tylko 0,3.
  • gość 2017.07.20 [10:49]
    Dokładnie. Mogli zrobic babie awanture bo to ona ich stuknela a za gadanie przez komorke mandat sie dostaje. A oni grzeczni i jeszcze ja przepraszali. I skończyło sie to fatalnie.
  • gość 2017.07.20 [16:25]
    Szkoda,że nie mieli nagrania stłuczki, to byłby dowód
  • gość 2017.07.20 [16:28]
    Anastazja nie czuła się dobrze będąc na obiedzie, w jej domu nie było miłości, nie miała cudownego dzieciństwa jak Julia, gdzieś tak w głębi duszy to jest skrzywdzona dziewczynka
  • gość 2017.07.20 [17:55]
    Czula sie skrępowana. A to dziwne bo to taka przebojowa dziewczyna. Strzelila z tym rodzeństwem dla Julki. Ela jej pewnie teraz nie znosi.
  • gość 2017.07.20 [20:22]
    Nie wiem czy ktoś tu miał okazje dmuchać w taki alkomat ale to zwykły tester, dwie lampki pokazują czy ktoś jest pod wpływem czy nie, a wyświetlacza w nim niema. Policjanci odczytali to 0,3 chyba z oczu Wojtka ....
  • gość 2017.07.20 [22:04]
    Jesli tester wykazuje ze koles ma alko w wydychanym powietrzu to badaja normalnym alkomatem ze wskaźnikiem
  • gość 2017.07.20 [23:58]
    Ta Ela strasznie mnie wkurza, taka wiecznie naburmuszona i nadąsana masakra
  • gość 2017.07.21 [00:05]
    Nie wierzę ,że Dorota tak postapiła ze Smolnym pechowiec.gif
    Ale świnia !!! On jej pomaga za wszelką cenę, a tu taki numer z tym pozwem ! Tym bardziej znajomym się takich numerów nie robi !
  • gość 2017.07.21 [06:46]
    Dorota dla rozglosu to zrobila. Ostrowski pojechał po bandzie. Ewa 100razy ladniejsza od ex zony. Myslalam ze to spoko chlop. Coz. Ewa nie ma szczęścia i juz.
  • gość 2017.07.21 [11:24]
    Scenka a alkomatem pokazuje, że scenarzyści albo sa kompletnymi ignorantami, albo robią wszystko byle taniej, traktując widzów jak debili smutas.gif
  • gość 2017.07.21 [12:15]
    Ostrowski się przespał z byłą??? Myślałam ze się przytulili tylko?
    Scena z stłuczka rzeczywiście kiepska. Baba wyszczekana i dwóch chłopa uwaliła.
    Niepotrzebnie Miro dał to piwo. Wojtek znow ukrywa przed Żanetą i będzie zadyma. Mógł na krew od razu jechać, do czasu dojazdy by poziom pewnie spadł. Głupka zrobili z Wojtka w tej scenie.
    Smolny teatralnie wystawił Pseudogwiazdke!!!
    Obawiam się tylko, czy ona w ramach zemsty nie ujawni "romansu" ze Smolnym. Z mężem chyba jej już nic nie łączy wiec nie na niczego do stracenia. Basia będzie miała znow twardy orzech do zgryzienia.
    Łucja wróciła smutas.gif strasznie, nie cierpię tej postaci, nic się nie zmieniła, mega sztuczna.
    Sprawa Olafa powinna mieć ciąg dalszy, pociągnięcie Rogalskiego do odpowiedzialności, zastraszanie i przekupstwo ludzi. Powinien ponieść karę.
  • gość 2017.07.21 [21:57]
    Joasia będzie miała nowego pomocnika w pracy przy zwierzętach, chłopak jest przystojny
    Matka Żanety będzie biednego Wojtka męczyła,że nie ma pracy, zawsze cięta była na niego, nie znoszę wiejskich bab
    Sandra nie ma lekko z karierą, bo singiel ma zagrać sama, a nie z Michelem, co wybierze?

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...