Odpowiedz na ten temat

Żony Hollywood kto ogladal

  • gość 2015.10.22 [21:11]
    A ja też jak trafię to lubię się odmóżdżyć przy tym programie. Fajnie pokazane ich życie, nawet jeśli to ustawione jest. Fajnie i tak naturalnie pokazana Ameryka.
    Padam jak laska od piesków śpiewała jednemu z nich "z popielnika na Wojtusia iskiereczka mruga..." oczko.gif A tak co wymieniają marki butów i torebki to straszna jest. Mega mega sztuczna i jakaś taka dziwna. Jej mąż ma bardzo dobry polski akcent, nie zepsuty amerykańskim. Akcja z "limo" była tragiczna.
  • gość 2015.10.24 [09:37]
    moze ii jej odbilo ale nikomu niekradnie, ma fanaberie ale kto bogatemu zabroni?
    xx
    madry czlowiek jak ciezka praca dochodzi do luksusu to ma szacunek do pieniadza i ogolnie do otoczenia , owszem nie chodzi o to aby dusil grosze i w dalszym ciagu ubieral sie w szmateksie i jezdzil zdezelowanym rupieciem ale ma szacunek do ciezkiej pracy do ludzi i do pieniadza a ta stara durnowata raszpla rozum stracila to po ptostu glupia baba
  • gość 2015.10.29 [14:32]
    Dla mnie to reżyserowana ściema.
    Panie lecą według ustalonego scenariusza. Pani Korta, niczym aktorka ze spalonego teatru, wiła się w łóżku, zgrywając rolę skacowanej primabaleriny. Widać były momenty, w których ledwo panowała nad tym żeby nie wybuchnąć śmiechem.
    Pani Kołodziej to zaś najlepszy komik tego serialu smiech.gif ubarwia ten nudnawy program. Promotorka polskiej kultury, odznaczona medalem przez Komorowskiego, genialnie odgrywa rolę zmanierowanego babiska,. smiech.gif prywatnie jest na pewno inną osobą. Dlatego z dużym dystansem podchodzę do tego programu.
  • Duch269 2015.11.03 [21:44]
    Beznadzieja nie sztuka jest nakrecic program jak polki naciagaja bogatego fajera, zrubcie program jak 10 rodzin przezywa miesiac w miesiac za 15000 ,zobaczycie polskie realia i ze ludzie daja rade.
  • Duch269 2015.11.03 [21:47]
    Beznadzieja nie sztuka jest nakrecic program jak polki naciagaja bogatego fajera, zrubcie program jak 10 rodzin przezywa miesiac w miesiac za 1500 zl ,zobaczycie polskie realia i ze ludzie daja rade.
  • gość 2016.03.21 [16:02]
    Nikt nigdy na świecie nie dorobił się milionów czy miliardów uczciwie zaczynając od zera. Znam setki ludzi pracowitych tyrających od rana do nocy czasami po 15-20 godzin, część z nich była wiele lat zagranicą i nigdy nikt z nich nie dorobił się niczego. Śmieszą mnie historyjki typu: roznosiłem ulotki albo składałem długopisy i tak doszedłem do setek milionów na koncie smiech.gif
  • gość 2016.06.01 [14:23]
    a nikogo nie dziwi ,że po 20latach "mieszkania w holywood" te blond silikony nie mówią poprawnie po angielsku? usmiech.gif
  • gość 2016.12.26 [14:50]
    Mnie się podoba może to i jest wyrezyserowane ale dla mnie na chwilę jest odskocznia od rzeczywistości jaka mamy tu w Polsce
  • gość 2017.02.14 [23:51]
    Rozwieję Wasze wątpliwości. Wszystko jest ukartowane. Ewa jako jedna z nielicznych pokazuje swój prawdziwy dom, ale i tak większość scen musi być zmyślona. Mimo wszystko Ewa to akurat jest fajna babka prywatnie. Helena i Rodrigo na potrzeby programu "mieszkają" w domu szefa Rodrigo. Samochody i mieszkania są wynajmowane, wszystko zmyślone. Nie dajcie się nabijać w butelkę. Bogaci ludzie nie chcą pokazywać w programach telewizyjnych swojego życia, bo to nie jest opłacalne ani pod względem finansowym, a tym bardziej pod względem bezpieczeństwa. To tylko ogłupiający program.
  • gość 2017.02.19 [14:43]
    Ta Iwona to porażka kasy ma tyle a włosy rozjasnione farba najtańszą w stylu (farby joanna )nie ma lusterka czy co $ a raczej stylu
  • Kobieta i matka Polka 2017.03.20 [23:03]
    To nie są normalni ludzie tacy jak nas otaczają to są ludzie bardzo chorzy nie wiedząc o swej chorobie jaką jest pycha i przeciąg w głowie normalna kobieta tak nie wyraża swoich emocji i zachowań żal tylko tych mężczyzn no prucz rodrigo widać wielokrotne upadki z konia pozostawiły ślady szkoda czasu i nocy zakrywać oglądając takich pozerów jest wielu bogatszych kobiet w stanach i nigdy nie wystąpiły w takim programie zacji swej inteligencji i klasy ten program to dla fanów przedziału 13-15 lat dajcie spokój szkoda czasu na takie coś jest o wiele ciekawszy zeczy do zrobienia niż oglądanie pustaków
  • aszczerbik 2017.03.23 [16:31]
    Bez Heleny to już nie to samo smutas.gif
  • gość 2017.04.19 [19:11]
    Mnie rozwala ta ponaciagana na ryju babcia , zona tego z NASA , ona i jej meksykanski ogrodnik hehehehe
    Iwona i Puczi ktory nie jest psem tylko ludziem tez jest dobra ale najwieksza beke mialam z tych idiotow co pod krawatem na urodziny psa przyszli usmiech.gif
  • Mimi____ 2017.04.24 [02:46]
    Poszukajcie na amerykanskich forach o tym facecie Iwonki, to sie zdziwicie. Akurat ta para chyba najbardziej sciemnia z wszystkich, pod kazdym wzgledem.
    Ta cala Ewa Halina, nie wiem czy widzieliscie front jej domu i ulice smiech.gif Zaloze sie,ze u nie mal kazdego tez na nowo umeblowali dom albo odpicowali. Z bogatych to tylko naprawde Chanelowa byla i teraz ta babka co dostala Bentleya.
    Zwroccie uwage w tych domach na garaze, czesto to sa na 2 auta, co jest absolutna norma w USA. Auta tez niby kupuja luksusowe, ale kolor sie nie podoba, tiaaa smiech.gif
    Helena Rodrigo tez mysle,ze bardzo duzo sciemniaja, oni sa sprzedawcami nieruchomosci, ale u kogos, nie pracuja na siebie. Zreszta bylo widac, jak R wynajal im apartament w hotelu w Vegas, robili wielkie galy jakby w zyciu nie byli w dobrym hotelu. Ciekawe,czy spedzili tam chociaz jedna noc - moze na koszt programu jak juz smiech.gif
  • gość 2017.04.24 [02:57]
    Ja oglądałam jak jedna żona Hollywood (około 65 lat) robiła mężowi rybę to surowa wsadziła na patelnie i jak zaczęła mieszać to się zupa z tego zrobiła i na wierzch ozdobiła bułka tarta .... i się cieszyła z tego .....
  • gość 2017.05.15 [23:19]
    Uwielbiam Helenitę jest normalna, inteligentna, a nie jak reszta same Pustaki.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...