Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość Ewka

Chce wziąść rozwód ale nie mam o tym zielonego pojęcia i szukam pomocy

Polecane posty

Gość gość Ewka

Witam. Mam nadzieję ze znajdą sie osoby które mi pomogą. Chce złożyć pozew rozwodowy bez orzekania o winie. Razem z mężem mamy wspólne dzieci 4 letnia córkę i rocznego syna. Jestem zielona w tym temacie. Co będzie mi potrzebne prócz aktów urodzenia i małżeństwa. Dodam że mieszkamy razem. Choć M jest ciągle na wyjazdach więc częściej go nie ma jak jest. Jestem takze jeszcze przy nim ubezpieczona ponieważ jestem osobą bezrobotną. Proszę o Was o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wiesz, nie wierzyłabym poradom z forum. Może udaj sie do jakiegoś prawnika (bez tego i tak się pewnie nie obejdzie). Na dobry poczatek spróbuj może w punkcie bezpłatnej pomocy prawnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czym sie mąż zajmuje? Co to za praca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zzz zniecierpliwiony
Gdzie będziesz mieszkać i z czego zamierzasz utrzymać siebie i dzieci? Jeżeli uważasz i chcesz by dzieci były z Tobą. I z czego utrzymujesz siebie i dzieci? Teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Autorka ma nowego chłopa i tam zamieszka, a bez orzekania o winie bo to ona rogi przyprawiła mężowi, a nie on jej. Go nie ma w domu, a jej się nudzi. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zniecierpliwiony,ot*pie*rtol sie z tymi pytaniami !!!!!! Ci cie obchodzi czyjes zycie ? Kobieta pyta o cos innego a jak chcesz pisac,to daj odpowiedz w temacie a nie dywaguj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość