Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jwekkkkkk

majatek

Polecane posty

Gość jwekkkkkk

czy mi ktos powie jak długo ciągną sie sprawy o podział majatku ile kosztuje adwokat za miesiac mam sprawę a jestem zielona co trzeba przedstawic na pierwszej sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość za ogolnie
przedstaw po krotce sprawe. zalezy od chsrakteru sprawy i sadu rejonowego, tzn. czy ma duzo spraw czy jest mniej oblozony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jwekkkkkk
chodzi o podział majatku po rozwodzie co jest potrzebne na pierwszej sprawie mój byly nie chce ugody nie zgadza sie zebym dostała wiecej z naszego majatku ze wzgledu na dziecko jeszcze przeliczył ile mam mu zwrócic za remont który wykonał ze swoich pieniedzy /darowizna od rodziców/twierdzac ze mieszkanie które jest moje ma dzisiaj przez to wieksza wartos czy moze żądać wiekszej spłaty niz to co ma na fakturach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lamella
eks niestety ma rację, majątek dzieli się 50/50 nawet gdybyście mieli dziesięcioro dzieci. a skoro miał udokumentowaną darowiznę na siebie od rodziców - to był to jego majątek odrębny, który przeznaczył na twój osobny majątek. Faktem jest, że może dochodzić zwrotu większej kwoty niż wynika z faktur, to oczywiste, bo jest choćby inflacja, czy koszt pieniądza. Minimum tego co może dostać to zwrot odsetek, które by dostal gdyby tę kwotę zainwestował inaczej np. w lokaty. Może skutecznie powalczyć o więcej, ma podstawy (o ile ma udokumentowaną darowiznę), bo cena mieszkania przed i po remoncie może się bardzo znacznie różnić. Tyle, że takie sprawy trwają, oboje wykosztujecie się na adwokatów, lepiej się dogadać, bo może się okazać, że koszty sprawy przekroczyły wartość sporu.

Udostępnij ten post