Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

takamama20

Rozwód Olsztyn 2011. Konkretnie!!!!

Polecane posty

Witam Wszystkich. Chciała bym się dowiedziec wszystkiego o rozwodzie z konkretnego miejsca, jak to wszystko sie toczy, ile trwa... Dzisiaj złozyłam pozew o rozwód za porozumieniem stron, mamy male dziecko ale chcemy je wspolnie wychowywac bez ograniczania się co do widzen. Krótko mówiac wszystko polubownie, bez oczerniania się. Nastąpił trwaly i zupelny rozklad pozycia malzenskiego i wszystkich wiezi. Prosze napiszcie jak to sie odbywa w Olsztynie. Ile sie czeka na sprawe, jaki jest sedzia. Wszystko co jest istotne. Z góry dziekuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam Panią, jestem prawnikiem z dużą praktyką w sprawach rozwodowych, przygotowuję również plany wychowawcze co do małoletnich dzieci, przeprowadzam mediację. Wypowiadam się również na wielu forach związanych z prawem rodzinnym. Jeśli jest Pani zainteresowana proszę o kontakt bezpośredni na e-maila: zapytajmnieoswojeprawo@gmail.com Udzielę Pani kilku wskazówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Polaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zapytaj mnie o swoje prawo udzielasz ich za darmo???????????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Różnie... Polaaa nie bądź niedowiarkiem... działam w jednej z fundacji tam pomagam nieodpłatnie samotnym matkom. Ogólnie moje porady nie są drogie. a w prostych sprawach udzielam porad ,,za darmo''. Wiesz dobrze, że prawnik też musi jakoś zarobić na życie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IDAAA