Odpowiedz na ten temat

Rozwód Olsztyn 2011. Konkretnie!!!!

• takamama20 2011.11.08 [18:45]
    Witam Wszystkich. Chciała bym się dowiedziec wszystkiego o rozwodzie z konkretnego miejsca, jak to wszystko sie toczy, ile trwa... Dzisiaj złozyłam pozew o rozwód za porozumieniem stron, mamy male dziecko ale chcemy je wspolnie wychowywac bez ograniczania się co do widzen. Krótko mówiac wszystko polubownie, bez oczerniania się. Nastąpił trwaly i zupelny rozklad pozycia malzenskiego i wszystkich wiezi. Prosze napiszcie jak to sie odbywa w Olsztynie. Ile sie czeka na sprawe, jaki jest sedzia. Wszystko co jest istotne. Z góry dziekuję usmiech.gif

• zapytaj mnie o swoje prawo 2011.11.08 [20:06]
    Witam Panią,
    jestem prawnikiem z dużą praktyką w sprawach rozwodowych, przygotowuję również plany wychowawcze co do małoletnich dzieci, przeprowadzam mediację.

Wypowiadam się również na wielu forach związanych z prawem rodzinnym.

Jeśli jest Pani zainteresowana proszę o kontakt bezpośredni na e-maila:
    zapytajmnieos wojeprawo@gmail.com

Udzielę Pani kilku wskazówek

• Polaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2011.11.08 [20:08]
    zapytaj mnie o swoje prawo udzielasz ich za darmo???????????????????????????
  • zapytaj mnie o swoje prawo 2011.11.08 [20:15]
    Różnie... Polaaa nie bądź niedowiarkiem... działam w jednej z fundacji tam pomagam nieodpłatnie samotnym matkom. Ogólnie moje porady nie są drogie. a w prostych sprawach udzielam porad ,,za darmo''.
    Wiesz dobrze, że prawnik też musi jakoś zarobić na życie...
  • IDAAA 2011.11.08 [21:27]
    Najważniejsze jest dobro dziecka.Pierwsza rozprawa idzie zawsze w kierunku porozumienia się.Nakłanianie do spróbowania "jeszcze raz"Ze względu na dobro małoletniego dziecka.
    Jeśli to Was nie ruszy, Sąd wyznacza następny termin i w takim układzie jak piszesz dostajecie rozwód.Ile to trwa w Olsztynie?Nie wiem.Gdzie Ci się spieszy? co nagle to po diable.
  • cubea 2011.11.21 [14:13]