Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Ineczka

Rosja.Moskwa.Wschod.Kto zna jezyk rosyjski???

Polecane posty

Gość Ineczka

Ciekawi mnie ilu z Was zna ten jezyk i na jakim poziomie.Komu sie podoba,a komu nie i dlaczego? Czy ktos z Was byl w Rosji,w ogole na wschodzie?Jesli tak,jakie sa Wasze wrazenia?Jestem studentka rusycystyki :) Chetnie nawiaze konakt z ludzmi o podobnych zainteresowaniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja znam rosyjski biegle. Urodziłam sie tam. A potem mieszkałam pare lat. Nie byłam tam dawno, ale wiem ze bardzo sie tam zmieniło. Moskwa jest teraz nowoczesna i wielokulturowa. Moja mama byla niedawno, i opowiada, ze na ulicach słychac hinduski, języki afrykanskie, japoński.... :D Duzo młodych ludzi z wielu krajów jezdzi do Moskwy studiowac. Ja pewnie pojade tam za kilka miesięcy na pare dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach