Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Roscinante

Bardzo biedny facet

Polecane posty

Gość Roscinante

Cześć, przede wszystkim dziewczyny. Nazwa tematu znamionuje problem, ale pozwolę sobie sprawę delikatnie rozpisać. Otóż jestem studentem, mam dwadzieścia kilka lat. Moje życie potoczyło się tak, że naprawdę ciężkie studia uniemożliwiają mi stałą pracę przy nich, zarabiam tylko w wakacje, o ile nie muszę rozkładać sesji na wrzesień. W tym roku powinienem mieć taką możliwość, rok temu nie mogłem, dwa lata wcześniej musiałem wspomóc rodziców. Nie łapię się na stypendium socjalne, ale z uwagi na kredyty rodziców i tak jest bardzo ciężko, na życie towarzyskie, rozrywkę, pieniędzy zwyczajnie mi brakuje (sam potrafię zadowolić się książką, nauką języka, czy dobrym filmem we własnym gronie), brakuje też na porządne ubrania, chodzę w zdartych, kilkuletnich ciuchach. Zdarzyło się też tak, że jestem przy tym wszystkim osobą bardzo przystojną, czuję wzrok kobiet na sobie, czuję ich zainteresowanie i mimo bycia skrytym introwertykiem, okazji do poznania drugiej połówki nie brakuje. Mimo to przez parę lat miałem problemy z tym, żeby na jakiekolwiek akcje drugiej strony odpowiedzieć (jako romantyk czekam też na chwilę, kiedy coś poczuje i takie się zdarzają), z jednej strony dlatego że na przystojnego wyrosłem i okres dojrzewania przeszedł mi bez kontaktów damsko-męskich, więc moje obycie jest dość oderwane od rzeczywistości, z drugiej strony dlatego, że często zdarzało mi się przechodzić obok nawiązanej relacji, kiedy druga strona mocno się już angażowała. Obecnie jednak pchnąłem się do przodu, ale któryś już raz dochodziło do konfliktów z uwagi na ww. biedę czy brak czasu. Nie lubię spowiadać się z mojego życia świeżo poznanym dziewczynom, a bywam posądzany o skąpstwo (kiedy ledwo stać mnie na jakiekolwiek wyżywienie samego