Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

VVV

Co robić, żeby znaleźć dziewczynę? Poważnie.

Polecane posty

Jestem studentem. Myślałem kiedyś, że może znajdę dziewczynę w jakimś klubie. Jednak kiedy byłem pare razy w takim miejscu stwierdziłem, że to nie jest dla mnie odpowiedni sposób. Zapisałem się też do paru studenckich organizacji. Niestety były to organizacje nastawione zdecydowanie na jakąś działalność a nie na zawieranie znajomości towarzyskich i wspólna zabawę. Tylko mnie to męczyło. Przynajmniej już wiem, że nie tędy droga. Wiem jednak, że nie mogę siedzieć w domu jak do tej pory. Może jakaś bardziej luźna i zrzeszająca więcej osób organizacja studencka nastawiona na wspólną zabawę a nie na jakieś poważne rzeczy byłąby dobrym pomysłem. Ze znajomymi ze studiów nie spędzam w zasadzie nigdy wolnego czasu. Wolny czas większość osób spędza np ze swoją dziewczyną lub swoim chłopakiem gdzieś poza uczelnią. Chodzę trochę do akademików. Są tam czasem imprezy, choć niestety nie tak często jak by się wydawało. Ale albo chodzę za rzadko, albo do pokojów niewłaściwych znajomych, bo najczęściej jak jestem to tylko posiedzimy, pogadamy i tyle. Najfajniejsze są takie młodzieżowe szalnoe wyjazdy. Jest na nich taka odprężająca atmosfera. Nic nie trzeba robić, za to wolno wszystko. Byłem na kilku takich ale jakoś nie utrzymywałem kontaktu z osobami tam poznanymi, to chyba błąd. Taki wyjazdy są możliwe tylko w wakacje, w czasie roku to niemożliwe ale może gdyby z osobami poznanymi na takim wyjeździe utrzyywać kontakt, spotykać się. Jakieś imprezki... Nawet na takich wyjazdach w sumie poznałem się bliżej tylko z osobami z mojego pokoju. Nie mogę o sobie powiedzieć, że jestem duszą towarzystwa, jestem raczej cichy i spokojny. Ale to mi się we mnie podoba, nie wyobrażam sobie bycia innym wcale o tym nie marzę. W najbliższe wakacje wy