Odpowiedz na ten temat

Czy myślicie, że różnica 6 lat w związku to dużo, jeżeli kobeita jest starsza?

  • gość 2015.08.26 [18:21]
    faceci chca tylko seksu i nie patrza na lata.
  • gpsc 2015.08.26 [21:22]
    mój jest młodszy o 3 lata (ja 26, on 23) - niby 2 razy mniej niż Twój obiekt, ale zawsze to mogę coś podpowiedzieć. Zastanów się, czy kwestie typu - on jest na utrzymaniu rodziców Ci nie przeszkadzają i czy nie będziesz spięta w towarzystwie jego rówieśników z ciągłą myślą w głowie - boże dzieci, co wy wiecie o życiu smiech.gif hahaha czasami wynikają zabawne sytuacje z różnicy wieku, ale nie przejmuj się tym, jeśli coś do niego czujesz. Ja mam cudowny związek z 4 letnim stażem!! a mój chłopak najpierw dogonił mnie pod względem dojrzałości a teraz chyba przegonił, aż mam kompleksy jezyk.gif
  • gość 2015.08.26 [23:05]
    Ja osobiscie uważam ze to facet powinien być starszy, sama mam starszego o 10 lat oczko.gif no ale kto co woli ;p i w odpowiedzi na Twoje pytanie, nie 6 lat to nie jest dużo ;p pozdrawiam
  • gość 2015.08.26 [23:08]
    W tym wieku u ciebie firany na dole już opadły
  • gośćka 2015.08.26 [23:29]
    gość dziś [23:08]
    W tym wieku u ciebie firany na dole już opadły
    Odp. uj uj to chyba tobie jajca po kolana wisza i prostata spuchnieta a zatem posikiwanie w majty, plus podsrywanie nie do konca dyskretne. Faceci sa mega oblesni, bierzcie mlodszych, ja mam 26 a moj 19 i jest mega git smiech.gif
  • gość 2015.08.26 [23:30]
    Jeśli się kocha, to nie patrzy się na wiek. Nie tak dużo, mam znajomych gdzie kobieta 36, facet 28 usmiech.gif
  • Istalir 2015.08.27 [00:59]
    A kochasz ją,czy bardziej interesuje Cię co sądzą o tym inni?
  • gość 2015.08.27 [05:36]
    Nie,nie dużo u mnie jest 14lat różnicy i jest dobrze przez ponad 18 lat
  • gość 2015.08.27 [06:08]
    gość dziś [05:36]
    Ile mieliście lat jak poznaliście się ? Czy nie obawiasz się ,ze kiedyś zostawi Cie dla młodszej ? Domyślam się, ze jesteś już po 50-ce , czy jemu nie przeszkadzają Twoje nowe przybywające zmarszczki ? Opisz swój związek bo mało jest takich a ogólnie większość ludzi neguje takie związki i wyrokuje szybki koniec.
  • gość 2015.08.27 [10:06]
    Ja tam mysle, ze jakby mlody sobie przygr***** mloda ale paskudna to nikt by nic nie gadal (tzn za plecami tak, zaraz by wszyscy obgadywali) Ale jak tylko ma starsza i tak, ze zmarszczkami to nawet jakby byla super laska bardziej zadbana od mlodej paskudy to zaraz beda p******ic. Niech kazdy wsadza nos w swoje sprawy, ja tam wole stara ale zadbana i ladna zamiast koniecznie mloda i tylko z tej racji ma byc "lepsza"?? To bez sensu.
  • gość 2015.08.27 [10:19]
    Nie ma czegoś takiego jak za duza różnica wieku. To wszystko jest w głowie. Co z tego ze metryka pokazuje mniej lub więcej. To od ludzi zależy jak do tego podejda, czy sie dotrą. Może udać się związek gdzie kobieta jest dużo starsza, ale również gdy facet jest starszy tak jak ktos pisał o 28 lat. Ci którzy neguja mało wiedzą. Powodzenie w związku zależy od ludzi
  • gość 2015.08.27 [17:36]
    Najważniejsze żeby się kochać i szanować
  • Marko07 2015.08.28 [17:36]
    Ja jestem młodszy od mojej żony o prawie 7 lat,a mimo tego jesteśmy kochającym się małżeństwem.Żona ma 49lat -Ja 43 i jeszcze pragniemy mieć ze sobą dziecko,a więc w naszym przypadku różnica wieku nie ma znaczenia.Pozdrawiam wszystkich
  • gość 2015.08.28 [18:09]
    To nie tylko młodsi partnerzy rzucają , czy ogladają się za mlodymi laskami. Znam dużo starszych facetów, którzy porzucili swoje żony, a nawet 82 letniego dziada, który miał 48 lat babkę i mu się znudziła. Takie skłonności to ma się w głowie i nie zależą od wieku , tylko charakteru.Ja mam męża 5 lat młodszego, jesteśmy 25 lat po slubie, chodzimy trzymając się za ręce i parę razy dziennie słyszę słowo kocham, którego ja nie nadużywam. Moja siostra miała 4 lata starszego i praktycznie zaraz po ślubie ją zdradzał, wytrzymała to 7 lat, walcząc cały czas o miłośc i małżeństwo. Znam sporo małżeństw , gdzie ona jest parę lat starsza i są to cudowne związki.
  • gość 2015.08.28 [18:11]
    starsi lubia mlodych a mlodzi starszych.
  • gość 2015.08.28 [18:12]
    jeden 27 l ozenil sie z kobieta po 40
  • Ankali 2015.08.28 [23:08]
    Nie,to mała różnica.Ja zawsze miałam młodszych od siebie partnerów- 1,3,5 i 7 lat -najmłodszy. Nigdy nie miało to znaczenia,również wizualnie.Najbardziej zależało mi na związku tym o 7 lat różnicy właśnie.Pasowaliśmy do siebie.
    Dla mnie wtedy różnica była duża, ja 27, On 20 - katastrofa! Dziś jesteśmy w innych związkach, ale żałuję ( On jeszcze bardziej, powiedział mi to z ogromnym smutkiem), że nie dałam się ponieść tej miłości.
    Daj sobie szansę, trzymam kciuki i życzę, abyś nie stchórzyła jak ja.Dla mnie wtedy ta różnica wieku była jedynym powodem.
    J e d y n y m !
  • gość 2015.08.29 [00:01]
    niespelniona milosc kiedys musi sie spelnic.
  • gość 2015.08.29 [07:22]
    miedzy nami jest 15 lat róznicy, nie myślę o przyszłości, o starości,po prostu KOCHAM....
  • gość 2015.08.29 [17:36]
    Ja mam 23 lata a moj chlopak 30. Kiedys sie przejmowalam ze jest starszy i co ludzie powiedza. Naszczescie nie przejmuje sie w ogole juz tym co ktos by powiedzial. wazne jest TYLKO to jak ty sie czujesz. Mi nieraz ktos mowi- o!7 lat roznicy...to duzo. ale mnie kompletnie to nie rusza. nie pytaj ludzi czy to duzo. ofpowiedzi bedzie tyle ile ludzi. to jest kompletnie niewazne, wsluchaj sie w siebie tylko i wylacznie. Pozdrawianm usmiech.gif
  • gość 2015.08.29 [18:23]
    podobali mi sie faceci 20l starsi.
  • Z dupy 2015.08.30 [15:23]
    Jeśli partnerzy są pomiędzy 18-30 to 6 lat różnicy nie będzie łatwe ale jak partnerzy mają powyżej 30 to zazwyczaj nie ma problemu.
    Zapraszam na kanał na YT: Z D**Y
  • gość 2015.08.30 [18:15]
    Wazne zeby mial pieniadze
  • gość 2015.08.30 [18:17]
    Jak partner ma pieniadze to 6 lat to nie duzo. Nie ma prawdziwej milosci, to tylko glupie wyobrazenie ze istnieje ksieciunio z bajki jezyk.gif
  • gość 2015.08.30 [18:19]
    Myślę że nie tym bardziej że kobieta przekwita a facet nie. Ale czy facet potrafi być stabilny i czego Ty wymagasz
  • gość 2015.08.31 [12:49]
    ja mam męża młodszego od siebie o 5 lat...ja mam 33 lata a on dopiero będzie w listopadzie miał 28. Różnicy między nami nie widać...chyba jedynie to że ja jestem w "gorącej wodzie kąpana" a on spokojny usmiech.gif
  • gość 2015.09.02 [21:45]
    Ja jestem żoną o 6 lat starszego faceta on już się nie interesuje mną 7 lat małżeństwa poszło w las .rok temu poznałam faceta który dla mnie zrobi wszystko właśnie kupuje mi mieszkanie ale czy powinna zgadzać się na taki gest
  • gość 2015.09.06 [18:19]
    Ja jestem starsza od swojego o 4 lata i nie mam problemu. To chyba zależy w jakim wieku - jak 12 i 18 lat to lipa a jak 24 i 32 to spoko usmiech.gif Polecam strone http://ekstaza.pl/ można kogoś poznać usmiech.gif
  • gość 2015.09.06 [21:39]
    6 lat nie jest dużą różnicą. Są związki co różnica wielu sięga nawet 20 lat i dobrze z sobą żyją.
  • gość 2015.09.13 [20:19]
    a ja mam 33 a mój chłopak 27...jego rodzice jeszcze mnie nie poznali.
    obawiam się ich reakcji smutas.gif
    a on bardzo mi się podoba,ba ! ja go kocham...
    tylko co ludzie powiedzą smutas.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...