Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy on ma racje?

Polecane posty

Gość gość

Mam 21 lat jestem studentka mieszkam z rodzicami i jedyna moja praca jest udzielanie korkow.Cale wakacje z przerwami udzielalam korkow.Moj Chlopak ma prace w sklepie komputerowym oraz zaczyna studia w pazdzierniku.Moj problem polega na tym ze on oskarża mnie o lenistwo i brak zalet.Mowi ze jedyna moja zaleta jest to że ćwicze fitness i bieganie.Ze bez treningow jestem bezwartosciowa ze jak nie cwicze jestem typowa leniwa polka taka jak wiekszosc:(on sam nic nie cwiczy ale pracuje. ..co mam zrobić? Czy on ma racje? Ale czy to powod do takiej krytyki?on potrafi mi w kłótni ppowiedzieć'zamknij morde smieciu' ...:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zapomnialam dodac ze jestesmy razem już ponad 3 lata i on wciaz mi powtarza ze jedyna moja zaleta jest fakt iz uprawiam sport.To dlaczego on ze mna jest skoro mam tylko jedna zalete?raz już mnie zdradzil z kolezanka ale odstraszylam ją i wrocil do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Daj sobie spokój z takim gościem , to co piszesz jest straszne , to jakiś burak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli to nie prowokacja, to wiej dziewczyno z tego związku póki czas. On Cię NIE SZANUJE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
On jest głupim chamem, a ty jeszcze glupsza skoro z nim jesteś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak można k***a jego mać powiedzieć do swojej dziewczyny "zamknij mordę śmieciu"?! Jak można to tolerować?! To się w głowie nie mieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość