Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czym zajmują się kobiety z tatuażami?

Polecane posty

Gość gość

Jakie szkoły skończyły, gdzie pracują, jakie mają hobby? Piszcie co w życiu porabiacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kiedyś pracowałam na uczelni, mam tytuł doktora, teraz mieszkam za granicą i pracuję w public relations. Pasje? Za dużo, żeby wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Studiuję i pracuję na stanowisku kierowniczym w sklepie. Jestem na etapie szukania nowej pracy :) Hobby - historia, body modifications i wiele innych którymi interesuje się okresowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moja kuzynka jest fryzjerką, skończyła podstawówkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Studia psychologiczne, pracuję w zawodzie. Prywatnie jestem żoną i mamą, interesuję się polskim himalaizmem. Tatuaż zrobiłam już jako zupełnie dojrzała osoba, bo na 30 urodziny. Studia dawno miałam za sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja programuje, i pracuje w niemczech, gdzie pol mojego biura ma tatuaze i nikt sie sie z tego powodu nie obsrywa z wrazenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja się zaczęłam tatuować jakoś w wieku 17-18 lat i teraz jestem całkiem wytatuowana, ale nigdy nie przeszkadzało mi to w znalezieniu pracy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1. Rachunkowość i finanse, 2. Dział księgowości w średniej firmie, 3. Lubie tworzyć, zmieniać, ulepszać ( jest troche ze mnie artystka)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pracuje w korporacji na stanowisku managerskim.