Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kobiettaoo

Dziewczyny po 20 i 30, spotykacie facetów z charakterem i zasadami?

Polecane posty

Gość Kobiettaoo

Kiedy mój 2 związek się skończył, zaczęłam spotykać się z różnymi facetami. Nie mam doświadczenia w randkowaniu, bo jako b. młoda dziewczyna nie miałam powodzenia z racji nieśmiałości. Następnie poznałam faceta, a po rozstaniu z nim drugiego. Obecnie od 3 tygodni zalogowana jestem na Sympatii, wcześniej poznałam kilku facetów na Gumtree (pytałam o zainteresowania i szukałam znajomości, nie miłości) - no i poprzez pracę... I tak... Prawie wszyscy faceci (a jest ich kilkudziesięciu) zapraszają mnie na spacer!!! Uwielbiam spacerować, ale niekoniecznie po pracy, albo chłodnym i deszczowym wieczorem. Dwóch zaprosiło mnie do restauracji i na lody, ale widać było, że uradował ich fakt, że zapłaciłam za siebie. A teraz kolejny gość do mnie pisze i proponuje spotkanie słowami "zaprosisz mnie gdzieś" - chyba usiłuje być dowcipny... Co byście takiemu odpowiedziały? Rozwala mnie to. Za czasów młodości mojej matki faceci zapraszali kobiety do kawiarni, kupowali im kwiaty... a dziś...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A od kiedy to kupuje się kwiaty znajomym? Przecież nie szukasz chłopaka, więc randkowanie i wszystko co z tym związane nie wchodzi w grę, bo i po co cała ta szopka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
O kwiatach to zapomnij :D Te chłopy to jakieś dziwne dzisiaj :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
niestety nie, ale na szczęście nie szukam faceta, bo bym się załamała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobiettaoo
Mi chce się wysilać... ale coś takiego mnie zraża :(

Udostępnij ten post


Link to postu